ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

ako se ne varam opet su podigli TC vozarine

http://www.dryships.com/pages/report.php


Kakvi gubici, pa s trenutnim vozarinama kako već posluju brodari? Što smo imali u izvješćima za q1 i q2??
A od tada su vozarine otišle još poprilično gore, a rast tek slijedi, u tome su složni skoro svi analitičari!
BCi danas u plusu!

znači…po tebi taj “rast”, odbijanac ili kako god to nazvali…još nije uračunat u cijenu…nego će se uračunati točno kada?
kad izađe izvješće?
i to vidite ti i par vas ovdje na forumu…cijeli ostali market to ne vidi…nego čeka…da kupuje skuplje? jel to?



Dragi Migra, mudro zboriš.
Najviše se dešava kada se ništa ne dešava. Naravno da svatko šalje svoju poruku. Ono ßto je doista bitno i neupitno je Trend. Trend is your friend. Koliko ono bijaše Bdi u veljači 2016.? Koliko je bila dionica ATPL? Koliki je tada bio orderbook? Koliko je bila cijena panamaxa, supri i handya? Koliki je tada bio NAV i /ili P/NAV za ATPL. Koliki je bio.račun dobiti i gubitka za 2015, 2016 , a koliki će biti za 2017 (218, 2019, 2020)?
Možda nešto ne vidim dobro, vjerovatno sam iapustio uvrstenje u ST, ESOP ……
Da li mi se čini da je kratkoročni dug drastično rezan….
Umorio ssm se, popit ću dl odličnog vina i nazdraviti svima koji se vesele uspjehu hrvatske kompanije izložene neverama svjetskih mora i brutalne dry bulk konkurencije.
Živili
😃👍👏✌😀

sve to o čemu pričaš…već vam je uračunato u cijene dionica….i zato nema pomaka što se cijene tiče…stojite zabetonirani…a bdi "raste", cijene vozarina rastu…
market je odbijanac od 800-900 do 1300 bodova već prije predvidio…i uračunao u cijenu…
a 1500 nećete još tako brzo gledati…
ono što ćete vidjeti u narednom periodu jest to da će vozarine u rikverc, a time i bdi…i dalje će se isti kretati u navedenom rasponu….što za brodare nikako ne može biti dobro…iako stoji ona da ste od na nešto većoj razini od povijesnog minimuma…ali s ovakvim vozarinama…bez dugoročnog oporavka i potezanja prema gore, brodari će morati raditi dokapitalizacije, prodavati brodove itd….
a podatci koji su došli iz Kine nisu nikako ohrabravajući…i siguran sam da će se preslikati na današnje vozarine i kretanje bdi-ja u narednim danima…i polako ćete shvatiti da neće biti nikakvog spektakla jesenas….
[/quote]


@marcipan
,
-prošišali smo već dobro 1300 bodova , tako da je ovih 1500 vrlo, vrlo blizu.
kako je netko ovdje već rekao , trenutni friend is trend , a on je vrlo, vrlo pozitivan tako da ide to i dalje dobrano gore.
– ovo što se tiče dokapa, zašto bi to radili ako im vozarine rastu , pa već su pnmx-i prošišali 12000 usd, sa daljnjom tendencijom rasta .
to se radi kad loše prihoduješ, a ovo što se trenutno događa je sasvim obrnuto, tj.pozitivno je .
– što se tiče kine , da su loši podaci, onda ne bi ni bilo rasta vozarina, dapače, padalo bi to znatno.
– a dolazi zima, treba ugljena ….

možda ima nešto što se ja i ti ne razumijemo, ali brojke govore svoje …

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !



Kakvi gubici, pa s trenutnim vozarinama kako već posluju brodari? Što smo imali u izvješćima za q1 i q2??
A od tada su vozarine otišle još poprilično gore, a rast tek slijedi, u tome su složni skoro svi analitičari!
BCi danas u plusu!

znači…po tebi taj "rast", odbijanac ili kako god to nazvali…još nije uračunat u cijenu…nego će se uračunati točno kada?
kad izađe izvješće?
i to vidite ti i par vas ovdje na forumu…cijeli ostali market to ne vidi…nego čeka…da kupuje skuplje? jel to?
[/quote]

paaa da, većina će kupovati skuplje 🙂 rjetki uz I.B. su kupovali na dnu, neki špekulirali da će se opet vratit pa prodali prerano,, a i sada dok se mrcvari većina ne kupuje,, kao uostalom ni druge pozicije na ZSE 😉 cijeli ZSE je na spavanju :))

Zasto nebi radili dokapitalizaciju, trebat ce im novca za JDPL.
Zamisli kako ce poslovati kad bi preuzeli jos JDPL, to je + 6 brodova

preuzimanje je sasvim druga stvar i naravno da je dokap rješenje .
ili opcija povoljnog kredita .

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Interesantno. Tržište po nekima već ima uračunat rast vozarina pa zato ATPL više ne raste jer kao rasla je sa 100 na 450. Istodobno tržište iz nekog razloga nije uračunao rast cijena vozarina u cijenu ULPL jer je ista cjenovno porasla sa 100 na 160… Suma sumarum ovo s utračunavanjem ne stoji.

使用を信頼し、あなた自身の能力の

uz sav rast bdia i pozitivno ozračje oni su odlučili razvaljivati ..jedan drugom prodaju …frajer stoji na kupnji za 300 komada na 407 …a kao šatro prodaja se sad postavi prodaja sa 300 komada na 408 ..ccc….jeste kvarne lopine ..

je, ovo danas je zbilja pres.eravanje sa k/p

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


je, ovo danas je zbilja pres.eravanje sa k/p
moderator se pres.eravava sto vas pusta u eter sa svim gyupostima koje izvaljujete i navlacite vec mjesecima u prazno. strucnjak do strucnjaka ,,(dokupljuju 6 godina)
na 100 kn vas nije bilo ni cut jer ste drzali gace

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial


uz sav rast bdia i pozitivno ozračje oni su odlučili razvaljivati ..jedan drugom prodaju …frajer stoji na kupnji za 300 komada na 407 …a kao šatro prodaja se sad postavi prodaja sa 300 komada na 408 ..ccc….jeste kvarne lopine ..

Grickaj malo svaki dan.
Vozarine rastu, cijena pada.
Di ces bolje?!?

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

a joj..mala igra živaca za preplasene prstice ,malo se palo(pogodite zašto) pa opet izvirili dušebriznici sa svih strana…orangutani, Ronaldinje, zmajevi, začini marcipani i slicni.
Uskoro ce opet u rupu…ni ne sumnjam…apsolutno svi parametri i argumenti idu na ruku BDI i rasta Atlantske pogotovo…bumo vidli! Stetno svima!

New Report

Close