Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 17.542 | 358 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Vauvauvauvau
Daješ kvalitativne ocjene, a zaboravljaš najvažniju stvar, generiranu dobit, trenutnu i buduću. Odnosno trend, ajde da to seljački opišemo.
Kad se to kvantificira onda se vidi da je dionica oko ili ispod P/E=10.
A sad svakome na volju…
Samo ti generiraj. Oni da bi generirali dobit moraju imati flotu. Dobit se generira kad imaš flotu dvojako, preko operativnih zarada i preko rasta vrijednosti imovine. Kako su oni svoju imovinu zarajtali sad mogu samo rasti na ‘lohn’ poslovima unajmljivanja brodova odnosno iznajmljivanja vlastite posade. Na tome se ne rade ozbiljni novci jer tu nema poluge. To znaju i mala djeca u vrtiću.
Sreća je u nesreći da postoje dva koja su pumpala, pa je cijena tu gdje je. Nisu oni ništa pametniji ni bolji od mene ili tebe samo imaju više novaca i mogu (neki od njih) lakše manipulirati cijenom.
Flota je kolika je. I generirat će koliko će generirati. Imat ćemo prilike ispratiti FI. Već za desetak dana. Nekako bih se dao okladiti da sadašnji rast cijene proizlazi iz rasta vozarina i očekivanja za idući FI.
@Vauvau
Ako se dobro sjećam tu priču ste pričali i kad je cijena bila na 400,00 kn….dežurni pesimist sa uvijek krivim prognozama… Ali ok, ipak kažete da bi bilo uputnije kupovati strane brodare pa vjerojatno i sami polako shvaćate da ovaj oporavak vozarina nije kretkoročan, ima nade i za vas….
Ne znam, al kažem ti da ovi veliki koji kupuju ne znaju ništa više od mene ili vas. Samo imaju više novaca. Naši ljudi su povodljivi i naivni, pa vole vjerovati u bajke. Strane brodare treba kupovati radi likvidnosti. Ovdje toga nema, jer kada dvojac stane i okrene ploču, prolaz za bijeg bi mogao postati preuzak za sve zainteresirane bjegunce. Doduše, daleko smo mi još od toga, al graditi neki veliki optimizam na prezaduženoj firmi sa prepolovljenom imovinom i najavljenim dokapom, ne mora baš biti neka sreća.
@Vauvau
Čini se da ste Vi taj koji vjerujete u bajke….
Zar doista mislite da netko ulaže silne milijune kuna onako slučajno?!
A kad i ako grlo postane preusko za zainteresirane bjegunce kao što navodite, problem za izlazak će imati upravo ti za koje tvrdite da nisu ništa pametniji od vas, ali imaju više novaca od vas.
Mali će sa svojih par desetaka ili par stiotina komada dionica uvijek relativno lako izaći.
Jedan od njih ti je prije nego kad je počeo kupovati po mojoj procjeni već imao dogovorenu odstupnicu. Al ovaj drugi mi nije jasan, on je gotovo je sigurno nema, on nije blesav, pa mi je malo čudno to njegovo uletavanje po ovim cijenama. Bit će da brani investiciju. Al dobro, ne bojim se ja za njega. Ima on još investicija, boljih od ove. I sasvim sigurno likvidnijih.
Ok. Demokratski smo sve utvrdili.
Idemo dalje.
Da Mannu, tu se vidi kako se vrhunski upravlja flotom. Zato je AP neka druga priča. Ako se ne varam vozarine za handye su cca 10k$ Naravno ako je podatak točan 👏😃
[/quote]
Jedino što postoji mali problem. Handyje su dugoročno vezali na 3g. nakon isporuke po oko 7500 čini mi se. Ukoliko ugovori u međuvremenu nisu raskinuti kao i bareboat, glavni dio kolača uzeti će unajmitelj.
Da Mannu, tu se vidi kako se vrhunski upravlja flotom. Zato je AP neka druga priča. Ako se ne varam vozarine za handye su cca 10k$ Naravno ako je podatak točan 👏😃
[/quote]
Jedino što postoji mali problem. Handyje su dugoročno vezali na 3g. nakon isporuke po oko 7500 čini mi se. Ukoliko ugovori u međuvremenu nisu raskinuti kao i bareboat, glavni dio kolača uzeti će unajmitelj.
[/quote]
Problem je odavno riješen. ✌
ioreskovic
Nemaš. Objasnio sam to već. Vidi prije.
P.S.
Fora s ovom dionicom trenutno je da nije dionica za malog čovjeka.
S njom upravljaju veće ribe.
I dokap neće biti po 300-400 kn ako tržišna bude bitno veća.