ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 12:47
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
17.542
358
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



Super, 5 godina stara supra ide van…. još jedan brod manje u floti i još jedna promašena investicija. Dokle tako?

Dobit će za njega cca 15-tak mil. usd, dakle maksimalno stotinjak milijuna kuna. Ostaje im još samo vise od 120 milijuna dolara kamatonosnog financijskog duga kad i to prodaju.

Potpuno promašena strategija dolazi na naplatu. Oni ne da su u problemu, oni su u velikom problemu.


Za 15 mil eura mogu kupiti cijeli jdpl i dobiti 6 dodatnih brodova a da pri tom cijena jdpl bude 65-70…jer cijena od 70 kn puta broj dionica jdpl je cca 15 mil. eur..
Jako pametan potez…
[/quote]

Je, al moraju preuzeti i vise od 400 milijuna kuna kamatonosnoh dugova. Već imaju 850 milijuna pa bi se opet vratili tamo gdje su bili sa još manjom dwt flotom obzirom da Jadroplov raspolaže brodovima manje tonaže, suprama i handy-size brodovima. Neće tu biti preuzimanja već vjerojatno dokap.

Preuzimanjem ništa ne dobivaju, al kroz dokap mogu podešavati omjer zamjene dionica u kojem mogu kroz spajanje povećati svoje vlasnistvo koje nažalost ne smiju pokazati zbog “odredjenih” razloga.

Kupnjom Jadroplova Atlantska dobiva dodatnih DWT 292.933
Prodajom AP Ston i ako se odradi dokapitalizacija i skupi još kapitala mogu kupiti još 2 dodatna broda…mogli bi imati DWT cca 1.200.000-1.300.000 a to je već respektabilno.
Kroz povijest smo imali 10 depresija i 10 konjuktura, zadnja depresija započeta 2008 završila je 2016…i sad bi slijedila konjuktura sljedećih par godina.
Kad je bio korejski rat imali smo rast vozarina tj. konjukturu radi stvaranja strateških zaliha, također kada je bio zatvoren sueski kanal zbog rata vozarine su extremno rasle zbog dužeg puta…brodari su za ozbiljne igrače.
Ne mislim da sam ja takav.
Nije nagovor na kupnju dionica ili prodaju,



Super, 5 godina stara supra ide van…. još jedan brod manje u floti i još jedna promašena investicija. Dokle tako?

Dobit će za njega cca 15-tak mil. usd, dakle maksimalno stotinjak milijuna kuna. Ostaje im još samo vise od 120 milijuna dolara kamatonosnog financijskog duga kad i to prodaju.

Potpuno promašena strategija dolazi na naplatu. Oni ne da su u problemu, oni su u velikom problemu.


Za 15 mil eura mogu kupiti cijeli jdpl i dobiti 6 dodatnih brodova a da pri tom cijena jdpl bude 65-70…jer cijena od 70 kn puta broj dionica jdpl je cca 15 mil. eur..
Jako pametan potez…
[/quote]
Kakav paradoks….jer trenutna trzisna kapitalizacija jdpl po zadnjoj cijeni na burzi je smijesnih 7 mil eur…..
Ono da covjek ne povjeruje koliko su neke dionice jeftine..
Ovo naravno nije nagovor na kupnju ili pridaju istih..

MOJI POSTOVI NISU SAVJET NA KUPNJU,NA PRODAJU,NITI NA BAVLJENJE DIONICAMA,NITI SU INVESTICIJSKI SAVJETI ILI PREPORUKE

ne znam zašto bi netko davao 15 milijuna eura za jadroplov…ili 65 kn po dionici…kad ga trenutno market procjenjuje na 30-ak kn po dionici…
a što je s 440 mil kn obveza i 100 mil kn prenesenog gubitka? uz svojih 1 milijardu obveza…treba im još jadroplov s tim gubitkom i obvezama…

Meni je naprosto nevjerojatno da netko tko ima dionice jdpl i atpl poput tebe iznosi neistine i nebuloze i sam sebi pljuje u usta jer tko normalan moze kupiti bilo sto i onda govoriti da to vrijedi nula kuna..
Po meni su motivi drugaciji..
Neka svatko za sebe prosudi koji su tvoji motivi pisanja i to neistinizog…
Kakav filmas moras biti da recimo kupis negdje nekakav stan ili kucu i onda danima…mjesecima javno iznositi da ta kuca ne vrijedi nista….a da stvar bude urnebesnije tu istu kucu…u ovom slucaju metaforicki…tj te iste dionice koje za tebe ne vrijede nista ste placali postovani korisnice marcupian 400-500% skuplje od trenutne cijene…
Meni je ovo naprosto fascinantno

