vauvau, o prošlosti znamo sve, i kako se kretala cijena dionice, vozarina, brodova.. sad smo svi pametni:)
da znaš gdje ćeš nastradati tamo nebi išao, nego bi ostao doma.
ajde ti prosvjetli upravu i sve koji su u svjetskom brodarstvu pa reci kako će biti 2020./25 kad si imaš toliku viziju, vjerujem da ćeš 50% biti sigurno u pravu 😉
Pa jel su u Tankerskoj imali viziju?
Prodali su najvredniju imovinu u Dubrovniku da bi kupovali brodove na kojima su redovito gubili, kako na poslovanju odnosno na vozarinama, tako i na imovini i već deset godina pričaju dioničarima bajke o oporavku… koji tek što nije došao?! Da su bar učinili nekakav odlučan korak, a ne oni ugovaraju vozarine po trećinama, ko što je radio moj djed prije 100 godina. Otuda se vidi njihovo nerazumijevanje biznisa i da nemaju ono nešto da vode uspješno ovu kompaniju. Njima je dobro, a ostale ko šljivi…
Ma dajte molim vas, oporavka nema, Kina je stala, a ostatak svijeta unatoč smanjenom broju novogradnji i pojačaom scrapu nema snage da izvuče sektor iz krize. Da bi oporavak bio snažan i održiv, potreban je jak gap između ponude i potražnje za brodskim prostorom, a ne ovo pimplanje oko točke ravnoteže. To ne garantira nikakav oporavak, a kamoli izdašan od kojeg bi dioničari imali koristi. Uprava i ostali će imati koristi, oni troše tuđi novac i kapital da bi oni lijepo živjeli, a ostali zbrajali gubitke.
[/quote]
Iskreno se nadam da si bio i jesi dionučar TNPL. Sretno forumski druže u svojoj vidovitosti i pametovanju, pogotovo sa orderbookom tankera 😎✌
vauvau, o prošlosti znamo sve, i kako se kretala cijena dionice, vozarina, brodova.. sad smo svi pametni:)
da znaš gdje ćeš nastradati tamo nebi išao, nego bi ostao doma.
ajde ti prosvjetli upravu i sve koji su u svjetskom brodarstvu pa reci kako će biti 2020./25 kad si imaš toliku viziju, vjerujem da ćeš 50% biti sigurno u pravu 😉
Pa jel su u Tankerskoj imali viziju?
Prodali su najvredniju imovinu u Dubrovniku da bi kupovali brodove na kojima su redovito gubili, kako na poslovanju odnosno na vozarinama, tako i na imovini i već deset godina pričaju dioničarima bajke o oporavku… koji tek što nije došao?! Da su bar učinili nekakav odlučan korak, a ne oni ugovaraju vozarine po trećinama, ko što je radio moj djed prije 100 godina. Otuda se vidi njihovo nerazumijevanje biznisa i da nemaju ono nešto da vode uspješno ovu kompaniju. Njima je dobro, a ostale ko šljivi…
Ma dajte molim vas, oporavka nema, Kina je stala, a ostatak svijeta unatoč smanjenom broju novogradnji i pojačaom scrapu nema snage da izvuče sektor iz krize. Da bi oporavak bio snažan i održiv, potreban je jak gap između ponude i potražnje za brodskim prostorom, a ne ovo pimplanje oko točke ravnoteže. To ne garantira nikakav oporavak, a kamoli izdašan od kojeg bi dioničari imali koristi. Uprava i ostali će imati koristi, oni troše tuđi novac i kapital da bi oni lijepo živjeli, a ostali zbrajali gubitke.
[/quote]
***Ako ti stara uprava ostavi nenormalne kredite, vozarine u medjuvremenu naglo padnu (sa 80000usd/day na 1000usd/day), a te iste kredite moras uredno vracati bez obzira na vozarine, sto bi ti napravio? cisto zdrava poslovna odluka je bila prodati hotele cija dobit ne moze pokriti gubitak brodova. vauvau, kada si toliko pametan, prosvijetli nas i reci sto su to trebali napraviti?
[/quote]
Ozbiljna uprava ne bi riskirala i ulagala u novu imovinu kojoj produktivnost i povrat pada sa 80 na 1 u kratkom vremenskom roku. Pa da je nešto palo sa 2 na 1 u nekim drugim sferama industrije i prevoza to bi bio potpuni kolaps?! A oni su unatoč tom kolapsu i dalje nastavili ulagati u imovinu na kojoj su konstantno i rapidno gubili novac i rasprodavali imovinu da bi osigurali novčani tok za poslovanje. Oni su se kockali tuđom lovom i sve su prokockali.
Ništa tu nije bilo čisto ni zdravo jer da jest, ugledali bi se na TNPL i diverzificirali dio flote na vrijeme u znatno stabilniji segment product-carriera, al eto oni su procijenili da je najbolje ulagati u brodove koji ovise o rastu i razvoju jedne ekonomije koja je doživjela kulminaciju tog rasta i koja već gotovo desetljeće stagnira?!
