ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 06:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
74.725
1,525
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Je manji je ako ti ga poklone. Ili ako ti padne s neba. Kad ga kupujes moraš ga nekako i financirati.

Vjerovatno tipfeler.
Tipke 2 i 3 su blizu, a kolega je inače temeljit i pročitao je odluke, ne sumnjam.
Broj novih dionica je jedna polovica postojećeg, a idu kad za to dođe vrijeme, tj. sazriju okolnosti.
Priča se na proljeće, kad vozarine budu na novom vrhu, što ima smisla, ako nisu dosad.

A inače, ona priča sa zbrajanjem imovine, tj. knjiženjem, pa ne zbraja vam se to tako, kolega dragi.
Vrijednost imovine koja zarađuje se, ako je tako povoljnije, knjiži metodom nadoknadivog iznosa, za ono vrijeme za koje je razumno pretpostaviti da će zarađivati. Sve piše u revidiranim izvještajima, i kolika je procijenjena tržišna vrijednost i koja je netto knjigovodstvena, odnosno ispravljena prema metodi nadoknadivog iznosa. I ne sumnjam da je to široko korištena metoda.
Zato jer se imovina ne prodaje at gun point odjednom nego sekvencijalno kad dospijevaju obveze.
Definitivno da je kriza potrajala dulje da bi sve riknulo.
Međutim nije i kotač se okrenuo.
It’s all about rates…

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

I kolega dragi, još jednu stvar da napomenemo, što je možda ostalo u zraku:
Sve je poznato i sve je svima jasno, iliti svi sve znaju. Ili barem gotovo svi.
Na ovoj dionici nema neukih ljudi s ceste koji su došli na burzu i sad gle gle sviđaju im se brodari, a vi ste tu da ponudite svoju cijenjenu pomoć da se jadni ne zeznu.
Svaka investicija ima svoj vremenski rok, optimalan trenutak ulaza i izlaza, te sve između te dvije krajnosti, i može se promatrati kao vremenski limitirana špekulacija, koju uvijek, u razumnom slučaju, pogone neki tržišni driveri (vozarine, rast prometa, stanovništva, gdp-a i sl.). Nigdje nije različito, samo su elementi koji se promatraju neki drugi.
Čak i kod ulaganja u plemenite metale se zapravo kladite na price action u nekom periodu, temeljem nekih tržišnih drivera.
I zato je samim time nevjerovatniji napor koji ulažete ovdje, ali i drugdje, da biste ljudima pojasnili kako će jednog dana to sve loše završiti, jer evo vidite ima pokazatelj ovaj ili onaj, a možda i onaj tamo. Hoće, sigurno. Na dugi rok svi smo mrtvi.
Ali u međuvremenu treba živjeti i neke novce zaraditi i potrošiti, ne?
A za to služe mijene.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Pa da ovdje svi fulavaju tipke i pišu ili izmišljotine ili gluposti. Šteta je sto nema vise industry insajdera tipa Makalu.

I sto piše kolika je procijenjena tržišna vrijednost i tko ju je procijenio? Kada? I gdje to točno piše?

Knjigovodstvena vrijednost i dalje u ovome trenutku značajno precjenjuje tržišnu vrijednost brodovlja i zato je NAV toliko malen. Jedina je dvojba, zahvaljujući upravi koja skriva podatke kao zmija noge da li imaju još jedan Panamax. Ako ga i imaju to će uvećati imovinu maksimalno, da je 5 godina star, za 20 milijuna dolara. Sto će podići imovinu na 187, neka bude i 190 milijuna dolara. Kada se od toga odbije 155 milja dugova dobije se najviše 35 milijuna dolara. Kad taj iznos podijeliš sa 1,395 milijuna dionica dobije se koliko? 25 dolara po dionici. A koliko je sad njezina cijena? Oko 82 dolara.

A ti sad dumaj dalje o konceptu nadoknadive vrijednosti. Laku noć.

