ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.10.2024. u 05:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
47,06
22.119
470
47,00
48,10
-1,47%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Gle, pišeš mnogo, sve tobože pametno, a uglavnom špekulacije:
– Bit će razvodnjenje. Gdje to piše? Baš to, gdje to piše? U niti jednoj odluci se ne navodi cijena dokapa. Prema tome možeš slobodno se koristiti frazama tipa “pa to svatko pametan vidi itd.”, ali to ne mijenja na činjenici da je to špekulacija.
– Kupuje se JDPL. OK. I? Po kojoj cijeni? U kojem stanju? Prije ili nakon restrukturiranja, mogućih reprograma, otpisa itd. A unaprijed pričaš da je to loš potez. Opet špekulacija.
(nota bene, ići u kupovinu firme s 5-6 brodova koja ti je blizu, a proći će restrukturiranje je po meni dobar potez, no dobro, ti znaš bolje).
– Vozarine: ti znaš koliki je break even na brodovima ATPL? Koliko ugovaraju koji brod? Na spotu ili TC-u? Znaš koliko će biti vozarine u budućnosti? Eeeeee, druškane.
Dionice CERP / Zaklda IR: sve 5. I što to konkretno mijenja na ukupnosti svega?
Ja vidim par jačih igrača (iliti bar jednog) koji su sigurno dobro proučili situaciju, FUNDAMENTALNO, prije nego su utukli desetke milijuna u nešto, što očigledno ima uptrend.

Ukratko, znaš što kažu Englezi:
Where many words are bound fruit of sense is rarely found.
Toliko tipično za tebe.

Suština:
Gdje će biti dry bulk market i vozarine za 12 mjeseci od danas?
Prema svim raspoloživim relevantnim pokazateljima.
Odgovori na to i dobio si odgovor zašto ljudi razmatraju ovu dionicu.

I prestani se baviti nagađanjima.
Stvarno je bez veze.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Ja recimo ne tvrdim da znam niti gdje će vozarine, ni kada, ni po koliko će biti dokap, ni kada (što je možda presudnije od cijene same, jer se veže na tržišni trenutak), ni da li je dionica sada fer vrednovana ili ne.
Samo gledam market outlook i pokušavam za sebe procijeniti da li je potencijalni dobitak pomnožen s vjerovatnošću ostvarenja tog scenarija veći ili manji od potencijalnog gubitka pomnoženog s vjerovatnošću ostvarenja tog drugog scenarija. U za mene zanimljivom ulagačkom horizontu. I to je sve.
Ukratko, nastojim ne prosvjećivati ljude.
I na tome su mi zahvalni.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

serislav

nema smisla raspravljati s onima koji imaju filter u glavi gdje argumenti selektivno prolaze odnosno gdje se separira sve sto je kontra vlastitog stava … kao sto je jedan rocker izjavio “nitko pojma nema, ali svi imaju stav”

Ono sto je bitno kod investiranja, samo jedna stvar FUTURE FREE CASH FLOW

Bulk Sektor je u depresiji od 2009. godine, takodjer kompletan set of Industrial Commodities je prosao kroz istu katarzu, medjutim Commodity Bear Market je prosao kroz dno u prvom kvartalu 2016. godine i sada je ciklus Bull-a, istovremeno Makro pokazatelji od kojih je PMI king (Manufacturing Index) upucuju na snaznu expanziju.

Bulk Shipping indikatore nije tesko pratiti, ali treba znati kamo gledati. Nikako ne prihvacati zdravo za gotovo pausalne informacije tipa natpisa iz Jutarnjeg lista koji je netko nedavno link-ao o stanju Orderbook-a npr.


Boze, koje gluposti se ovdje pišu. Ide dokap, a vi bi da cijena raste, a još ni ne znate koliko će vas razvodniti ni po kojoj cijeni? Istodobno se prodaje imovina koja generira keš i kupuje firma sa vise od 400 milijuna kuna duga čija imovina ne pokriva ili jedva pokriva taj dug?

