ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Evo ova tablica sa brodovima ATPL.

Neki brodovi mislim fale ali ovi boldani su njihovi, neka netko ispravi.

Uglavnom 9 vlastitih brodova, 3 Panamaxa, 3 handya i 3 supre.
A AP ston mislim da su dali na bubanj

I neka meni neko pojasni npr. ako prodašpokretnu imovinu od 100 M kuna, kako se to knjiži ? Npr. da je nabavna cijena 150M kuna bila ?



Ma mislio sam da ćete pokusati s nečim tako trivijalnim. I ULPL ima bolje izvješće nego kvartal ili godinu prije pa nije narasla 5 puta ili 30% u zadnja tri tjedna. Kako to tumačite?
neefiksno tržište. da je na na našem tk jedan razred ljudi poput IB i NB svima bi nam bilo bolje.
[/quote]
i to ali
s obzirom da smo na pragu dizanja kreditnog rejtinga koji će upaliti lampice
strane pameti koja je puna love ko brod,ima bitno veći evolucijski stupanj te veći nagon za preživljavanje
izbrušen žestokom konkurencijom.
evo jedne po meni prilično sigurne oklade za pesimiste,čak nema veze sa optimizmom pa…
trebaju se kladiti na to da će i u ovom krugu domaća pamet kupovati od strane.
domaća pamet vidi dobre prilike tek kada u medijima spozna činjenicu da strana pamet krca ono što domaća ne želi.
tako je bilo a tako će i biti jer evolucija je spor,bolan ,skup proces.
svi ga ne prežive ao pravednosti toga nekom drugom prilikom.

p.s.
imamo mi u HR još puno ljudi i sa više love od spomenute dvojice
pa drže na oročenju lovu(160 mlrd kn) koja ostvaruje realno negativan prinos
pri činjenici da je atpl u 400 dana ponudila >400%
a daleko je to od samo atpl
http://www.poslovni.hr/forum/tema/the-best-of-prilike-svih-vremena-na-zse-neiskoristeno-neprezaljeno-42072?page=last

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

“neostvarena zarada tih i takvih, raste, raste.”
trial@
ne priznaju svi da ih oportuni gubitak boli više od stvarnog gubitka.
ali iz njihovog pisanja da se to nekad naslutiti.
ako nekog veseli neka se bori protiv plime,vjetrenjača…
lajkam slobodu izboru,živjela demokracija
osobno sam našao(vidim nemalo takvih) bolje,zdravije profitabilnije rješenje
svakome bi preporučio da na vl koži isproba,nekad ako dosadi,umori borba protiv zakona prirode.
zakon je i odnos demend -supy koji je go dinama utjecao na trošenje akumulacije
ali da se kotač povijesti okreče dokazalo se ponovo.
oni koji se protiv tog zakona klade najbliže su izumiranju.
tako je bilo i jako izgledno da tako biti.
i što sad?
plakati i proljevati SŽJ,puniti potoke,uskoro rijeke,mora…
nad prolivenim mlijekom ili pokušati se otresti emocija i realno na temelju trenutno dostupnih činjenica pokušati izvući najizgledniji scenarij,procjeniti koliko još ima mlijeka za proliti?
tko dobro odradi domaću zadaću ima dobre izglede da će naplatiti.
sretno svim milkmen-ima i milkmen-icama da vas prati strpljivost

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

Ohoho ovdje je postalo zabavno koliko vidim. Konačno se pojavljuju glasovi razuma koji propituju sto je u podlozi rasta osim blentave price o jadnjikavim rezultatima.

Meni se vidi da je priča o Atlantskoj zapoecela prije 13-14 godina ESOP-om koji se raspao, završiti istim tim ESOP-om koji će poslužiti odabranima i upravi da ovladaju drustvom po načelu, para nema, pare su potrošene i valjda nisu potrebne.

