Pa treba samo otići na njihovu stranicu i prebrojat brodove(treba znati brojati do 20),ako netko misli da su ti brodovi bezvrijedni onda je to odlično za njega, sretno mu bilo,a brodovi nastavljaju ploviti i ploviti i ploooviti
Brajo treba znati brojati samo do 9. Atlantska ima samo 9 svojih brodova. 3 panamaxa, 4 supramaxa i dva handymaxa.
Ostali su prodani i uzeti nazad u charter….
Pa treba samo otići na njihovu stranicu i prebrojat brodove(treba znati brojati do 20),ako netko misli da su ti brodovi bezvrijedni onda je to odlično za njega, sretno mu bilo,a brodovi nastavljaju ploviti i ploviti i ploooviti
to je isto kao da ides prodati auto koji si unajmio u rent a car-u
Isprike kolege nije namjera nikakve manipulacije. Zaboravio sam da tek sad predaju brodove,pomislio sam da prodaju još jedan brod…BTW što nebi bila loša varijanta ako se kupuje novi….Za razliku od nekih dušebrižnika koji su se sad javili nikad ništa loše o ovoj firmi nisam napisao ( sve se lako može provjeriti), isključivo konstruktivo jer je ovo firma u svjetskom vrhu i po znanju/kvaliteti ali i po prenošenju istog.
Na temelju čega si ti zaključio?
Ja im osobno ne bih dao ni da mi ovcu pričuvaju!
[/quote]
Dioničar preko 10 godina, mislim da upravljaju firmom vrhunski…A ako im ti nebi dao da upravljaju tvojim ovcama fulao si temu. Imaš tu firme koje se bave baš stočarstvom..
[/quote]
A daj nam navedi neki primjer što su oni to izveli dobro za dioničare?
Da se nije s njima dogovorio famozni splićo, na kojeg oni gledaju sa "simpatijama", nadam se ne doslovno, dionica bi bila u ambisu. Ja mislim da oni kao 'industry insideri' uopće nemaju nikakvu prednost pred drugim konkurentima i uglavnom se ponašaju predvidljivo, a to znači da su u prosjeku ili ispod prosjeka industrije.
Mislim, firma je rasprodala sve iole vrijedno, pa čak i nove brodove, a ostavila dioničarima u amanet više od milijardu kuna dugova s nadom da će vrijednost preostale flote jednog dana pokriti sve minuse. A što ako neće?
Općenito strategija oslanjanja na bulk i panamaxe, nije mogla biti gora. Zato ja vjerujem da je vrlo upitno hoće li gospari dočekati ikad dugoročni oporavak bulk vozarina, a ako i hoće, mislim da će se netko trebati isprsiti i ubaciti unutra još dosta svježe love da bi uopće nastavili funkcionirati.
Samo, mogli su biti fer, pa preuzeti društvo u zakonitom postupku preuzimanja, a ne ovako, pumpanjem cijene bez ikakve racionalne podloge. Al dobro, valjda se tako štite od samih sebe i iracionalnih konkurenata, kojih da se malo osvrnu oko sebe, nema. Ljudi kad zabriju, onda vide i ono što postoji, a nažalost i ono što ne postoji. A još ako su tvrdoglavi, onda je to perfect storm za ovo što se događa atlantskoj – uništavanje vrijednosti.
[/quote]
@Babo, ti si u ovako malo teksta dodirnuo neke bitne točke pslovanja atpl u zadnjih 50 god..
Management vrlo tvrdoglav, ne vidi više od bulkera, (jednostavno ne znaju, niti žele raditi sa tekućim, a o plinu da i ne govorim, to je za njih SF, vrlo limitirani).
najveću šansu za promjenu strategije poslovanja su imali prije 12-13 god., ali svojim neznanjem, bojazni i tvrdoglavošću uspjeli su upropastiti tu priliku.imali su tada brdo love, sve uvjete , pravi rock’n roll .ali što oni rade ?, oni ulaze u jedan zbilja nepromišljen posao sa avionima , u hotele (to je bilo dobro, jer Dbk je takav grad , ali i njih u krizi prodavaju) , a evo dolazi na prodaju i po koji brod.Više bi im se isplatilo da su umjesto aviona na Stradunu otvorili par slastičarni i da su strancima sa kruzera prodavali sladolede i sokove .Onda dolaze problemi sa Uskokom za koje se još ne zna što će biti riješeno (za ovo se već odavno ništa ne govori,mudro se šuti,jedna velika tišina ), i naravno dočekali IB ko spasitelja , vesele se ulasku kapitala jer im to odgovara , dubrovačka diplomacija….