I to je kao super?

da to možeš reći i za sebe,, koje gluposti pišeš 😉

neznam koliko si dugo na tržištu kapitala budući da si se tek ove godine registrirao, jesi promjenio nick ili si novak….. Ali ništa te ne košta malo proučiti kroz povijest šta se događa, a za početak da ti pomognem prouči ULPL i dokapitalizacije od prije više od 10 godina da vidiš u kojem isto smjeru može dionica 😉


Još nije prodan ali izgleda da su čvrsto odlučili prodati. Novi oglas:
http://sale-ships.com/ads/57239-dwt-modern-geared-supramax-bulk-carrier-for-sale/

Zanimljivo, očito brod ima inherent vice ili su u jakoj gabuli sa cash flow, ili očekuju pad BDI, a možda im treba lova za JDPL. Previše upitnika. Osobno vjerujem u lagani rast BDI do kraja godine.

Kako god bilo, ne može se zanemariti činjenica da je BDI na sada već respektabilnih 1449 bodova u odnosu na 903 prošle godine u isto vrijeme.

Otprilike +60%!

Vaš link …

halfte trinken, halfte Šarcu geben

Ako me sjećanje služi rekao je Kulaš da ih banke stišću na način da traže kredit nazad pa odmah mogu novi odobrit,nebuloza kad se vidi vrijeme u kojem ih to traže ali tako banke rade

Moguće, jer čim je reprogram to je onda dokaz nesposobnosti plaćanja.
Ali eto, ide to nabolje.
Preživjeli su koma razdoblje i sad punim jedrima naprijed.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Je ide na bolje bitno ali baš zato je velika šteta što ih u ovom trenutku prisiljavaju na takav potez..banke su se odavno rastale sa gospodarstvom

Banke nisu u hrvatskom vlasnistvu, tko garantira da neki brodar nije u problemima u maticnoj zemlji banke pa i na taj nacin maticna zemlja spasava svoje gospodarstvo u jednu ruku ?

al to je druga tema , zasto nemamo svoju jaku banku ( ok hpb , al ne mozemo reci da je jaka banka )
ovako ce , moja predpostavka uvijek austrijska, talijanska , njemacka banka gledati interese u svojim maticnim zemljama.

mozemo otic u banku i trazit na svoju placu , mirovinu kredit za auto i dobit cemo ga za par sati, dan , dva, a ajmo u tu istu banku trazit kredit za neki proizvodni stroj, najvjerojatnije kredit necemo dobit, ili ce nam trebam milion papira .


Je ide na bolje bitno ali baš zato je velika šteta što ih u ovom trenutku prisiljavaju na takav potez..banke su se odavno rastale sa gospodarstvom

Prije svega se politika odavno rastala sa gospodarstvom, osim u onim slučajevima gdje postoje osobni tj. interesi političara ili stranaka, bilo na lokalnoj ili državnoj razini. Posljedično, banke mogu nesmetano raditi što god ih volja.
Jedino ih je Udruga Franak uspjela zaje…, što je dokaz da se može kad se hoće.

halfte trinken, halfte Šarcu geben



Je ide na bolje bitno ali baš zato je velika šteta što ih u ovom trenutku prisiljavaju na takav potez..banke su se odavno rastale sa gospodarstvom

Prije svega se politika odavno rastala sa gospodarstvom, osim u onim slučajevima gdje postoje osobni tj. interesi političara ili stranaka, bilo na lokalnoj ili državnoj razini. Posljedično, banke mogu nesmetano raditi što god ih volja.
Jedino ih je Udruga Franak uspjela zaje…, što je dokaz da se može kad se hoće.
[/quote]

Ajd baš mi je drago za ovakav komentar od Vas i Havi-a, sve si mislim da ljudi uopće više ne primjećuju ali ipak sam u krivu. Pazite koji je to apsurd Atlantska ima vjerojatno dobro pozicioniranog bankara na raspolaganju koji ima više nego dovoljno informacija o dry bulku i opet ih tera u prodaju.. razumijem da je to standardna procedura ali ovo bi ipak trebao biti izuzetak.. a kako se banke ponašaju najbolji je ovo primjer je ovo jedna meni bliska firma prvo su je pošišali s predstečajnim nagodbama jako, paralelno s tim je malo pao promet,sukladno tome malo su kasnili s pdv-om i još nekim sitnicama država ih je uzimala za kašnjnje 15 do 17 % zavisi od razdoblja a kada su končno uspjeli dogovorit reprogram dugova banka im je dala kredit koji košta malo manje od 13 %.. pa dobro da uopće rade i dalje.

New Report

Close