Ma tu su pravi igrači, uzimaju dionice lagano drhtavim ručicama, malo ih zastraše na asku i pokupe par 100 komada..
to je ovdje normalno.
Ovi novi ovdje trebaju biti hladni i čekati neizbježan rast(ne reagirati na dnevne oscilacije) a ne im prodati da bi opet kupili skuplje…samo moje mišljenje – ništa drugo-ne treba biti točno.
Što se to tako dramatično prekonoćno dogodilo s tržištem prijevoza rasutih tereta? 🙂
Samo za ilustraciju dinamike tržišta. U siječnju je isporučeno preko 100 novogradnji, u srpnju 38, a u kolovozu 19, što je uvjerljivo najmanje na mjesečnoj razini nakon dugog niza godina. Uz stabilnu potražnju to se mora osjetiti na vozarinama.
[/quote]
Da. U onom članku od prije par tjedana su najavili de facto potpuni zastoj isporuka.
Mora se osjetiti. Već sad FFA za Panamaxe generiraju / prognoziraju odličnu dobit.
[/quote]
serislav, mannu – koji vam je izvor za pove podatke. pretpostavljam da ste ga postali ili vi ili netko drugi, ali ga ne nalazim, tema je sad već na više tisuća strranica, promakne čovjeku uz sav trud.
Globalni oporavak je tu, sinkronizirani rast je tu, o tome nema govora, al daleko Vam je ova Kina, od one kada su divljale cijene, a Indija je krenula skroz drugim putem, i nikada, ama baš nikada neće biti Kina….
Tako da…a fundamenti isto ko na ddjh, svaka čast svima, al barem se nadam da će te izaći na vrijeme, jer obogaćivanje na 1 ili 2 pozicije ne postoji, to je samo da ostane u sistemu i ostanete ošišani….a nabrojati ću Vam 100 primjera, a upravo jedna od je isto ova dionica……
1. nikad ne reci “nikad”
2. nikad ne reci “nikad više”
zašto?
zato jer ne nebrojeno puta dokazano kao greška koja nosi SŽJ u nekoj količini,od potočića da oceana…
http://www.poslovni.hr/forum/tema/the-best-of-prilike-svih-vremena-na-zse-neiskoristeno-neprezaljeno-42072?page=last
3. kina je samo jedna ali po broju stanovnika će i indija i afrika nadmašiti kinu,ostalo su tahnikalije+vrijeme koje će napraviti svoje kao i uvijek do sada.
4.hvala na participaranju u našim strahovima za izlazak,ili bolje reći u slatkim mukama?
kada će biti vrijeme za izlazak to će biti beznačajan problem
zašto?
jer će biti jaaako dug red onih koji će čekati za ulazak,tako je bilo i držim to najizglednijim scenarijem.
evo primjerice danas je bio volume >1 milkn.
znakovito ili slučajno?
u zadnjih 6 godina i aprox 1500 trgovinskih dana 35x volumen >1 mil kn
4x volumen >2 mil kn,1x volumen >3 mil kn.
5.” obogačivanje na 1-2 pozicije” itekako postoji
evo primjerice atpl je u prošlom ciklusu ponudila koeficjent 140x i to na 4Y ulaganje.
znači na uloženih 20.000kn zarada je bila 2,8 milkn.nije dovoljno?
da ne duljim
http://www.poslovni.hr/forum/tema/the-best-of-prilike-svih-vremena-na-zse-neiskoristeno-neprezaljeno-42072?page=last
6.”ošišani” su u najvećem broju slučajeva oni koji nisu dovoljno strpljivi,da se to ii naučiti,izvježbati
najbolje na svojoj koži,upijanje zagarantirano.
ošišani su ponekad i oni koji se daju zaplašiti,ne vidm razlog za strah pri činjenici da će demand biti jači od suply-a na skali u godinama a poslovanje već okrenulo u poziivu.
trenutno na ovaj mlin ide toliko vode a da večina vidi bolje prilike te je realno najizgledniji scenarij da će ovaj mlin dodatno pogonitii vrlo uskoro rijeke SŽJ…
reklo bi se 100% obnovljiva energija,100%reciklaža,
ističem kandidaturu atpl za ekološku dionicu godine,tko je ZA neka podrži,potrubi…
p.s.
no hard feelings ali kolega na krivoj ste bandi,srećom pa je ovo tek zagrijavanje,uvod,predigra pa…
možda i griješim,nebi bilo…
doći će i dan za rezime
do tada sretno sa boljim prilikama
Moze li netko tko ima pretplatu na moje dionice staviti screen na trenutni trend….2015 i 2016 su dostupne….
