Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 17.542 | 358 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Pitanje je bilo zafrkacija na iznenadnu navalu tog dana na kupnju Atlantske, dok je prethodnih dana bio stalan pritisak na prodaju. Tržište prijevoza rasutih tereta je u oporavku, i nije se ništa bilo promijenilo.
Vozarine na ovogodišnjim vrhuncima sa šansom da i dalje rastu a brodari daleko niže od razina kad je BDI bio ispod 1200 bodova.
Vozarine na ovogodišnjim vrhuncima sa šansom da i dalje rastu a brodari daleko niže od razina kad je BDI bio ispod 1200 bodova.
Vozarine na ovogodišnjim vrhuncima sa šansom da i dalje rastu a brodari daleko niže od razina kad je BDI bio ispod 1200 bodova.
Sve 5 , al oni sve nas ….bu
Skrbnički od ZABA-e (3 i 9) iskrcavaju.
Skrbnički od CROATIA BANKA-e (7) ukrcava. To svi znamo tko je.
Prema tome pratimo rast vozarina i to je to.
Vozarine na ovogodišnjim vrhuncima sa šansom da i dalje rastu a brodari daleko niže od razina kad je BDI bio ispod 1200 bodova.
i ja sam u tom smjeru nešto napisao nedavno.
kolega sve ste dobro detektirali ostaje da vidimo kako ćete postupiti i da rezimiramo u budućnosti.
da bi bilo bolje da se ukaže neka prilika za kupnju ,dokup i neki dodatni diskont nije sporno ali bdi nas “ubija”
sada kada su capeovi napokon malo posustali a izgledno ne zadugo sada ostali potežu.
po onoj “i od goreg ima gore”
tu sad može pomoći samo da netko krene u jači iskrcaj ali niti mu je interesu da ruši niti
mora a sa završetkom tog procesa sljjedi nešto iz kategorije praćka,katapult.
kada je B.I. uzeo onaj zadnji paket ispod tržišne cijene(285) ubrzo smo odskočili u nebesa(480)
ok nije to bio jedini razlog ali je bio jedan od važnijih.
sa štopačem i laganim otpuštanjem te visine tada nebi dosegnuli.
polagano otpuštanje nije jedina opcija,može to i u paketu otići preko noći ako se dogovor postigne
sa svakim preslagivanjem učvršćuje se stisak oko dionica i praktični free float se spušta što povečava vjerojatnost novih pračkanja,katapultiranja…
p.s.
e kad bi se najizgledniji scenarij uvijek i ostvario odavno bi svi prisutni bili milijarderi?
ovako smo samo milioneri
🙂
Vozarine na ovogodišnjim vrhuncima sa šansom da i dalje rastu a brodari daleko niže od razina kad je BDI bio ispod 1200 bodova.
i ja sam u tom smjeru nešto napisao nedavno.
kolega sve ste dobro detektirali ostaje da vidimo kako ćete postupiti i da rezimiramo u budućnosti.
da bi bilo bolje da se ukaže neka prilika za kupnju ,dokup i neki dodatni diskont nije sporno ali bdi nas "ubija"
sada kada su capeovi napokon malo posustali a izgledno ne zadugo sada ostali potežu.
po onoj "i od goreg ima gore"
tu sad može pomoći samo da netko krene u jači iskrcaj ali niti mu je interesu da ruši niti
mora a sa završetkom tog procesa sljjedi nešto iz kategorije praćka,katapult.
kada je B.I. uzeo onaj zadnji paket ispod tržišne cijene(285) ubrzo smo odskočili u nebesa(480)
ok nije to bio jedini razlog ali je bio jedan od važnijih.
sa štopačem i laganim otpuštanjem te visine tada nebi dosegnuli.
polagano otpuštanje nije jedina opcija,može to i u paketu otići preko noći ako se dogovor postigne
sa svakim preslagivanjem učvršćuje se stisak oko dionica i praktični free float se spušta što povečava vjerojatnost novih pračkanja,katapultiranja…
p.s.
e kad bi se najizgledniji scenarij uvijek i ostvario odavno bi svi prisutni bili milijarderi?
ovako smo samo milioneri
🙂
[/quote]
Dragi Migra, mudro zboriš.