I nemoj mi spominjati hotele, svugdje su talili lovu i uzimali. I jedini cilj im je bio da što dulje održe status-quo i da takva situacija i dalje traje. Nažalost ili na sreću, došli su do zida, a zid će nekako trebat i prijeći. Znaš li da su prilikom Hiltona željeli mijenjati hotel za dionice ATPL koje drži CROS?!
A što će im to? Da zadrže kontrolu i nastave istim putem i tempom kao i do sada.
prodati hotele koji su ih spasili moze samo luđak pogotovo u ekspanziji turizma i padu vozarina.ne znam tko ce to kupovati dionice ( osim nabubrenih mesetara) firme koja je u svojoj povijesti isplatila dividendu 2 x. u doba visokih vozarina upravi su dijeljenje dionice za dobro poslovanje koje s njima nije imalo veze vec sa svijetskim trendom,sto sad nisu toliko pametni pa izvuku firrmu iz banane ? slazem se u potpunisti sa tezom Vauvau ;
“Ma dajte molim vas, oporavka nema, Kina je stala, a ostatak svijeta unatoč smanjenom broju novogradnji i pojačaom scrapu nema snage da izvuče sektor iz krize. Da bi oporavak bio snažan i održiv, potreban je jak gap između ponude i potražnje za brodskim prostorom, a ne ovo pimplanje oko točke ravnoteže. To ne garantira nikakav oporavak, a kamoli izdašan od kojeg bi dioničari imali koristi. Uprava i ostali će imati koristi, oni troše tuđi novac i kapital da bi oni lijepo živjeli, a ostali zbrajali gubitke.” – pametnom dosta.
Ima tu puno dušebriznika kad je Atlantska u pitanju..ha ha..bilo ih je jos vise na nižim cijenama dionice.
Cijena dionice Vam je preko 400 kn pa kupite ako mislite da cete zaraditi. Mozda za 2 mjeseca bude 550.
Ako mislite da ne vrijedi nemojte kupiti, cemu onda to ne argumentirano piskaranje, dušebrižništvo i hrvatski jal!
Pa nije valjda da ste propustili zaraditi…
Nema veze, kolo srece se okreće, možda i Vi negdje zaradite 100%, 200% ili 500%.
Puno srece svima, iskreno.
Ima tu puno dušebriznika kad je Atlantska u pitanju..ha ha..bilo ih je jos vise na nižim cijenama dionice.
Cijena dionice Vam je preko 400 kn pa kupite ako mislite da cete zaraditi. Mozda za 2 mjeseca bude 550.
Ako mislite da ne vrijedi nemojte kupiti, cemu onda to ne argumentirano piskaranje, dušebrižništvo i hrvatski jal!
Pa nije valjda da ste propustili zaraditi…
Nema veze, kolo srece se okreće, možda i Vi negdje zaradite 100%, 200% ili 500%.
Puno srece svima, iskreno.
A zašto bi netko nekome bio jalan?
Vi očito ne vidite problem sektora i ove uprave. Ovdje smo da raspravljamo o situaciji, o prošlim aktivnostima i događajima, o onima danas i onima budućim. Nažalost, nemamo kristalnu kuglu da vidimo kakva nas budućnost očekuje, no sudeći prema onome sto smo vidjeli posljednjih desetak godina, ne bas blistava.
Možda ne bi bilo loše da izvučete najdulji mogući graf za BDI pa da pogledate svakih koliko se godina uistinu događaju snažni rastovi kakvim smo svjedočili prije desetak godina. Možda vam to da ideju kako bi se cijela ova stvar mogla dalje razvijati.
Osim toga, sto da dionica i bude 550 za mjesec ili dva? Kolika je vjerojatnost da se to dogodi, a koliki rizik da se ne dogodi? Uputite nas!
https://people.hofstra.edu/geotrans/eng/ch7en/conc7en/bdi.html
dobro je dobro, ekipa se raspisala kako ništa nevalja 🙂 ,, znači ušli bi samo da to malo popada :))))
samo strpljenja možda vam netko i proda od ekipe koja je ovdje malo dugoročnije 😉 preko 10tak % ovih nesigurnijih je pobrano zadnjih godinu dana i to se ne vraća tako lako i jefitno, ako se pita kupce zadnjih godinu dana 😉
Ima tu puno dušebriznika kad je Atlantska u pitanju..ha ha..bilo ih je jos vise na nižim cijenama dionice.
Cijena dionice Vam je preko 400 kn pa kupite ako mislite da cete zaraditi. Mozda za 2 mjeseca bude 550.
Ako mislite da ne vrijedi nemojte kupiti, cemu onda to ne argumentirano piskaranje, dušebrižništvo i hrvatski jal!
Pa nije valjda da ste propustili zaraditi…
Nema veze, kolo srece se okreće, možda i Vi negdje zaradite 100%, 200% ili 500%.