Igra im na ruku što se u narednom razdoblju i godinama što dolaze, realno i generalno očekuje rast rasutih vozarina ,a trenutno imaju (još) dovoljno kapitala tako da još mogu igrati ovim lošim tempom.
sumarium: ovo je na zse naš najveći i najpoznatiji brodar , ali za mene on je samo novac i samo ga tako gledam.
žao mi je jedino što ne rade pametnije , ali valjda će jednom doć i taj dan.
Na temelju čega si ti zaključio?
Ja im osobno ne bih dao ni da mi ovcu pričuvaju!
[/quote]
Dioničar preko 10 godina, mislim da upravljaju firmom vrhunski…A ako im ti nebi dao da upravljaju tvojim ovcama fulao si temu. Imaš tu firme koje se bave baš stočarstvom..
[/quote]
A daj nam navedi neki primjer što su oni to izveli dobro za dioničare?
Da se nije s njima dogovorio famozni splićo, na kojeg oni gledaju sa "simpatijama", nadam se ne doslovno, dionica bi bila u ambisu. Ja mislim da oni kao 'industry insideri' uopće nemaju nikakvu prednost pred drugim konkurentima i uglavnom se ponašaju predvidljivo, a to znači da su u prosjeku ili ispod prosjeka industrije.
Mislim, firma je rasprodala sve iole vrijedno, pa čak i nove brodove, a ostavila dioničarima u amanet više od milijardu kuna dugova s nadom da će vrijednost preostale flote jednog dana pokriti sve minuse. A što ako neće?
Općenito strategija oslanjanja na bulk i panamaxe, nije mogla biti gora. Zato ja vjerujem da je vrlo upitno hoće li gospari dočekati ikad dugoročni oporavak bulk vozarina, a ako i hoće, mislim da će se netko trebati isprsiti i ubaciti unutra još dosta svježe love da bi uopće nastavili funkcionirati.
Samo, mogli su biti fer, pa preuzeti društvo u zakonitom postupku preuzimanja, a ne ovako, pumpanjem cijene bez ikakve racionalne podloge. Al dobro, valjda se tako štite od samih sebe i iracionalnih konkurenata, kojih da se malo osvrnu oko sebe, nema. Ljudi kad zabriju, onda vide i ono što postoji, a nažalost i ono što ne postoji. A još ako su tvrdoglavi, onda je to perfect storm za ovo što se događa atlantskoj – uništavanje vrijednosti.
[/quote]
@Babo, ti si u ovako malo teksta dodirnuo neke bitne točke pslovanja atpl u zadnjih 50 god..
Management vrlo tvrdoglav, ne vidi više od bulkera, (jednostavno ne znaju, niti žele raditi sa tekućim, a o plinu da i ne govorim, to je za njih SF, vrlo limitirani).
najveću šansu za promjenu strategije poslovanja su imali prije 12-13 god., ali svojim neznanjem, bojazni i tvrdoglavošću uspjeli su upropastiti tu priliku.imali su tada brdo love, sve uvjete , pravi rock'n roll .ali što oni rade ?, oni ulaze u jedan zbilja nepromišljen posao sa avionima , u hotele (to je bilo dobro, jer Dbk je takav grad , ali i njih u krizi prodavaju) , a evo dolazi na prodaju i po koji brod.Više bi im se isplatilo da su umjesto aviona na Stradunu otvorili par slastičarni i da su strancima sa kruzera prodavali sladolede i sokove .Onda dolaze problemi sa Uskokom za koje se još ne zna što će biti riješeno (za ovo se već odavno ništa ne govori,mudro se šuti,jedna velika tišina ), i naravno dočekali IB ko spasitelja , vesele se ulasku kapitala jer im to odgovara , dubrovačka diplomacija….
