Vauvau
U tekućoj i narednoj godini preostalo je još 600, a ne 700 milijuna duga. Eto, 100 milijuna smo vec riješili.
brodolomac
tekuca godina je cista, novac je namaknut prodajom brodova, problem duga je vezan samo za 63.5 MUSD koji dospijeva u 2018.
Je sinek, al im toliko za taj tečaj kunski gledano i imovina manje vrijedi, a i prihodi naravno, pa i rezultat. Nemres vrtit priču kako ti pase. Koliko ja pratim, tu kapitala nema dovoljno. Razvodnit će vas, a dug će ostati. Sve ti je to jedna poveća rupa koji će netko Trebat začepiti.
Dugo su oni i predugo kupovali, prodavali i uništavali vrijednost firme. Prepolovili flotu, a dug ostao. Sve rasprodali iole vrijedno u Dubrovniku. Stvarno stručnjaci.
kako su samo zahebali male dioničare hotela lapad kad su ih istisnuli po cijeni nominale po 10,00 kn….
ali one ludosti sa avionima , to je posebna priča….
Svami136,
Dao si im doktorsku besplatnu lekciju, a oni bi još…ha ha ha.
E pa Gospodo, to treba platiti, znanje se svugdje plaća a Vi bi kruha bez motike….još da Vam čovjek kaže sve detalje koje nije spomenuo pa da lijepo zaradite i još bi malo podcijenjivali i izvlačili ono što ne znate….ma nemoj!
Je sinek, al im toliko za taj tečaj kunski gledano i imovina manje vrijedi, a i prihodi naravno, pa i rezultat. Nemres vrtit priču kako ti pase. Koliko ja pratim, tu kapitala nema dovoljno. Razvodnit će vas, a dug će ostati. Sve ti je to jedna poveća rupa koji će netko Trebat začepiti.
Dugo su oni i predugo kupovali, prodavali i uništavali vrijednost firme. Prepolovili flotu, a dug ostao. Sve rasprodali iole vrijedno u Dubrovniku. Stvarno stručnjaci.
Da li ti mozes navesti barem jedan primjer Bulk Shipping kompanije u Svijetu koja je prosla neokrznuto kroz razdoblje od 2009. do danas
Ja cu ti reci da su upravo diversifikacijom i kupnjom Hotela spasili Kompaniju, e vidis to je bilo mudro
Druga stvar jest da im je EBIT margina veca od 90% svijetskih brodara tako da danasnji management radi odlican posao i odlicno su pozicionirani na trzistu
Treca stvar, opet se uporno vracas na HRK i USD, fokusiras se na nebitne stvari
Cetvrta stvar, vrijeme razvodnjavanja u Bulk sektoru je proslo, business cycle se okrenuo i sta mislis koliko ce ATPL zaraditi u 2018. i 2019. , sta mislis kolik ce biti na primjer P/E po sadasnjoj cijeni, ja bih rekao oko 3
Tvoj problem je jednostavan, ti se fokusiras na proslost i iz toga izvlacis zakljucke
Ovde nas neki zele uveriti da tecajne razlike ne uticu na rezultat, ma nemojte?
A to sto se kapital smanjio i smanjuje se kontinuirano od 2011. to nema veze?!
2011. su imali kapitala 1,579 milijuna kuna a sada je preostalo samo 586 milijuna! Przionica novca!
Da nije bilo prodaje broda u drugom kvartalu bila bi operativno nula ili minus od rezultata-bez da stavimo tecajne razlike.
Flota se konstantno smanjuje zajedno sa kapitalom!
Sta je tu dobro??!!
Je sinek, al im toliko za taj tečaj kunski gledano i imovina manje vrijedi, a i prihodi naravno, pa i rezultat. Nemres vrtit priču kako ti pase. Koliko ja pratim, tu kapitala nema dovoljno. Razvodnit će vas, a dug će ostati. Sve ti je to jedna poveća rupa koji će netko Trebat začepiti.
Dugo su oni i predugo kupovali, prodavali i uništavali vrijednost firme. Prepolovili flotu, a dug ostao. Sve rasprodali iole vrijedno u Dubrovniku. Stvarno stručnjaci.
