ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Ovdje situacija izgleda kao kad prije proslog rasta bdi-ja iznad 1300. Tada je na 300-310 cijena dosta bila trgovana i uporno netko nije dao gore. Znamo svi sto se dogodilo iza toga (470kn). Bit ce zanimljivo vidit hoce li sada uslijed jos jaceg rasta bdi-ja cijena to popratit

Nisi samo napisao što se je desilo nakon cijene (od 470 kn).
Zbog čega je dionica pala i na koliko…..
Makar svi znamo što se dogodilo, ali nekima očito treba ponavljati.

Kad smo toliko upućeni molim te da napišeš što je sve ATPL imala na računu, u nekretninama, u brodovima kada je zadnji put bila na 400 i nešto kuna…..

A koliko ima sada?

Hvala!

Kod investiranja je najbitnija stvar fokus na ono sto je bitno, a to je uvijek samo jedno Future Cash Flow

Dakle, kada extremno ciklicki sektor prodje dno, i kada postaje jasno da ce demand nadmasiti supply tada pocinje doba visokih vozarina, i to je vjerojatno ono sto slijedi u skrom periodu

I naravno vrlo je lako izracunati, kada brod preko break evan-a pocne zaradjivati 10000+ USD x broj dana u godini x broj brodova = 1/2 trzisne kapitalizacije danas

Evo neki ljudi tako razmisljaju

Hvala 😉

i tome ima kraja ….

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Ima tu još straha od strane kupaca, kad malo poraste cijena nestat ce i strah pa ce kupovati da ne zakasne na vlak…sve je to normalno


Kod investiranja je najbitnija stvar fokus na ono sto je bitno, a to je uvijek samo jedno Future Cash Flow

Dakle, kada extremno ciklicki sektor prodje dno, i kada postaje jasno da ce demand nadmasiti supply tada pocinje doba visokih vozarina, i to je vjerojatno ono sto slijedi u skrom periodu

I naravno vrlo je lako izracunati, kada brod preko break evan-a pocne zaradjivati 10000+ USD x broj dana u godini x broj brodova = 1/2 trzisne kapitalizacije danas

Evo neki ljudi tako razmisljaju

Hvala 😉

A zašto onda ATPL smanjuje svoj broj brodova, a do prije nekoliko godina ih je ubrzano gradila.

Plan je bio preko milje tona brodskog prostora dočekati doba visokih vozarina.

Mislim nije mi jasno. Ako se očekuje ubrzo vrh vozarina Uprava bi trebala kupovati nove brodove, a ne ih prodavati?

Možete mi to objasniti.

Hvala!

947 095 je ukupna nosivost flote atpl..pise Vam u izvjestaju…..tako da nisu daleko od te brojke…..



Kod investiranja je najbitnija stvar fokus na ono sto je bitno, a to je uvijek samo jedno Future Cash Flow

Dakle, kada extremno ciklicki sektor prodje dno, i kada postaje jasno da ce demand nadmasiti supply tada pocinje doba visokih vozarina, i to je vjerojatno ono sto slijedi u skrom periodu

I naravno vrlo je lako izracunati, kada brod preko break evan-a pocne zaradjivati 10000+ USD x broj dana u godini x broj brodova = 1/2 trzisne kapitalizacije danas

Evo neki ljudi tako razmisljaju

Hvala 😉

A zašto onda ATPL smanjuje svoj broj brodova, a do prije nekoliko godina ih je ubrzano gradila.

Plan je bio preko milje tona brodskog prostora dočekati doba visokih vozarina.

Mislim nije mi jasno. Ako se očekuje ubrzo vrh vozarina Uprava bi trebala kupovati nove brodove, a ne ih prodavati?

Možete mi to objasniti.

Hvala!
[/quote]

Kad bi Atlantska imala dodatnog cash-a za kupnju dodatnih brodova tada bi danasnja cijena na burzi bila sa 4 znamenke

Jos jednom se vracam na najbitniju cinjenicu, Future Cash Flow, ponavljaj to kao mantru i fokusiraj se na to, jer firma vrijedi koliko cash-a preko CAPEX-a moze generirati u buducnosti

Broj brodova x Broj dana u godini x 10k + USD/day preko break even-a = ?

Razmisli o tome

Hvala

@ Swami
Atlanska ce doci do dodatnih brodova preuzimanjem jdpl…

MOJI POSTOVI NISU SAVJET NA KUPNJU,NA PRODAJU,NITI NA BAVLJENJE DIONICAMA,NITI SU INVESTICIJSKI SAVJETI ILI PREPORUKE

Kao što je ranije najavljeno, traži se kupac za AP Ston
http://www.broncoshipbrokers.com/shipdetails?pid=819

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Super, 5 godina stara supra ide van…. još jedan brod manje u floti i još jedna promašena investicija. Dokle tako?

Dobit će za njega cca 15-tak mil. usd, dakle maksimalno stotinjak milijuna kuna. Ostaje im još samo vise od 120 milijuna dolara kamatonosnog financijskog duga kad i to prodaju.

Potpuno promašena strategija dolazi na naplatu. Oni ne da su u problemu, oni su u velikom problemu.


@ Swami
Atlanska ce doci do dodatnih brodova preuzimanjem jdpl…

price za malu djecu prodaju svoje brodove masovno da bi kupili tamo neki jadroplov,brodovi se prodavaju kad su stari i kad treba kesa ovi koji su prodani osim par njih su daleko od starih brodova.


Super, 5 godina stara supra ide van…. još jedan brod manje u floti i još jedna promašena investicija. Dokle tako?

Dobit će za njega cca 15-tak mil. usd, dakle maksimalno stotinjak milijuna kuna. Ostaje im još samo vise od 120 milijuna dolara kamatonosnog financijskog duga kad i to prodaju.

Potpuno promašena strategija dolazi na naplatu. Oni ne da su u problemu, oni su u velikom problemu.


Za 15 mil eura mogu kupiti cijeli jdpl i dobiti 6 dodatnih brodova a da pri tom cijena jdpl bude 65-70…jer cijena od 70 kn puta broj dionica jdpl je cca 15 mil. eur..
Jako pametan potez…

MOJI POSTOVI NISU SAVJET NA KUPNJU,NA PRODAJU,NITI NA BAVLJENJE DIONICAMA,NITI SU INVESTICIJSKI SAVJETI ILI PREPORUKE

New Report

Close