Igra im na ruku što se u narednom razdoblju i godinama što dolaze, realno i generalno očekuje rast rasutih vozarina ,a trenutno imaju (još) dovoljno kapitala tako da još mogu igrati ovim lošim tempom.
sumarium: ovo je na zse naš najveći i najpoznatiji brodar , ali za mene on je samo novac i samo ga tako gledam.
žao mi je jedino što ne rade pametnije , ali valjda će jednom doć i taj dan.
[/quote]
Papir doista trpi sve. Nevjerovatna je količina Ega koja se ovdje manifestira. Čovjek poželi zaposliti i platiti takve Stručnjake suhiim zlatom na rok od 50 godina. Ali kako i u svemu mi hrvati uvijek sve znamo najbolje. Više se ne rađamo kao zagorci sa malom maturom nego vjerovatno sa MBA om iz fin.
Vaš 😎👍
Isprike kolege nije namjera nikakve manipulacije. Zaboravio sam da tek sad predaju brodove,pomislio sam da prodaju još jedan brod…BTW što nebi bila loša varijanta ako se kupuje novi….Za razliku od nekih dušebrižnika koji su se sad javili nikad ništa loše o ovoj firmi nisam napisao ( sve se lako može provjeriti), isključivo konstruktivo jer je ovo firma u svjetskom vrhu i po znanju/kvaliteti ali i po prenošenju istog.
Na temelju čega si ti zaključio?
Ja im osobno ne bih dao ni da mi ovcu pričuvaju!
[/quote]
Dioničar preko 10 godina, mislim da upravljaju firmom vrhunski…A ako im ti nebi dao da upravljaju tvojim ovcama fulao si temu. Imaš tu firme koje se bave baš stočarstvom..
[/quote]
A daj nam navedi neki primjer što su oni to izveli dobro za dioničare?
Da se nije s njima dogovorio famozni splićo, na kojeg oni gledaju sa "simpatijama", nadam se ne doslovno, dionica bi bila u ambisu. Ja mislim da oni kao 'industry insideri' uopće nemaju nikakvu prednost pred drugim konkurentima i uglavnom se ponašaju predvidljivo, a to znači da su u prosjeku ili ispod prosjeka industrije.
Mislim, firma je rasprodala sve iole vrijedno, pa čak i nove brodove, a ostavila dioničarima u amanet više od milijardu kuna dugova s nadom da će vrijednost preostale flote jednog dana pokriti sve minuse. A što ako neće?
Općenito strategija oslanjanja na bulk i panamaxe, nije mogla biti gora. Zato ja vjerujem da je vrlo upitno hoće li gospari dočekati ikad dugoročni oporavak bulk vozarina, a ako i hoće, mislim da će se netko trebati isprsiti i ubaciti unutra još dosta svježe love da bi uopće nastavili funkcionirati.
Samo, mogli su biti fer, pa preuzeti društvo u zakonitom postupku preuzimanja, a ne ovako, pumpanjem cijene bez ikakve racionalne podloge. Al dobro, valjda se tako štite od samih sebe i iracionalnih konkurenata, kojih da se malo osvrnu oko sebe, nema. Ljudi kad zabriju, onda vide i ono što postoji, a nažalost i ono što ne postoji. A još ako su tvrdoglavi, onda je to perfect storm za ovo što se događa atlantskoj – uništavanje vrijednosti.
[/quote]
@Babo, ti si u ovako malo teksta dodirnuo neke bitne točke pslovanja atpl u zadnjih 50 god..
