Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Nekako mi se čini da oni koji dokazano najmanje znaju na ovoj temi, najviše (negativno) pišu….
Kolega Vauvau, zašto toliko ljutnje?
Pa sve dionice su rizične, ne samo brodari. Sve je to velika lutrija. I sa svima, ali baš sa svima na našoj burzi se vrlo lako može manipulirati. I tu glas nekakvog razuma malim lajbekima niš ne koristi.
Jer isti taj razum je na 400 govorio da ne može niže, pa smo došli do 100.
Sad na 500 govori da to ne može više?!
Ma nisam ja uopće ljut nego mi je smiješno da podilazite nekakvom mindsetu ganjanja neke price koja je na staklenim nogama. Firma se trenutno trzi na 2x sales 2017, sa prepolovljenom flotom u odnosu na 2010. i sa omjerom duga i kapitala od 2x i najavom dokapa. Ako vozarine dugoročno nastave rasti onda ova valuacija može imati smisla, al generalno ona je previsoka i mislim da nema veze s poslovnim nego nekim drugim aktivnostima. Kojim? Vidjet ćemo još.
To je upravo to Vauvau, ako se nastavi rast vozarina.
I to je uračunato u cijenu.
Kad BDI padne sad 15%ak past će malo i valuacija
Što se tiče valuacija gledaj malo koliko imaš firmi na ovoj burzi sa ultraniskim P/B, P/E it’s pa ajdr ih kupi i zaradi za njima 😉
Valuacija se gleda u kontekstu.
Evo uzmi da Q3 i Q4 stol zaradi samo 20mkn po kvartalu i računaj onda p/e.
Ma nisam ja uopće ljut nego mi je smiješno da podilazite nekakvom mindsetu ganjanja neke price koja je na staklenim nogama. Firma se trenutno trzi na 2x sales 2017, sa prepolovljenom flotom u odnosu na 2010. i sa omjerom duga i kapitala od 2x i najavom dokapa. Ako vozarine dugoročno nastave rasti onda ova valuacija može imati smisla, al generalno ona je previsoka i mislim da nema veze s poslovnim nego nekim drugim aktivnostima. Kojim? Vidjet ćemo još.
Može informacija otkud podaci o floti 2010. i sada? Ono što piše u izvještajima je sljedeće:
2010.
završilo godinu s istim brojem brodova i s istom tonažom, tj. 19 brodova sa 812.808 tona nosivosti, međutim čitava flota je jednu godinu starija i iznosi još uvijek zavidnih 8,45
godina.
2016.
S tim da je flota iz 2010. uključivala i 4 heavy lift broda ukupne tonaže oko 30.000.
Da, al vlasnistvo i upravljanje nije isto. Kolko je danas dwt u vlasnistvu, a kolko je bilo 2008., 2009. Ili 2010.?
Oni su rasprodali pola brodovlja i nastavili njima upravljati. Kad i ako cijena brodova na trzistu poraste oni neće imati ništa od toga. Upravo suprotno, mogli bi izgubiti to upravljanje.
Ma nisam ja uopće ljut nego mi je smiješno da podilazite nekakvom mindsetu ganjanja neke price koja je na staklenim nogama. Firma se trenutno trzi na 2x sales 2017, sa prepolovljenom flotom u odnosu na 2010. i sa omjerom duga i kapitala od 2x i najavom dokapa. Ako vozarine dugoročno nastave rasti onda ova valuacija može imati smisla, al generalno ona je previsoka i mislim da nema veze s poslovnim nego nekim drugim aktivnostima. Kojim? Vidjet ćemo još.
Može informacija otkud podaci o floti 2010. i sada? Ono što piše u izvještajima je sljedeće:
2010.
završilo godinu s istim brojem brodova i s istom tonažom, tj. 19 brodova sa 812.808 tona nosivosti, međutim čitava flota je jednu godinu starija i iznosi još uvijek zavidnih 8,45
godina.
2016.
S tim da je flota iz 2010. uključivala i 4 heavy lift broda ukupne tonaže oko 30.000.
[/quote]
Pa što ne vidiš da to nema veze s ničim?
Nema ništa od velikih analiza. Pogotovo ako su netočne.
Ili zajašiš val ili kažeš I’ll pass i gotovo.
Ma nisam ja uopće ljut nego mi je smiješno da podilazite nekakvom mindsetu ganjanja neke price koja je na staklenim nogama. Firma se trenutno trzi na 2x sales 2017, sa prepolovljenom flotom u odnosu na 2010. i sa omjerom duga i kapitala od 2x i najavom dokapa. Ako vozarine dugoročno nastave rasti onda ova valuacija može imati smisla, al generalno ona je previsoka i mislim da nema veze s poslovnim nego nekim drugim aktivnostima. Kojim? Vidjet ćemo još.