MOJI POSTOVI NISU SAVJET NA KUPNJU,NA PRODAJU,NITI NA BAVLJENJE DIONICAMA,NITI SU INVESTICIJSKI SAVJETI ILI PREPORUKE


Meni je naprosto nevjerojatno da netko tko ima dionice jdpl i atpl poput tebe iznosi neistine i nebuloze i sam sebi pljuje u usta jer tko normalan moze kupiti bilo sto i onda govoriti da to vrijedi nula kuna..
Po meni su motivi drugaciji..
Neka svatko za sebe prosudi koji su tvoji motivi pisanja i to neistinizog…
Kakav filmas moras biti da recimo kupis negdje nekakav stan ili kucu i onda danima…mjesecima javno iznositi da ta kuca ne vrijedi nista….a da stvar bude urnebesnije tu istu kucu…u ovom slucaju metaforicki…tj te iste dionice koje za tebe ne vrijede nista ste placali postovani korisnice marcupian 400-500% skuplje od trenutne cijene…
Meni je ovo naprosto fascinantno

ja sam napisao kada sam kupovao dionice jdpl….i onda je stanje bilo daleko bolje i povoljnije za kupovinu nego je to danas i kada si ti kupovao…tvrtka je bila zdravija i bolje je poslovala onda nego što je to danas…u međuvremenu je dug narastao…prodali su se brodovi…itd itd…a oporavka niotkuda…..
lovite se za grančice spasa…i bajate o tome da atpl kupi jadroplov…ništa od toga neće biti…
a vi čekajte i dalje privatizaciju…i odluke iz Bruxellesa…
atpl ima dovoljno svojih problema…


947 095 je ukupna nosivost flote atpl..pise Vam u izvjestaju…..tako da nisu daleko od te brojke…..

U izvještaju pise da operiraju sa 17 brodova, ali 6 je u bare boat charteru ili čak i više, dakle ATPL nije vlasnik tih brodova već njima upravlja u operativnom smislu. Očajnički im je trebao keš pa su te brodove prodali. Ipak mislim da ce dionica up jer će i BDI up na jesen sa sezonom grijanja (ugljen).
Osobno bih volio da kupe jeftino JDPL i izvuku tog brodara iz gliba državnog vlasništva, to bi bila win win situacija.

Je li danas skupština? Kad se može očekivati neko priopćenje šta je bilo, o čemu su pričali ili glasali??

Možda se čini da je danas jedan uobičajen dan vezan uz AP, ali……Taj ali čini se mala riječ od tri slova, a upravo ta riječ znači nezamislivu razliku. U čemu? Danas je GS 2017, ali na kojoj će se eventualno donijeti jedne od najkompleksnijih i najznačajnijih odluka za kompaniju u novijoj povijesti. Mnogi će reći pa što je to tako značajno, pa evo skraćeno:
1) Uvrštenje u ST
2) ESOP program
3) Dokap
4) NO promjene
Što to znači u stvarnosti i koja je poruka kompanije znači NO i Uprave dioničarima i investicijskoj zajednici?
1) Maksimalno poboljšanje komunikacije i transparentnosti uvrštenjem u ST ZSE-a
2) Vjerodostojnost i povjerenje u budućnost poslovanja kompanije, a koje očito koindicira sa apsolutno neuptnim pozitivnim trendom na svjetskom dry bulk tržištu. Logična je odluka o stjecanju dionica od strane Uprave i djelatnika
3) Dokapitalizacija apsolutno ukazuje na velike ambicije kompanije, u nastupajućem periodu u smislu povećanja flote i/ili potencijalnih akvizicija,a opet u smislu vjerovatno dugoročne konjukture u sektoru.
4) Način i brzina provedbe uvijek kreće od sinergije i lakoće komunikacije između NO i Uprave. Promjena 3 od 7 članova NO vjerovatno je uvjetovana i tim faktorom.
Što još dodati, zanima me kako će predložene točke biti izglasane, a i koliki će biti odziv dioničara.Obzirom na izrazito disperziranu dioničku strukturu svaki odziv veći od 50% smatrao bih izuzetnim, a pogotovo obzirom na kalendar. A % glasova koji će izglasati prijedloge pokazat će koliko je zajedništvo prema zacrtanom cilju.
A koji je cilj ustvari? Ovako analizirajući meni sve ide na dramatične promjene u pozitivnom smislu sa preoblikovanjem kompanije u modernu, ambicioznu i efikasno operativnu svjetsku dry bulk kompanijju.
Gledajući unattrag godinu dana ovo je samo logični nastavak.
Prekrasno je biti na palubi.
Sretno svim dioničarima, djelatnicima i Upravi AP.
💥😃👍✌

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋




Super, 5 godina stara supra ide van…. još jedan brod manje u floti i još jedna promašena investicija. Dokle tako?

Dobit će za njega cca 15-tak mil. usd, dakle maksimalno stotinjak milijuna kuna. Ostaje im još samo vise od 120 milijuna dolara kamatonosnog financijskog duga kad i to prodaju.

Potpuno promašena strategija dolazi na naplatu. Oni ne da su u problemu, oni su u velikom problemu.


Za 15 mil eura mogu kupiti cijeli jdpl i dobiti 6 dodatnih brodova a da pri tom cijena jdpl bude 65-70…jer cijena od 70 kn puta broj dionica jdpl je cca 15 mil. eur..
Jako pametan potez…
[/quote]
Kakav paradoks….jer trenutna trzisna kapitalizacija jdpl po zadnjoj cijeni na burzi je smijesnih 7 mil eur…..
Ono da covjek ne povjeruje koliko su neke dionice jeftine..
Ovo naravno nije nagovor na kupnju ili pridaju istih..
[/quote]

Je, al kapitalizacija nije bez razloga takva. Dug je veći od 60 milijuna dolara i zato je kapitalizacija takva.

Šta bi na skupštini danas??

Dokap sam po sebi ne mora značiti nešto loše dugoročno.
Ovisno gdje se vi nalazite (po kup. cijeni) kao dioničari.

Mjesta za profit ima.

New Report

Close