Management vrlo tvrdoglav, ne vidi više od bulkera, (jednostavno ne znaju, niti žele raditi sa tekućim, a o plinu da i ne govorim, to je za njih SF, vrlo limitirani).
najveću šansu za promjenu strategije poslovanja su imali prije 12-13 god., ali svojim neznanjem, bojazni i tvrdoglavošću uspjeli su upropastiti tu priliku.imali su tada brdo love, sve uvjete , pravi rock'n roll .ali što oni rade ?, oni ulaze u jedan zbilja nepromišljen posao sa avionima , u hotele (to je bilo dobro, jer Dbk je takav grad , ali i njih u krizi prodavaju) , a evo dolazi na prodaju i po koji brod.Više bi im se isplatilo da su umjesto aviona na Stradunu otvorili par slastičarni i da su strancima sa kruzera prodavali sladolede i sokove .Onda dolaze problemi sa Uskokom za koje se još ne zna što će biti riješeno (za ovo se već odavno ništa ne govori,mudro se šuti,jedna velika tišina ), i naravno dočekali IB ko spasitelja , vesele se ulasku kapitala jer im to odgovara , dubrovačka diplomacija….
Igra im na ruku što se u narednom razdoblju i godinama što dolaze, realno i generalno očekuje rast rasutih vozarina ,a trenutno imaju (još) dovoljno kapitala tako da još mogu igrati ovim lošim tempom.
sumarum: ovo je na zse naš najveći i najpoznatiji brodar , ali za mene on je samo novac i samo ga tako gledam.
[/quote]
Bilbija je nebitan. On je sporedan lik koji za njih odrađuje dil ili se jednostavno kladi na oporavak. Ja mislim da on kupuje uz podršku uprave, NO i nekolicine ključnih zaposlenika i da će to kasnije kupiti ili sama Atpl pa dijeliti po nekom ključu. Al to neće dobro završiti, oporavka jednostavno nema, a flota postala beznačajna.
Mislim, investicijska strategija većine ulagača ovdje, barem ovih koji filozofiraju po forumu, je: kupuje neki lik, ajmo mi s njime, ako treba i u ponor?!
Ako vas mecena kao i većina vas ovdje vjeruje na temelju jednih te istih analiza da je najgore za bulk iza nas onda ste vi svi skupa u ozbiljnom problemu. Ja vjerujem da on nastupa sa ekipom iznutra ili za njihove interese. Jer ako je suprotno, jao si ga vama.
Jako malo je vjerojatno da bi se u skoro vrijeme, a tu mislimo na rok od godinu ili dvije mogao dogoditi snažan oporavak, a za umjereni su naravno šanse vece. Al taj umjereni oporavak znaci daljnje kuburenje s hrpom duga i relativno zaostajanje za liderima. Obzirom da je cijena cijelo vrijeme korak ispred vrijednosti, zapravo se za sve manju proporciju mogućeg rasta, preuzima proporcionalno veći komad rizika. To naravno nema smisla jer se opet vraćamo na hazarderstvo. Kad tome dodamo prosječnost uprave, šanse za nastavak dosadašnjeg rasta cijene, zanemarimo li prethodno spomenut inat i hazarderstvo, zapravo su IMHO male.
Mislim, investicijska strategija većine ulagača ovdje, barem ovih koji filozofiraju po forumu, je: kupuje neki lik, ajmo mi s njime, ako treba i u ponor?!
Ako vas mecena kao i većina vas ovdje vjeruje na temelju jednih te istih analiza da je najgore za bulk iza nas onda ste vi svi skupa u ozbiljnom problemu. Ja vjerujem da on nastupa sa ekipom iznutra ili za njihove interese. Jer ako je suprotno, jao si ga vama.
Jako malo je vjerojatno da bi se u skoro vrijeme, a tu mislimo na rok od godinu ili dvije mogao dogoditi snažan oporavak, a za umjereni su naravno šanse vece. Al taj umjereni oporavak znaci daljnje kuburenje s hrpom duga i relativno zaostajanje za liderima. Obzirom da je cijena cijelo vrijeme korak ispred vrijednosti, zapravo se za sve manju proporciju mogućeg rasta, preuzima proporcionalno veći komad rizika. To naravno nema smisla jer se opet vraćamo na hazarderstvo. Kad tome dodamo prosječnost uprave, šanse za nastavak dosadašnjeg rasta cijene, zanemarimo li prethodno spomenut inat i hazarderstvo, zapravo su IMHO male.