Unaprijed zahvaljujem
Realni, je, ovdje je IB izbio većini priliku da omaste brk sa brutalnim rastom od cca x4-5 u godinu dana, i očekivati takve prinose dalje je nerealno, šta se mene tiče dosta je u narednim godinama i 20-30% 🙂 a to je više nego realno sa ovom sada cijenom i razvojem situacije sa brodarinama. Ali ovdje su jake cikličke promjene, tako da nema lagano ni gore ni dolje, jbga.. kad je padalo, ja iskreno nisam vjerovao da može puno ispod 400-500,, ali na kraju je ispalo super šta je toliko palo, da smo imali priliku pokupiti i po 110-130 tko je imao $$$ i htio preuzeti rizik :))
Ali ima još brodara koji nisu mrdnuli od dna, ali to tako bude dok ne krenu, čudna je psihologija na burzi,,, , nitko ih neće ni štapom dok nisu zanimljive, kao atpl prošlo ljeto, a kad ode onda se lupaju šta su previše kalkulirali i izgubili priliku okrenuti x4-5 u glavnom periodu rasta kad se okrene sentiment :))))
Bugs
Ne zavaravajte se, Atpl je puno bolja firma od svega ostalog, i za ocekivati je da ce biti ono sto se kaze “spearheading the ride”, a ostali ce se slepati. Tako da sad je pitanje preferencija sto i kako zelite.
Inace, mislim da slijedi savrsena oluja svjetskog razvoja: Kina u novoj formi, Indija na neki nacin, Afrika…
Uglavnom, jeftin novac radi svoje. I bit ce ga jos dugo jer bez njega vise ne mozemo.
Znam serislav, zato mi i je najviše % u portfelju unazad 2 godine 🙂 ali potencijal daljnjeg eksplozivnog rasta će drugi odraditi
Kad već tako tvrdite na koliko će, onda bi trebalo ustvrditi i da ako (kad) g.Kupac prestane kupovati bida neće biti iznad 200 kn.
To je isto pošteno reći kupcima.
Vozarine stoje na mjestu i nema nekog poticaja za rast cijene od 100% u tjedan dana koliko je porasla.
(ovo pišem samo zbog pisanja nekih: "ovo ide na 400, 500, 1000…", a nikakvih novih činjenica nema osim 1 kupca koji pumpa cijenu).
Ne sumljam da će na te iznose, samo je pitanje vremena, kao šta nije imalo smisla i uz ovakva negativna izvješća ni pad na ispod 100 kn pa ipak se desio.
Ako se nekom da zahebavat prodat dok je jos podcijenjena nek se zeza, i gleda dali ce mu pasti niže ili će vjerovatno izgubiti ako nastavi rasti
[/quote]
Ovako se pisalo prije godinu dsna. Zanimljivo i poučno. Naravno da je jednako zanimljivo usporediti i vozarine i cijenu dionice ATPL
😃👍👏
21.04.2016. = 118,01 kn (zadnja cijena)
21.10.2016. = 285,00 kn (zadnja cijena)
U 6 mjeseci rast od 141,50% impresivno
20.10.2017. 499.90 evo dodatnih 75.4% , pa dokle…..😃👍✌
Bugs
Ne zavaravajte se, Atpl je puno bolja firma od svega ostalog, i za ocekivati je da ce biti ono sto se kaze "spearheading the ride", a ostali ce se slepati. Tako da sad je pitanje preferencija sto i kako zelite.
