Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Vauvau
U tekućoj i narednoj godini preostalo je još 600, a ne 700 milijuna duga. Eto, 100 milijuna smo vec riješili.
brodolomac
tekuca godina je cista, novac je namaknut prodajom brodova, problem duga je vezan samo za 63.5 MUSD koji dospijeva u 2018.
[/quote]
Swami136,
zbrojio sam bio preostale kratkoročne obveze prema bankama i financ.ins. iz polugodišnjeg izvješća za 2017. (150,7 mil) i obveze koje dospijevaju u 2018. iz revidiranog izvješća za 2016. (449,8) što je ukupno 600,5 mil kuna, a ne 700 koliko je vauvau navodio. Stoji da će se dugovi u ovoj godini podmiriti novcem dobivenim prodajom dva panamaxa. S boljim vozarinama u drugoj polovici ove godine i 2018., trebalo bi biti i priljeva novca iz poslovanja za podmirivanje dijela obveza u 2018.
Ne daj se obeshrabriti pisanjem pojedinih forumaša, jer vjerojatno ima više onih koji znaju prepoznati kvalitetan doprinos iz kojeg se može štogod naučiti, odnosno neke stvari rasvijetliti.
Pa u polugodišnjem izvjescu su ti kratkoročne financijske obveze 150 milijuna kuna, a.dugoorcne skoro 800 (797)! O kakvih ti 600 milijuna pišeš? Misliš na tekuće dospjece početkom 2018? A odakle ti misliš da će oni namaknuti 450 milijuna kuna za 2018? Dat će im ulagači? Da njihovim novcem mjesto da ulazu, vraćaju svoje dugove?
http://zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2017-2Q-NotREV-K-HR.xls
Znaci još će prodati dva panamaxa? A koliko će im onda brodova na kraju ove godine ostati?
Vauvau,
treba prvo pažljivo pročitati napisano s razumijevanjem, pa onda krenuti pisati/prekomjerno granatirati.
Pa ja te lijepo pitam?
Gledaj, svi vi znalci pušete u istu tikvu. Ja jučer pogledam izvješće i tekuće dospjece dugova i odjednom vise ne postoje argumenti da se obrani investicija i rast cijene?
Još vam najave razvodnjavanje kroz dokap, a vi zdušno pohrlite još malo napumpati cijenu, kao da će to biti reper za bilo kakvo vrednovanje dokapa? Kao da će netko dati premiju za upravljanje na cijenu ovakvom menadžmentu koji je pogrešnim koracima skoro pa do kraja upropastio kompaniju?
Kako se o tome ne raspravlja ovdje, nego stalno jedna te ista mantra, BDI i Bilbija? Pa tko je Bilbija? Sto on zna o brodarstvu?
I onda se tu nadje neki lik koji se uhvati izvještajne valute i pili tu dva dana o ničemu samo da ispadne pametan i skrene priču na sporedan kolosijek.
Ima tu iskusnih i pametnih investitora, koji vide dalje od vrha svog nosa i koji nisu ni emotivno, a još manje interesno vezani za priču, a ni za dionicu. Pritom ne mislim na sebe nego na one koji zbog dosadnjikavih bezveznih komentara i prohibicije vise i ne pišu.
Raspravljajte o ozbiljnim stvarima i odrzivosti ovakvog poslovanja, a ne o TTWBD strategiji odnosno očekivanjima uprave!
This time will be different… kako da ne, kao i svaki prošli put kad su vam to iz uprave priopćili.
EBITDA 78 000 000 ovo je bolje od najboljeg što sam očekivao, da li možemo očekivati 160mil do kraja godine?
Dugovi smanjeni za 250mil.To može samo zvijer od tvrtke. Oni dugove lome,lomeeee
Vauvau,
s kupcem oba panamaxa dogovorena je isplata razlike između ugovorene cijene i kapare iza predaje/preuzimanja. Prvi je predan u lipnju, drugi u srpnju, pa novac dobiven za drugog nije mogao biti prikazan u ovom izvješću, izuzev kapare. Za pretpostaviti je dakle, da će se podmiriti dugovi u 2017., odnosno da su podmireni, kako kaže Swami136, prodajom ova dva broda.
O načinima na koji bi se mogli podmiriti dugovi u 2018. ne bih nagađao. O tome su ponešto napisali i gigic23 i Swami136. Kako god, postupni oporavak dry bulk sektora ide u prilog rješavanju tog problema, a što će biti, bumo vidli..
