Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 17.542 | 358 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Vozarine i dalje rastu…ask je na klimavim nogama.
Čvarci su bili po 5 kuna, jer ih je bilo ko šodera. Sad kad ih nema, cijena je kakva je, ali i tvoje objašnjenje stoji. E, sad je pitanje na kojoj će cijeni biti atpl ko šodera…
Čvarci su bili po 5 kuna, jer ih je bilo ko šodera. Sad kad ih nema, cijena je kakva je, ali i tvoje objašnjenje stoji. E, sad je pitanje na kojoj će cijeni biti atpl ko šodera…
da kojim slučajem nisam na palubi sada bi imao razloga za noćno roštiljanje i mokre snove.
zašto?
prije svega jer se je praktični free ffloat značajno smanjio a čeka nas velika glad za dionicom.
štogod da se dogodi senzacija neće biti
kvalitetog izgovora za potencijalno propuštanje neće biti.
rekao bi sve se zna,tajni nema samo čekamo taj dan
mudar investitor se zadovoljava sa ovakvom ponudom.
možda nisam mudar ili sam preskroman
time will tell
svima sretno sa potencijalno boljim prilika,rezimirat ćemo nekad
držim da je skala u tjednima u pitanju a to bi trebalo zadovoljiti i nestrpljive
a opet u životu nema bez rizika kaj ne?
i štednja je sa rizikom + trenutno sa zagarantiranim realo negativnim prinosom
a narod smo kukača koji se stalno žali da život ne pruža dobre prilike.
istina ili zabludaili dokaz mazohističkih pobuda?
evo samo dijela primjera koji daju odgovor na to pitanje
Dubrava na spotu za 15000. Prilično dobar ulov za handy.
Dubrava na spotu za 15000. Prilično dobar ulov za handy.
Da Mannu, tu se vidi kako se vrhunski upravlja flotom. Zato je AP neka druga priča. Ako se ne varam vozarine za handye su cca 10k$ Naravno ako je podatak točan 👏😃
Bilo je prigovora kako to da je za ATPL trenutni P/B oko 1.1-1.2, a recimo konkurentske kompanije vani imaju npr. oko 0.3 i sl. Pa odgovor je: nemaju, lažu. Kako to znam? Ovako:
Ako se ti i ja bavimo istom stvari, prevozimo rasuti teret, a ja imam P/S=2 (ATPL), a ti P/S=4 (većina brodara vani) onda se postavlja pitanje kako to da si ti dvostruko ili više jeftiniji od mene po book-u, a voziš po istim vozarinama, za istu cijenu, za iste brodove, duplo manje od mene? Odgovor je: nisi jeftiniji. Lažeš. Kao Todorić u bilancama. I još posluješ s gubitkom. Čast iznimkama, ali je takvih malo.
@Serislav
Napokon netko tko je uključio mozak i povezao ključne činjenice. Ma dajte ljudi, samo pogledajte prihod po toni, a možete i po brodu i sve će vam biti jasno. Naravno ista stavr je i sa rashodima. Operativna efikasnost AP je objektivno bez konkurencije u peer grupi, a iz nekoliko logičnih poveznica kristalno jasno je i kako se vode bilance.
Zna se tko ovo kupuje i zašto pumpa cijenu. Sad mu se priključio još jedan koji ne može podnijeti da netko ima veću količinu od njega. Uglavnom, sa trenutnom kapitalizacijom od 650 milijuna kuna i mogućim dokapom, ATPL uopće nije trenutno jeftina. Ponajviše radi likvidnosti, ali i transparetnosti uputnije bi bilo kupovati vanjske brodare jer su ovi kao što vidimo podložni manipulaciji cijenom.
Pazite se da ne polomite zube. Ovdje je u posljednjih 10 godina flota prepolovljena, a dug mnogo sporije pada. ATPL se svela na marginalnog brodara sa flotom od zanemarivih desetak brodova. Kad se tome doda loš i nesposoban menadžment, koji najviše voli svoj vlastiti džep, a tek onda gleda interes firme, onda ja ne bih bio toliko entuzijastičan glede budućeg rasta poslovanja i cijene.