Inace, mislim da slijedi savrsena oluja svjetskog razvoja: Kina u novoj formi, Indija na neki nacin, Afrika…
Uglavnom, jeftin novac radi svoje. I bit ce ga jos dugo jer bez njega vise ne mozemo.
Ma po čemu je bolja?
Po tome sto je spržila zadnjih deset godina cca 1,2 milijardi kuna imovine? Pogledaj bilancu iz 2008 i 2009 i pogledaj posljednju! Firma ima prosječno do los menadžment i preživjela je zahvaljujuci prethodnoj diverzifikaciji poslovanja stare uprave, sad kad su to rasprodali, sve hotele sad bi oni išli u dokap. Valjda da opet nabildaju flotu koju ako oporavak krkne mogu rasprodati budzasto i nestati s tržišta.
Nemoj navlačiti ljude. Vi tu svi fantazirate o nekakvom skokovitom drugorocnom oporavku, a pogled na cijenu inozemnih brodara koji su mnogo veći i uglavnom bolje kapitalizirani pokazuje da se tu ne zbivaju nikakve tektonske promjene. Oporavak je krhak i neizvjestan, a ovo vaše budalasenje o linearnom trendu je obična utopija koja će završiti kod prve malo jače korekcije vozarina. Ključni triger rasta i uspjeha ovog inače vrlo rizičnog biznisa je uprava i njezini pravovremeni potezi. Ova uprava ničim do sada nije pokazala da zna i umije stvoriti vrijednost, osim za sebe, s tudjim odnosno firminim novcima.
Kad već tako tvrdite na koliko će, onda bi trebalo ustvrditi i da ako (kad) g.Kupac prestane kupovati bida neće biti iznad 200 kn.
To je isto pošteno reći kupcima.
Vozarine stoje na mjestu i nema nekog poticaja za rast cijene od 100% u tjedan dana koliko je porasla.
(ovo pišem samo zbog pisanja nekih: "ovo ide na 400, 500, 1000…", a nikakvih novih činjenica nema osim 1 kupca koji pumpa cijenu).
Ne sumljam da će na te iznose, samo je pitanje vremena, kao šta nije imalo smisla i uz ovakva negativna izvješća ni pad na ispod 100 kn pa ipak se desio.
Ako se nekom da zahebavat prodat dok je jos podcijenjena nek se zeza, i gleda dali ce mu pasti niže ili će vjerovatno izgubiti ako nastavi rasti
[/quote]
Ovako se pisalo prije godinu dsna. Zanimljivo i poučno. Naravno da je jednako zanimljivo usporediti i vozarine i cijenu dionice ATPL
😃👍👏
[/quote]
+ uložiti malo truda i na temelju javno dostupnog i višekratno iznesenog i na ovoj temi izvući najizgledniji scenarij za buduće kretanje vozarina a posljedično i cijena će kadtad popratiti i dovoljno strpljive nagraditi.
može li biti jednostavnije,izgledno profitabilnije…
nravno ako se želi…
svakome po njegovom izboru
rezimirat ćemo nekad,ako ne prije tada za godinu dana.
prolaze te godine….
sa velikom sigurnošću tvrdim da će za godinu dana biti nemalo kukača koji će se žaliti da na zse nema dobrih prilika,baš kako su kukali i prije godinu dana,prije 2,3,5,8…
a činjenice ih demantiraju.
http://www.poslovni.hr/forum/tema/the-best-of-prilike-svih-vremena-na-zse-neiskoristeno-neprezaljeno-42072?page=last
zaključak se nameće sam od sebe,ima i onaj prikladan vic o dobitku na lotu koji je bitno više istina nego vic.
Ovdje je samo bitno koliko Kupac želi kupovati i po koliko.
Da nema njega cijena bi bila blizu Ulpl.
Firma će zarađivati ako vozarine budu dobre, samo što su spalili gotovo sve od prije tako da je book jako smanjen.
Očito iz nekog razloga I.B. izabrao je AP a ne ULPL. Možemo samo nagađati! Ali iz nekog razloga, AP ima +40 mil kn pozitivan H1. Hm možda i nisu tako jednako sposobne i upravljane kompanije ili …………