Može informacija otkud podaci o floti 2010. i sada? Ono što piše u izvještajima je sljedeće:
2010.
završilo godinu s istim brojem brodova i s istom tonažom, tj. 19 brodova sa 812.808 tona nosivosti, međutim čitava flota je jednu godinu starija i iznosi još uvijek zavidnih 8,45
godina.
2016.
Od kraja prošle godine oni su još prodali dva broda. Imperial i Libertas. To se ne vidi u tvojem navodu.
Naravno, na vrhu su ih kupovali, na dnu prodavali, s time da su prodali i tri hotela, aviokompaniju i hrpu druge imovine koje više nema. I sad se namjeravaju dokapitalizirati. Dug se relativno malo smanjio za razliku od imovine.
Pa kad im tako dobro ide, što će im novi kapital?
Aha da mogu ponovno kupovati. Super, baš me zanima što će kupiti i po kojim cijenama. Kladim se da će najmanje pola dokapa ako ga bude završiti za plaćanje postojećih dugova koji dospijevaju.
Da, al vlasnistvo i upravljanje nije isto. Kolko je danas dwt u vlasnistvu, a kolko je bilo 2008., 2009. Ili 2010.?
Oni su rasprodali pola brodovlja i nastavili njima upravljati. Kad i ako cijena brodova na trzistu poraste oni neće imati ništa od toga. Upravo suprotno, mogli bi izgubiti to upravljanje.
Samo pitam otkud podaci da se flota prepolovila, budući da službeni podaci govore da je tonaža pod vlasništvom vrlo slična, a pod upravljanjem sad i veća od 2010.
Dobro i sad izbaci dva panamaxa od NG do danas i imaš 150 tisuća tonaže manje. Oni su u međuvremenu obnovili flotu i spržili milijardu i više kuna imovine. Danas imaju manje brodova, al po brodu veću tonažu. Sad pogledaj flote Grka na NASDAQ-u, DSX, SB, SBLK i recimo NM. Pa ćeš vidjeti da to što oni danas ATPL ima je blijeda sjena flota ovih brodara kojima je flota narasla i potpuno je obnovljena. Sa dokapima je trebalo krenuti ranije, a ne sada kad ih moraju koristiti za pokrivanje tekućih obveza.
http://www.dianashippinginc.com/our-fleet/fleet-list
http://www.safebulkers.com/fleet_profile.htm
http://www.starbulk.com/en/vessels-particulars
http://www.navios.com/Fleet/default.asp
I sad usporedi dugove ovih kompanija s prihodima od prodaje i tržišnim kapitalizacijama. Pa mi onda reci koliku flotu ima ATPL u vlasništvu (pod upravljanjem) i tko je tu skup, a tko jeftin?
Dobro i sad izbaci dva panamaxa od NG do danas i imaš 150 tisuća tonaže manje. Oni su u međuvremenu obnovili flotu i spržili milijardu i više kuna imovine. Danas imaju manje brodova, al po brodu veću tonažu. Sad pogledaj flote Grka na NASDAQ-u, DSX, SB, SBLK i recimo NM. Pa ćeš vidjeti da to što oni danas ATPL ima je blijeda sjena flota ovih brodara kojima je flota narasla i potpuno je obnovljena. Sa dokapima je trebalo krenuti ranije, a ne sada kad ih moraju koristiti za pokrivanje tekućih obveza.
http://www.dianashippinginc.com/our-fleet/fleet-list
http://www.safebulkers.com/fleet_profile.htm
http://www.starbulk.com/en/vessels-particulars
http://www.navios.com/Fleet/default.asp
I sad usporedi dugove ovih kompanija s prihodima od prodaje i tržišnim kapitalizacijama. Pa mi onda reci koliku flotu ima ATPL u vlasništvu (pod upravljanjem) i tko je tu skup, a tko jeftin?
Nisam nigdje komentirao tvoj ili bilo čiji stav o cijeni dionice, upravi, ovim ili onim potezima. Samo me zanimalo da li negdje postoje podaci koji bi poduprli tvrdnju da se flota prepolovila. Ništa manje, ništa više.
Vauvau
Jako se trudiš, ali baljezgaš bez veze.
Osim StarBulk-a svima ostalima je flota približno iste starosti kao ATPL.
A o valuacijama na bazi P/B, P/E i P/S nema smisla uopće razgovarati.
ATPL u 2017 ostvaruje debeli dobit, a Safebulkers je u 2016 ostvario gubitak jednak polovici prihoda?!?:-)
Molim te, prestani se truditi, dosadan si jako s tim trudom.
Zašto to radiš? Jer si altruist? Nisi.