Puno srece svima, iskreno.
A zašto bi netko nekome bio jalan?
Vi očito ne vidite problem sektora i ove uprave. Ovdje smo da raspravljamo o situaciji, o prošlim aktivnostima i događajima, o onima danas i onima budućim. Nažalost, nemamo kristalnu kuglu da vidimo kakva nas budućnost očekuje, no sudeći prema onome sto smo vidjeli posljednjih desetak godina, ne bas blistava.
Možda ne bi bilo loše da izvučete najdulji mogući graf za BDI pa da pogledate svakih koliko se godina uistinu događaju snažni rastovi kakvim smo svjedočili prije desetak godina. Možda vam to da ideju kako bi se cijela ova stvar mogla dalje razvijati.
Osim toga, sto da dionica i bude 550 za mjesec ili dva? Kolika je vjerojatnost da se to dogodi, a koliki rizik da se ne dogodi? Uputite nas!
https://people.hofstra.edu/geotrans/eng/ch7en/conc7en/bdi.html
[/quote]
Ma neko bi kruha bez motike,ma molim te sa li te možemi prosvjetliti. Uživaj gledajuči i navijajući za svoj scenarij. Čujemo se kada se sa ovih razina katapultira
Čujemo se kada se sa ovih razina katapultira
drzi se dobro kad se katapultira,samo nisi rekao hoce li se katalpulirati prema gore ili prema dolje
Bilbija je dokazao da zna dosadasnjim ulaganjima.
Mislite li da bi usao s tolikim kapitalom da nije napravio detaljnu analizu trzista i buducih kretanja vozarina? Ili mislite da je samo tako na slijepo dao toliku lovu pa kud puklo da puklo. Cini mi se da su neki ovdje prerano izasli pa bi sad nazad uskocili al im je preskupo. 🙂 Zasto pratite temu ako ne mislite ulagati?
Ja pratim temu jer sam ulagao ali sam izašao.
Forum služi za raspravu a ne da sjedimo oko vatre i hvalimo si kako nam je dobra naša dionica na temi i usput si pušimo jedni drugom onu stvar od sreće.
Problem kod shipping je što ne možeš sam ugovoriti svoju cijenu. Npr proizvođač majica može prodavati 3 t-shirt za 50kn a može ti i prodati jednu za 200 jer je eto lacosta.
Ovdje je problem što svaki brod u moru je teoretski konkurencija svakom drugom bilo gdje na svijetu.
Osim toga, Bulkeri su najjednostavniji za napraviti.! Štiva, otplata motor i most. Jedan Bulkeri napraviš za ispod godine dana bez beda, zato ih i rade žnj gradilišta iz Vijetnama. Nema pumpi i slično ko na tankerima i masu drugih stvari.
Povrh toga treba se zapitati što će porast kamatnih stopa učiniti Za svjetsku ekonomiju.
prodati hotele koji su ih spasili moze samo luđak pogotovo u ekspanziji turizma i padu vozarina.ne znam tko ce to kupovati dionice ( osim nabubrenih mesetara) firme koja je u svojoj povijesti isplatila dividendu 2 x. u doba visokih vozarina upravi su dijeljenje dionice za dobro poslovanje koje s njima nije imalo veze vec sa svijetskim trendom,sto sad nisu toliko pametni pa izvuku firrmu iz banane ? slazem se u potpunisti sa tezom Vauvau ;
"Ma dajte molim vas, oporavka nema, Kina je stala, a ostatak svijeta unatoč smanjenom broju novogradnji i pojačaom scrapu nema snage da izvuče sektor iz krize. Da bi oporavak bio snažan i održiv, potreban je jak gap između ponude i potražnje za brodskim prostorom, a ne ovo pimplanje oko točke ravnoteže. To ne garantira nikakav oporavak, a kamoli izdašan od kojeg bi dioničari imali koristi. Uprava i ostali će imati koristi, oni troše tuđi novac i kapital da bi oni lijepo živjeli, a ostali zbrajali gubitke." – pametnom dosta.
dobar post!
Uljanik je izbacio izvještaj za 2.kvartal,ovo mi se čini važnim :
“U promatranom periodu u sektoru prijevoza rasutih tereta nakon snažnog rasta
vozarina i vrijednosti brodova te nakon kineske nove godine, došlo je do značajne korekcije
vozarina uvjetovane isporukama većeg broja novogradnji, smanjene aktivnosti „scrapinga“
brodova, te usporavanja aktivnosti na pojedinim tržištima. Ostvarene vozarine su ipak
prosječno gledano značajno više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a vrijednosti
bulkera su porasle za preko 40% u navedenom razdoblju. Prognoze kretanja na tržištu su
unatoč trenutnoj korekciji od preko 25% i nadalje optimistične, i to već u slijedećem
tromjesječju, a sve pod utjecajem najavljenih rezultata u vodećim zemljama izvoznicama
agroproizvoda, te smanjenog broja isporuka novih brodova u narednim godinama.”