Ako je istina da ATPL ima 3 panamxa, 3 supre i 3 handya onda oni prema ovome okvirno trenutno vrijede: http://www.compassmar.com/reports/Compass%20Maritime%20Weekly%20Market%20Report.pdf

Uz prosječnu starost flote ispod 9 godina oko 18 milja USD po panamaxu maksimalno, oko 15 milja po supri i recimo desetak milja max po handyu, iako vjerojatno manje. Dakle 54+45+30 je cca 130. Neka je 130 milijuna USD to je cca 820 milijuna kuna. Istodobno imamo na kraju lipnja ove godine, a od tada se tečaj USD nije puno mijenjao 797 milijuna kuna dugoročnih i cca 180 milijuna kuna kratkoročnih obveza. Kratkotrajne imovine ima još cca 110 milijuna kuna ili 17,5 mil. USD. Tome još dodajmo maksimalno 20 mil. USD kojekakve dugotrajne imovine i sto na kraju dobijemo?

Dakle ukupnu imovinu možemo trenutno Maks procijeniti sa onom dugotrajnom tesko utrživom na 1050 mil. kuna ili 167 mil. USD. S druge strane, dugovi su cca 977 mil. kn ili 155 mil. USD. Znaci razlika izmedju imovine i obveza je 12 mil. USD.

E sad mene zanima, zašto kapital firme koji se sastoji od 1,395 milijuna dionica x 520 kuna ili 82,5 USD vrijedi na današnji dan vise od 115 milijuna dolara?

Molio bih eto nekoga da mi to objasni?


Ma mislio sam da ćete pokusati s nečim tako trivijalnim. I ULPL ima bolje izvješće nego kvartal ili godinu prije pa nije narasla 5 puta ili 30% u zadnja tri tjedna. Kako to tumačite?

Ja to tumačim kao čista psihologiju, kad nitko neće nikom nije ni zanimljiva,, ali kad ode duplo gore odmah će svima biti zanimljiva, pa će je napucati još toliko…. hahhaha

Zato je najbolje uglavnom biti kontra večine 🙂 i pogoditi pravi tajming



Da, kod prodaje imovine knjizi se prihod od te prodaje, a s druge strane preostala knjigovodstvena vrijednost te imovine kao rashod. Ako je taj prihod veći od tog knjigovodstvenog rashoda društvo će ostvariti dobit s osnove prodaje imovine, ako ne ostvarit će gubitak. Naravno, oni mogu i drugačiji voditi imovinu, po fer vrijednosti. No prilično sam siguran da je oni vode kao nabavnu uz ispravak vrijednosti preko amortizacije.

Prodaja se prikazuje kao neto dobit (prihod) ili gubitak (rashod), ne ukupan prihod/rashod.
[/quote]

Oprostite o čemu vi pisete?

A sto je to nego dobit od prodaje ili gubitak?

Dakle, kad prodate imovinu, to će vam biti prihod, a kao rashod te prodaje će te knjižiti knjigovodstveni iznos te imovine koju u tom trenutku rashodujete uvećanu za troškove te prodaje. Ako je taj prihod veći od tog rashoda imat ćete neto dobit od prodaje, u suprotnom imat ćete gubitak.
[/quote]

Samo velim da se u financijskim izvještajima iznos prikazuje u neto iznosu kao prihod ili rashod. Ako je prodaja iznosila 100, a neotpisana vrijednost je bila 80, knjiži se kao prihod od 20. To pišem zato što je nekome bitan iznos prihoda, koji ne prikazuje prodajnu cijenu, nego neto dobit od prodaje.

Buy When There's Blood In The Streets


I neka meni neko pojasni npr. ako prodašpokretnu imovinu od 100 M kuna, kako se to knjiži ? Npr. da je nabavna cijena 150M kuna bila ?

Knjiži se razlika između prodajne cijene i ostatka vrijednosti (trošak nabave – akumulirana amortizacija – ispravak vrijednosti).