Tko ju je procijenio? Gdje pise?
Da citas izvjestaje umjesto da trolas onda bi znao.
Doista, bez fejka, znao bi. Ali ne znas.
Nadoknadiva vrijednost nije “koncept” koji sam ja izmislio, neuki covjece, nego standard iz MSFI. Uveden da se valorizira rocnost, odnosno cinjenica, nepobitna, da imovina radi kroz vrijeme te da obveze dospijevaju kad dospijevaju, ne odmah. U skladu s konceptom neprekinutosti poslovanja.
Zato likvidacijske vrijednosti imovine firmi i jesu uvijek manje od regularnih. Capisci?
Najgore kod tipova kao sto si ti, kojima zivot izgleda nije podario svrhu, je da koliko god suplji (ne znas koliko brodova ima, ne razumijes elementarne koncepte izvjestavanja pa se cudis ko pura dreku) i dalje imaju nevjerovatan nagon “prosvjecivati” druge.
Samo naprijed.
Pozz.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Doista sam poprilicno razocaran konceptualnim neznanjem kojim smo okruzeni, sto je kolega login lijepo primjetio. Mada sam se mozda vec trebao naviknuti.
Imamo FI za koji dan, a vi pjevajte borbene.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

I onda koliko ATPL ima u vlasništvu brodova?

Kojeg tipa, godišta i tonaže?

Citaj malo, sve pise. Stvarno.
Nav, book, msfi “koncept”, sve.
Provincijalan kakav jesam na Atpl sam ponesto zaradio, i smijesi se jos, tako je pao grah na globalnoj razini, izgleda. A ti? Purger, jesi ti sto zaradio? Jedini koji farba tebe si ti sam.

P.S.
Brodovi: pise na http://www.atlant.hr.
Presmijesan si.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Moze jedno konceptualno pitanje, kad si vec jako zapeo za vlasnistvo:
Koliko bi vrijedila brodarska firma sa 100 mil USD duga, niti jednim brodom u vlasnistvu i recimo 20 brodova pod upravljanjem? A zaradjuje. Recimo 3000 USD na dan po brodu. A benchmark industrije je recimo 1500.
Po tebi, manje od nule.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Ne znam. Ti mi reci. Nedostaje jedan bitan podatak, koji?

Gledaj, nitko nije lud da daje drugome da zaradjuje na njemu, barem ne dovoljno dugo lud. Zato uzimanje brodova u podnajam može biti profitabilno ako imaš veliki volumen istih i dovoljno duge ugovore sklopljene po niskim cijenama. I da je menadžment ATPL toliko sposoban da na dugi rok tuče konkurenciju sa dvostruko većom zaradom po brodu od konkurencije onda bi oni danas držali pola svjetske flote, a znamo kakvo je stanje po tom pitanju. Brodski prostor je unificirana roba, a ne nešto sto je kod Atlantske bolje, a kod Jadroplova ili Navios-a lošije.

I drži se realnih scenarija, a ne hipotetskih gluposti. Ja za razliku od tebe ne znam sve niti mislim da znam i ne bavim se odgovaranjem na besmislene provokacije. Stalno pokušavaš smisliti nekakve smicalice ne bi li dokazao nešto sto i sam znaš da ne možeš dokazati. To sto si pitao sigurno ne vrijedi 300 ili 400 milijuna kuna kuna jer onda bi vani brodari trenutno imali na današnje cijene x2 ili x3 kapitalizaciju.

Pa držim se realnih scenarija.
Sve ti piše u revidiranim izvješćima, sve što sam rekao, u bilješkama.
Grom neka me pogodi ako nije tako.
Bez .ebe.
Cijene brodarskih firmi, koje imaju stvarno šarolike flote i upravljačke sposobnosti, već neko vrijeme pogone vozarine. I dok je tako bit će tako. Kad muzika stane to je to.
It’s all about rates, još jednom.
A koliko će muzika iliti bull run trajati, ne znam. Barem još neko vrijeme, a onda što bude.
Nema tu velike filozofije.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Daj link na bilješke!

Cijenu na Atlantskoj sigurno ne pogone samo vozarine. To vide i razumiju čak i djeca u vrticu.

Lijepo ti nama izlistaj ovdje poimence svaki brod iz biljeski, imenom, tonazom, opremljenošću, godinom proizvodnje, državom proizvodnje i napisi koji mu je trenutno status u floti u vlasničkom smislu i izračunaj nam odnosno procjeni koliko svaki od njih tržišno vrijedi. Za početak.

New Report

Close