Da li ti mozes navesti barem jedan primjer Bulk Shipping kompanije u Svijetu koja je prosla neokrznuto kroz razdoblje od 2009. do danas
Ja cu ti reci da su upravo diversifikacijom i kupnjom Hotela spasili Kompaniju, e vidis to je bilo mudro
Druga stvar jest da im je EBIT margina veca od 90% svijetskih brodara tako da danasnji management radi odlican posao i odlicno su pozicionirani na trzistu
Treca stvar, opet se uporno vracas na HRK i USD, fokusiras se na nebitne stvari
Cetvrta stvar, vrijeme razvodnjavanja u Bulk sektoru je proslo, business cycle se okrenuo i sta mislis koliko ce ATPL zaraditi u 2018. i 2019. , sta mislis kolik ce biti na primjer P/E po sadasnjoj cijeni, ja bih rekao oko 3
Tvoj problem je jednostavan, ti se fokusiras na proslost i iz toga izvlacis zakljucke
[/quote]
Pa sto ja imam navoditi?
Jednostavno ne treba biti u tome.
Razvodnjavanje prošlo, a ovi tek krenuli s njime?
Ja se ne fokusiram na prošlost nego na budućnost i održivost. Bilbija je pumpao cijenu, ali se zaletio i očito je da to pumpanje nije imalo nikakve veze sa stvarnim stanjem i razvojem poslovanja. Kapitala nema. Sve ostalo je sad u Božjim rukama. Upravo i naivnost, neznanje i neiskustvo uprave je carovalo strategiji u kojoj su sami sebe uvjeravali da je oporavak iza ugla, a isti se nije vise dogodio.
Pogledaj ovaj Graf, pa sam procijeni gdje je oporavak.
https://people.hofstra.edu/geotrans/eng/ch7en/conc7en/bdi.html
Gospodo stručnjaci, svaka roba ima svoga kupca , netko je baš želi kupiti i ima dobre razloge za to, Vama je Atlantska preskupa i ne znate ništa o brodarskom tržištu pa je naravno nećete kupiti i to je cijela poanta.
Pogledajte si cijenu dionice prije godine dana i tadašnji BDI index…pa nije loš pomak u 1 godini za tako “lošu” kompaniju…šteta da niste zaradili…jedva cekam Vaše komentare ako dobit na kraju godine bude 100mil kuna a dionica 700 kn…ako su poceli iskakati katastrofičari nakon polugodišta sa 40,70 mil kn dobiti što li bi tek onda bilo….neki bi bili valjda sretni da je ostvarila gubitak…to mi je poznato u hrvata…
Je sinek, al im toliko za taj tečaj kunski gledano i imovina manje vrijedi, a i prihodi naravno, pa i rezultat. Nemres vrtit priču kako ti pase. Koliko ja pratim, tu kapitala nema dovoljno. Razvodnit će vas, a dug će ostati. Sve ti je to jedna poveća rupa koji će netko Trebat začepiti.
Dugo su oni i predugo kupovali, prodavali i uništavali vrijednost firme. Prepolovili flotu, a dug ostao. Sve rasprodali iole vrijedno u Dubrovniku. Stvarno stručnjaci.
Da li ti mozes navesti barem jedan primjer Bulk Shipping kompanije u Svijetu koja je prosla neokrznuto kroz razdoblje od 2009. do danas
Ja cu ti reci da su upravo diversifikacijom i kupnjom Hotela spasili Kompaniju, e vidis to je bilo mudro
Druga stvar jest da im je EBIT margina veca od 90% svijetskih brodara tako da danasnji management radi odlican posao i odlicno su pozicionirani na trzistu
Treca stvar, opet se uporno vracas na HRK i USD, fokusiras se na nebitne stvari
Cetvrta stvar, vrijeme razvodnjavanja u Bulk sektoru je proslo, business cycle se okrenuo i sta mislis koliko ce ATPL zaraditi u 2018. i 2019. , sta mislis kolik ce biti na primjer P/E po sadasnjoj cijeni, ja bih rekao oko 3
Tvoj problem je jednostavan, ti se fokusiras na proslost i iz toga izvlacis zakljucke
[/quote]
Pa sto ja imam navoditi?
Jednostavno ne treba biti u tome.