Najviše se dešava kada se ništa ne dešava. Naravno da svatko šalje svoju poruku. Ono ßto je doista bitno i neupitno je Trend. Trend is your friend. Koliko ono bijaše Bdi u veljači 2016.? Koliko je bila dionica ATPL? Koliki je tada bio orderbook? Koliko je bila cijena panamaxa, supri i handya? Koliki je tada bio NAV i /ili P/NAV za ATPL. Koliki je bio.račun dobiti i gubitka za 2015, 2016 , a koliki će biti za 2017 (218, 2019, 2020)?
Možda nešto ne vidim dobro, vjerovatno sam iapustio uvrstenje u ST, ESOP ……
Da li mi se čini da je kratkoročni dug drastično rezan….
Umorio ssm se, popit ću dl odličnog vina i nazdraviti svima koji se vesele uspjehu hrvatske kompanije izložene neverama svjetskih mora i brutalne dry bulk konkurencije.
Živili
😃👍👏✌😀
gigic23@
u veljači je bilo tako da bi nas danas morilo svašta da nismo.
zahvaljujući nekim znalcima(respect) koji su dobronamjerno upozoravali i dijelili,neki od nas jesmo.
sreća u nesreći za one koji nisu je da i od goreg ima gore ili tako nekako…
sve ovisi kako si sami izaberemo.
ovo sa vinom potpisujem i kopipejstam
pa kud puklo da puklo
kad je party na palubi,nek je party i …
lp
Lijepi kapitalac od 1356 kom i to prvi na (oltaru)asku cijelih 10 kn ispred sljedećeg naloga, ma šta je to sitnih 13.560kn vamo-tamo… psihologija burze na djelu…
Dragi Migra, mudro zboriš.
Najviše se dešava kada se ništa ne dešava. Naravno da svatko šalje svoju poruku. Ono ßto je doista bitno i neupitno je Trend. Trend is your friend. Koliko ono bijaše Bdi u veljači 2016.? Koliko je bila dionica ATPL? Koliki je tada bio orderbook? Koliko je bila cijena panamaxa, supri i handya? Koliki je tada bio NAV i /ili P/NAV za ATPL. Koliki je bio.račun dobiti i gubitka za 2015, 2016 , a koliki će biti za 2017 (218, 2019, 2020)?
Možda nešto ne vidim dobro, vjerovatno sam iapustio uvrstenje u ST, ESOP ……
Da li mi se čini da je kratkoročni dug drastično rezan….
Umorio ssm se, popit ću dl odličnog vina i nazdraviti svima koji se vesele uspjehu hrvatske kompanije izložene neverama svjetskih mora i brutalne dry bulk konkurencije.
Živili
😃👍👏✌😀
sve to o čemu pričaš…već vam je uračunato u cijene dionica….i zato nema pomaka što se cijene tiče…stojite zabetonirani…a bdi “raste”, cijene vozarina rastu…
market je odbijanac od 800-900 do 1300 bodova već prije predvidio…i uračunao u cijenu…
a 1500 nećete još tako brzo gledati…
ono što ćete vidjeti u narednom periodu jest to da će vozarine u rikverc, a time i bdi…i dalje će se isti kretati u navedenom rasponu….što za brodare nikako ne može biti dobro…iako stoji ona da ste od na nešto većoj razini od povijesnog minimuma…ali s ovakvim vozarinama…bez dugoročnog oporavka i potezanja prema gore, brodari će morati raditi dokapitalizacije, prodavati brodove itd….
a podatci koji su došli iz Kine nisu nikako ohrabravajući…i siguran sam da će se preslikati na današnje vozarine i kretanje bdi-ja u narednim danima…i polako ćete shvatiti da neće biti nikakvog spektakla jesenas….
Kakvi gubici, pa s trenutnim vozarinama kako već posluju brodari? Što smo imali u izvješćima za q1 i q2??
A od tada su vozarine otišle još poprilično gore, a rast tek slijedi, u tome su složni skoro svi analitičari!
BCi danas u plusu!