Ti se baš ispisao, da nas prosvjetliš 🙂
A koji su mu planovi to zna samo on :). A da zna šta radi pokazuje njegova imovina kojom upravlja, da si radio šta i on zadnjih godina poprilično bi izduplicirao svoju imovinu, ovako možeš samo pisati. A da može pogriješiti, naravno da može, to je pokazao zadnjih godina 😉
Točno je to sve
Ali treba imati u glavi, da stvari teže uprosjecivanju(s vremenom.) Do 2008 je dobit bila brutalna a sada je nema već. 7 godina.
U prosjeku je slaba do nikakva 😀
Čisto da dodam, ovi brodovi uskoro dolaze na more(radi se o kontenjerima)
Strojarnica iz LNG turbina stvara struju a elektromotori su locirani odvojeno.
Nema klipova i slično
U principu su regulatoin proof.
LNG gorivo, a efikasniji u sagorijevanju.
Mislim, investicijska strategija većine ulagača ovdje, barem ovih koji filozofiraju po forumu, je: kupuje neki lik, ajmo mi s njime, ako treba i u ponor?!
Ako vas mecena kao i većina vas ovdje vjeruje na temelju jednih te istih analiza da je najgore za bulk iza nas onda ste vi svi skupa u ozbiljnom problemu. Ja vjerujem da on nastupa sa ekipom iznutra ili za njihove interese. Jer ako je suprotno, jao si ga vama.
Jako malo je vjerojatno da bi se u skoro vrijeme, a tu mislimo na rok od godinu ili dvije mogao dogoditi snažan oporavak, a za umjereni su naravno šanse vece. Al taj umjereni oporavak znaci daljnje kuburenje s hrpom duga i relativno zaostajanje za liderima. Obzirom da je cijena cijelo vrijeme korak ispred vrijednosti, zapravo se za sve manju proporciju mogućeg rasta, preuzima proporcionalno veći komad rizika. To naravno nema smisla jer se opet vraćamo na hazarderstvo. Kad tome dodamo prosječnost uprave, šanse za nastavak dosadašnjeg rasta cijene, zanemarimo li prethodno spomenut inat i hazarderstvo, zapravo su IMHO male.
Ti se baš ispisao, da nas prosvjetliš 🙂
A koji su mu planovi to zna samo on :). A da zna šta radi pokazuje njegova imovina kojom upravlja, da si radio šta i on zadnjih godina poprilično bi izduplicirao svoju imovinu, ovako možeš samo pisati. A da može pogriješiti, naravno da može, to je pokazao zadnjih godina 😉
[/quote]
a meni su pak najsimpatičniji oni koji ne brinu svoje već tuđe slatke brige.
a mogli su imati i svoje ali što ti je ljudska dobrota koja ne poznaje granice?
uvijek sam govorio da sam sretan da ima takvih ljudi koji žele da su drugi oko njega bogati.
a nejednom i javno zahvalio na tome.
šalu na stranu i da se vratimo na srž,a to bi bilo očekivanja za buduća kretanja vozarina.
i dalje vidim bitno više razloza za njihov rast,naravno da me ne zanimaju kratkoročna gibanja.
to je uvijek bila samo prilika za neke koji su ….
brzo će i ovo ljeto proći a očekujem u skladu sa klimatskim promjenama jesen vručiju od ljeta
živi bili…
u međuvremenu dobar ljetni provod ali i pune mreže,parangale,vrše ,udice…
gradele a i čaše…
P.S.
dobar provod na”palubi” pa makar i ne bio neki teretnjak rasutih
.-)
A koliki je ovdje NAV?
Jel netko računao u posljednje vrijeme?
koliko bi mogao iznositi EBITDA za drugi kvartal, ako netko to može procijeniti na temelju vozarina u tom razdoblju?
zahvaljujem unaprijed