Razvodnjavanje prošlo, a ovi tek krenuli s njime?
Ja se ne fokusiram na prošlost nego na budućnost i održivost. Bilbija je pumpao cijenu, ali se zaletio i očito je da to pumpanje nije imalo nikakve veze sa stvarnim stanjem i razvojem poslovanja. Kapitala nema. Sve ostalo je sad u Božjim rukama. Upravo i naivnost, neznanje i neiskustvo uprave je carovalo strategiji u kojoj su sami sebe uvjeravali da je oporavak iza ugla, a isti se nije vise dogodio.
Pogledaj ovaj Graf, pa sam procijeni gdje je oporavak.
https://people.hofstra.edu/geotrans/eng/ch7en/conc7en/bdi.html
[/quote]
Moras se educirati covjece, moras shvatiti kako Bulk sektor funkcionira, inace nece biti dobro, ako se fokusiras na pogresne stvari izgubices sav novac, ovdje se definitivno kao i mnogi drugi fokusiras na pogresne stvari
Osnovna stvar je supply/demand u buducnosti, znaci zaboravi BDI index i pogledaj u buducnost
1. Orderbook
2. Utilization Rate Bulk flote
3. Orderbook kao % of Total Fleet
4. Time Charter Estimates TCE (2/3 ATPL prihoda je ovdje)
5. Cijena Steel-a and Iron Ore
6. Cijena Coal
7. China Coal Production Estimates/production cuts
8. China Infrastructure spending
9. China electricity generation
Makroekonomski pokazatelji USA/EU/China (Leading):
PMI
NMI
CSI
Authorized Building Permits
Kada pogledas sve ovo gore navedeno tada shvatis sta mozes ocekivati u buducnosti od Bulk Sektora
Ako shvatis da ce demand potuci supply tada ce cijena prevoza rasutih tereta jako porasti
Shvacas da ne razumijes sta se dogadja, s obzirom da vjerojatno vecinu indikatora koje sam naveo uopce ne pratis
Ti ne razumiješ jer se ne dogadja ništa. Pogledaj Graf bilo kojeg bulk brodara i vidjet ćeš da je cijena pri dnu ili s negativnim trendom. Jedino je cijena atlantske u uptrendu, sa najavljenim razvodnjavanjem i 950 milijuna kuna financijskog duga?!
Ja mislim da je maskenbal završio. Vrijeme je da se cijena svede u realne okvire.
Ah da, zaboravio sam…. sad će dolar na nulu pa će obveze nestati!
Ti ne razumiješ jer se ne dogadja ništa. Pogledaj Graf bilo kojeg bulk brodara i vidjet ćeš da je cijena pri dnu ili s negativnim trendom. Jedino je cijena atlantske u uptrendu, sa najavljenim razvodnjavanjem i 950 milijuna kuna financijskog duga?!
Ja mislim da je maskenbal završio. Vrijeme je da se cijena svede u realne okvire.
Ah da, zaboravio sam…. sad će dolar na nulu pa će obveze nestati!
Vauvau
Ja ne trebam gledati grafove, naime imam u portfolio-u jos 2 Bulk brodara JIN i GOGL kojima je cijena u godinu dana porasla cca 100%
Al zato je Atlantska dva puta bolja, nju su napumpali 4 puta.
http://www.finviz.com/quote.ashx?t=GOGL&ty=c&ta=0&p=m
Nema šta, dugoročni oporavak je neobično snažan.
Gledaj, kapitala nema. Da ga ima, ne bi bilo dokapa. Početkom sljedeće godine dospijeva hrpa duga i treba to refinancirati. Oporavak ne postoji. Postoji samo očekivanje da će se desiti. Od očekivanja se nažalost ne živi. Da postoji održiv oporavak, iskusni investitori bi to odavno honorirali, ako ne ovdje, preko bare. Nemoj se zanositi pričom, kad te dogadjaji i činjenice opovrgavaju.
K tome GOGL je ozbiljna kompanija sa vise od 60 bulk brodova u vlasništvu. Pogledaj prihode, mktcap i dug, rezultate, a onda to usporedi sa ATPL bas me zanima koji će biti zaključak. A koliko ono ima ATPL brodova u vlasništvu?
9. A koliko ih je imala prije 5 godina?