ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 31.10.2024. u 14:21
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
47,15
1.839
39
47,10
48,40
-6,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Tko prodaje danas ispod 390??
Mogao je to raditi i na 400 i iznad toga, jer raste BDi, rastu ino brodari…
Ili želi prijeći u građevinare?
I to baš prije nego krenu brodari?

Ja sam totalno izašao iz ove dionice, vrijeme će pokazati da li sam pogrijesio

Kolega Skaro prodao a ima nas koji smo ulazili ovih dana… Strpljen spašen kao kod korf/rivp…


Mislim, investicijska strategija većine ulagača ovdje, barem ovih koji filozofiraju po forumu, je: kupuje neki lik, ajmo mi s njime, ako treba i u ponor?!

Ako vas mecena kao i većina vas ovdje vjeruje na temelju jednih te istih analiza da je najgore za bulk iza nas onda ste vi svi skupa u ozbiljnom problemu. Ja vjerujem da on nastupa sa ekipom iznutra ili za njihove interese. Jer ako je suprotno, jao si ga vama.

Jako malo je vjerojatno da bi se u skoro vrijeme, a tu mislimo na rok od godinu ili dvije mogao dogoditi snažan oporavak, a za umjereni su naravno šanse vece. Al taj umjereni oporavak znaci daljnje kuburenje s hrpom duga i relativno zaostajanje za liderima.

Volim kad se pera late razumni ljudi. Nakon kraha ZSE, 2008. godine, imamo na burzi to što imamo, 4 MF-a i 5-6 lovaša, stoga nije čudno da neke dionice lete u nebo a druge godinama gnoje ni vrit ni mimo. Mali ulagači u takvoj situaciji nemaju puno izbora, neovisno o tom što misle o nekoj dionici jedino što mogu napravit jest prilijepiti se na lovaše. ATPL je svakako hazardersko ulaganje, no za utjehu u pozadini dionice stoji makar jedan lovaš. lp.

Zna li možda netko koliki su dnevni troškovi jednog Panamax broda starog 6,7 god.u time charteru?

Pa po onoj prezentaciji jedno 5k$, +/-, nafta je sad pojeftinila jos

Jeste li pogrješili možda? To je premalo mislin, a i kod vakvih ugovora naručitelj plača gorivo



Mislim, investicijska strategija većine ulagača ovdje, barem ovih koji filozofiraju po forumu, je: kupuje neki lik, ajmo mi s njime, ako treba i u ponor?!

Ako vas mecena kao i većina vas ovdje vjeruje na temelju jednih te istih analiza da je najgore za bulk iza nas onda ste vi svi skupa u ozbiljnom problemu. Ja vjerujem da on nastupa sa ekipom iznutra ili za njihove interese. Jer ako je suprotno, jao si ga vama.

Jako malo je vjerojatno da bi se u skoro vrijeme, a tu mislimo na rok od godinu ili dvije mogao dogoditi snažan oporavak, a za umjereni su naravno šanse vece. Al taj umjereni oporavak znaci daljnje kuburenje s hrpom duga i relativno zaostajanje za liderima.

Volim kad se pera late razumni ljudi. Nakon kraha ZSE, 2008. godine, imamo na burzi to što imamo, 4 MF-a i 5-6 lovaša, stoga nije čudno da neke dionice lete u nebo a druge godinama gnoje ni vrit ni mimo. Mali ulagači u takvoj situaciji nemaju puno izbora, neovisno o tom što misle o nekoj dionici jedino što mogu napravit jest prilijepiti se na lovaše. ATPL je svakako hazardersko ulaganje, no za utjehu u pozadini dionice stoji makar jedan lovaš. lp.
[/quote]

Dobro napisano.

Dobit je vec bila u 1 kvartalu, u 2 kvartalu ce biti malo veća…zato se nemojte sekirati oko rasta BDi i Atlantske nego uživajte

Zna li netko koliko CROS još ima ATPL dionica za rasprodati?

Unaprijed hvala!

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

@DiAbLeRo

A to je bitno zbog?

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.

Jel netko računao NAV možda?

Članak s kraja svibnja:

https://seekingalpha.com/article/4077362-baltic-dry-index-roller-coaster-ride-turned-downhill

“A five-year old Cape is sold at about $33 million compared to the low of $21 million in March 2016, and a five-year old Panamax is sold at about $19.9 million compared to $11.1 million lows last year.

In addition, he stated a number of facts about the condition of dry-bulk market in general. The excessive order book of the past years has been exhausted. Minimal request for new orders encouraged by the improved charter market of the first quarter were frozen due to the charter market correction and the scarcity of credit facilities. Demand has also risen over the past year as China’s iron ore imports grew in proportion to its increased production of domestic steel. In March 2017, Chinese iron ore imports reached a record level, 11% higher than it was during the same month in 2016.”

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.

New Report

Close