Al za ovo je uprava u izvjescu dala pojašnjenje? Ili to ti nagadjas?
Postupni oporavak?
Iz koje točke mjerimo postupni oporavak? Čisto da znam sto ti podrazumijevaš pod oporavkom? Ja inače mislim da BDI ispod 2000 bodova ne znaci dugoročan održiv oporavak. Naime, tu razinu na dugoročnom grafu indeks višekratno nije uspio probiti i održati se iznad nje. Dakle, tehnički gledano to je dugoročan otpor.
I sto ti misliš o njihovoj strategiji prodaje brodova i uzimanja brodova u bareboat charter? Koja je korist tu kompaniji osim zadržavanja zaposlenih? Koliki je povrat u takvim djelatnostima za Atlantsku?
Vauvau,
po pitanju prodaje brodova, napisano na osnovu obavijesti Atlantske.
Za ostalo, bumo vidli.. krhko je znanje..
Pa ja te lijepo pitam?
Gledaj, svi vi znalci pušete u istu tikvu. Ja jučer pogledam izvješće i tekuće dospjece dugova i odjednom vise ne postoje argumenti da se obrani investicija i rast cijene?
Još vam najave razvodnjavanje kroz dokap, a vi zdušno pohrlite još malo napumpati cijenu, kao da će to biti reper za bilo kakvo vrednovanje dokapa? Kao da će netko dati premiju za upravljanje na cijenu ovakvom menadžmentu koji je pogrešnim koracima skoro pa do kraja upropastio kompaniju?
Kako se o tome ne raspravlja ovdje, nego stalno jedna te ista mantra, BDI i Bilbija? Pa tko je Bilbija? Sto on zna o brodarstvu?
I onda se tu nadje neki lik koji se uhvati izvještajne valute i pili tu dva dana o ničemu samo da ispadne pametan i skrene priču na sporedan kolosijek.
Ima tu iskusnih i pametnih investitora, koji vide dalje od vrha svog nosa i koji nisu ni emotivno, a još manje interesno vezani za priču, a ni za dionicu. Pritom ne mislim na sebe nego na one koji zbog dosadnjikavih bezveznih komentara i prohibicije vise i ne pišu.
Raspravljajte o ozbiljnim stvarima i odrzivosti ovakvog poslovanja, a ne o TTWBD strategiji odnosno očekivanjima uprave!
This time will be different… kako da ne, kao i svaki prošli put kad su vam to iz uprave priopćili.
Koliko je ono rast dionice u zadnjih 18 mjeseci?
Kakav je trend i uaporedba prosječnog BDI 22015,2016 2017
Prihod AP po prevezenoj toni u odnosu na peer grupu
Rashod po operativnom danu broda
Koliko.je rast prihoda od vozarina?
Kakav je trend i konkretne brojke godišnjeg RD&G 2015, 2016 2017?
Ali Vauvau tko bi to sve odgovorio?
Ti bi naravno kupio pi cijeni od prije 18 mjeseci a da je NAV 800 kn. Da li bi i onda?
Pardon što je to NAV uopće ili………?
Bravo AP
😎😃✌
Molim moderatora da ovo ne izbriše. Hvala
Vauvau,
s kupcem oba panamaxa dogovorena je isplata razlike između ugovorene cijene i kapare iza predaje/preuzimanja. Prvi je predan u lipnju, drugi u srpnju, pa novac dobiven za drugog nije mogao biti prikazan u ovom izvješću, izuzev kapare. Za pretpostaviti je dakle, da će se podmiriti dugovi u 2017., odnosno da su podmireni, kako kaže Swami136, prodajom ova dva broda.
O načinima na koji bi se mogli podmiriti dugovi u 2018. ne bih nagađao. O tome su ponešto napisali i gigic23 i Swami136. Kako god, postupni oporavak dry bulk sektora ide u prilog rješavanju tog problema, a što će biti, bumo vidli..
Pisete gluposti!Uopste ne razumete racunovodstvo-prihodi se pisu po nastanku dogadjaja samim time ovaj od lipnja je u rdg-u za prvih sest meseci!!
“Prvi je predan u lipnju, drugi u srpnju, pa novac dobiven za drugog nije mogao biti prikazan u ovom izvješću, izuzev kapare. ”
Doma-goj, prvo pročitajte što je napisano, prije nego što krenete s pljuvanjem!
Prvog nisam niti spominjao, jer je jasno da je obuhvaćen izvješćem. Pisao sam o drugom.
Vi ste krajnje neuljudni i stil pisanja puno govori o vama!