ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 27.11.2024. u 00:24
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
17.542
358
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Sretno svima mislim!😎

Ma jeli moguće da jedna dionica ATPL ne vrijedi jednog pršuta od 7 kg.

ha ha ha, svaka čast.
Vrijedi valjda pola pršuta, uskoro cijeli pršut…


Zasto nebi radili dokapitalizaciju, trebat ce im novca za JDPL.
Zamisli kako ce poslovati kad bi preuzeli jos JDPL, to je + 6 brodova

Šteta da nije išla prodaja od države… dok su vozarine bile baš ubijene, sad će se natezat najvjerovatnije

Još nije prodan ali izgleda da su čvrsto odlučili prodati. Novi oglas:
http://sale-ships.com/ads/57239-dwt-modern-geared-supramax-bulk-carrier-for-sale/

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


Još nije prodan ali izgleda da su čvrsto odlučili prodati. Novi oglas:
http://sale-ships.com/ads/57239-dwt-modern-geared-supramax-bulk-carrier-for-sale/

Znate li zasto ga prodaju i koliko bi mogli dobiti po danasnjim cijenama te koliko su ga platili 2012g kad su ga kupili…..
Hvala

Atpl je uvijek trzila gosparski. Kupi za manje kad imas prodaj skupo (hoteli), vjerujem da je i ovdje takva situacija gdje ce iskoristiti porast cijene brodovlja te za te novce preuzet jdpl koji ce ocito imati simbolicnu cijenu.

Boze, koje gluposti se ovdje pišu. Ide dokap, a vi bi da cijena raste, a još ni ne znate koliko će vas razvodniti ni po kojoj cijeni? Istodobno se prodaje imovina koja generira keš i kupuje firma sa vise od 400 milijuna kuna duga čija imovina ne pokriva ili jedva pokriva taj dug?

I to je kao super?

Možete vi tu svašta očekivati, no činjenica je da situacija po ATPL bitno lošija nego je to bilo proje desetak godina. Los menadžment je doslovno upropastio firmu. Naravno da je glavni razlog bila povijesno niska razina vozarina, no to je menadžment trebao predvidjeti ili barem anticipirati taj rizik jer znamo kako su se povijesno kretale vozarine nakon velikih spajkova.

A sto oni rade, obnavaljaju i šire flotu da bi je sad budzasto prodavali. I onda navodno hoće preuzeti firmu koja je još u većim problemima sa hrpom duga?

Vozarine će moratii jako, jako rasti da opravdaju ovu ili vise cijene, a nisam bas siguran da će se takav oporavak dogoditi u sljedećih 5 godina. Svi se oslanjanju na procjene nekakva dva kakti investitora u brodare, a oni već 5 godina came u splitskom brodaru sakriveni iza skrbničkog i gube novac i nikad ga neće povratiti. Toliko o znanju i iskustvu. Oni jednostavno ne znaju, nego samo imaju vise novaca kojeg su spremni spaliti i koji im je višak. K tome, ja se kladim da jedan od njih igra za nekoga i da to ima veze s dokapom.

Kolega Vauvau,
100% ste u pravu.
Ide dokap razvodnit će dioničare.
Ekipa se skupila da razvodni državu i same sebe, uključujući i par novih kapitalaca.
Ulupat će lovu u propalu firmu, koma potez.
Vozarine neće narasti.
Užas jedan.
Nesebično širite altruističko evanđelje, a nitko Vas ne sluša.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

5 godina star brod ljudi moji… Ajde da ima 8 ili 11.. Ali 5 god…
Pozivam vas da izračunati current i quick ratio

A gdje ti vidiš državu medju dioničarima?

To ti nisu dionice države, to su ti dionice Zaklade IR samo je RH skrbnik odnosno dionice su u povratu Zakladi. RH ti nema direktnog vlasničkog interesa u ATPL.

Dakle, prodaje se najbolja imovina da bi se plaćali dospjeli računi? A ovdje euforija kao da je BDI na 5 ili 7 tisuća, a on jedva pokriva operativne troškove poslovanja. Da, da… bit će jednom, kad na vrbi, zasvrbi.

New Report

Close