Primjer 1: prodaš odmah po nabavi, knjižio bi gubitak od 50 (100-150)
Primjer 2: prodaš nakon 2 godine, ako je stopa amortizacije bila 10% (15 novaca godišnje), knjižio bi gubitak od 20 (100-(150-30))
Primjer 3: isto kao primjer2, ali si još imao proknjižen ispravak vrijednosti od 50; imaš dobit od prodaje od 30 (100-(150-30-50))

Buy When There's Blood In The Streets



sisoje

stvar je vrlo jednostavna

Cijena raste zato sto netko tko ima novca misli da ce ova firma generirati 100 HRK po dionici u 2018. i 150 HRK po dionici u 2019.

Vrlo jednostavno, dakle, ocekuje se snazan rast dobiti Bulk Sektora u 2018. i 2019. …. osnovni generator rasta cijena dionica su prije svega ocekivanja i ATPL nije iznimka … Ljudi koji ulazu ovdje projiciraju P/E izmedju 5 do 10 (i to uz dokapitalizaciju koja ce max. prema statutu biti 1/3 novih dionica s obzirom na broj postojecih)


Točno u sridu, jedino je zaboravljeno 50kn po dionici za 2017 i rast vrijednosti imovine od cca 200 kn po dionici do kraja Q1/2018. Koliko je to ono u sumi, hvala.
😃👍✌👏
[/quote]

Gigic23 a sto ako bude u 2017 i vise od 50 kn po dionici? 🙂 Prema Kulasevoj izjavi u vezi troska brodova i breakevena na ovim razinama vozarina brodovi iz flote atpl ostvaruju dobit od nekoliko desetaka tisuca kuna dnevno po brodu.

http://www.compassmar.com/reports/Compass%20Maritime%20Weekly%20Market%20Report.pdf

Vozarine su prosječno na 11,5-12 tis. USD za panamaxe i nešto niže ili slično za Supre, a oni ostvaruju nekoliko desetaka tisuća kuna dnevno po brodu profita? Vjerojatno se trenutno mogu ugovoriti i bolji najmovi, al govorimo o nekakvom prosjeku.

http://thebalticbriefing.com/bulk-report/

Najbolje panamax vozarine su tenutno oko 13,5 tis. USD za novije brodove tipa Kamsarmax. Supre su oko 11-12, iako ima ugovora po dosta visim cijenama. Al to su još rijetki petki. Na dulje rokove.

Dnevni trošak panamax broda ti je cca 10,5 tis. USD uključujući trošak financiranja.

Samo ako idu na vjetar i pozitivne misli, ne plaćaju nikakve troškove, a pomorci se odreknu pola plaća i naknada. Onda bi možda mogli ostvariti dnevni profit po brodu od nekoliko desetaka tisuća kuna…

Kakve sve gluposti ovdje čovjek neće pročitat.

Dnevni trosak panamaxa nije cca 10,5 tisuca usd. Manji je.


sisoje

stvar je vrlo jednostavna

Cijena raste zato sto netko tko ima novca misli da ce ova firma generirati 100 HRK po dionici u 2018. i 150 HRK po dionici u 2019.

Vrlo jednostavno, dakle, ocekuje se snazan rast dobiti Bulk Sektora u 2018. i 2019. …. osnovni generator rasta cijena dionica su prije svega ocekivanja i ATPL nije iznimka … Ljudi koji ulazu ovdje projiciraju P/E izmedju 5 do 10 (i to uz dokapitalizaciju koja ce max. prema statutu biti 1/3 novih dionica s obzirom na broj postojecih)

O kakvoj ti trećini pišeš kad su prije dva mjeseca donijeli skupštinsku odluku o izmjenama i dopunama statuta da mogu dokapitalizirati društvo do polovice postojećeg temeljnog kapitala odlukom uprave?!

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/DlvdvcUK9o8g4Cm1kcXbFQ==.pdf

Točka 11 skupštinskog saziva.

I k tome se upravi uz prethodnu suglasnost NO dopusta da isključi ostale dioničare iz dokapa. Djelomično ili u potpunosti.

New Report

Close