Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,15 | 1.839 | 39 | 47,10 | 48,30 | -6,00% |
Isprike kolege nije namjera nikakve manipulacije. Zaboravio sam da tek sad predaju brodove,pomislio sam da prodaju još jedan brod…BTW što nebi bila loša varijanta ako se kupuje novi….Za razliku od nekih dušebrižnika koji su se sad javili nikad ništa loše o ovoj firmi nisam napisao ( sve se lako može provjeriti), isključivo konstruktivo jer je ovo firma u svjetskom vrhu i po znanju/kvaliteti ali i po prenošenju istog.
Na temelju čega si ti zaključio?
Ja im osobno ne bih dao ni da mi ovcu pričuvaju!
[/quote]
Dioničar preko 10 godina, mislim da upravljaju firmom vrhunski…A ako im ti nebi dao da upravljaju tvojim ovcama fulao si temu. Imaš tu firme koje se bave baš stočarstvom..
[/quote]
A daj nam navedi neki primjer što su oni to izveli dobro za dioničare?
Da se nije s njima dogovorio famozni splićo, na kojeg oni gledaju sa “simpatijama”, nadam se ne doslovno, dionica bi bila u ambisu. Ja mislim da oni kao ‘industry insideri’ uopće nemaju nikakvu prednost pred drugim konkurentima i uglavnom se ponašaju predvidljivo, a to znači da su u prosjeku ili ispod prosjeka industrije.
Mislim, firma je rasprodala sve iole vrijedno, pa čak i nove brodove, a ostavila dioničarima u amanet više od milijardu kuna dugova s nadom da će vrijednost preostale flote jednog dana pokriti sve minuse. A što ako neće?
Općenito strategija oslanjanja na bulk i panamaxe, nije mogla biti gora. Zato ja vjerujem da je vrlo upitno hoće li gospari dočekati ikad dugoročni oporavak bulk vozarina, a ako i hoće, mislim da će se netko trebati isprsiti i ubaciti unutra još dosta svježe love da bi uopće nastavili funkcionirati.
Samo, mogli su biti fer, pa preuzeti društvo u zakonitom postupku preuzimanja, a ne ovako, pumpanjem cijene bez ikakve racionalne podloge. Al dobro, valjda se tako štite od samih sebe i iracionalnih konkurenata, kojih da se malo osvrnu oko sebe, nema. Ljudi kad zabriju, onda vide i ono što postoji, a nažalost i ono što ne postoji. A još ako su tvrdoglavi, onda je to perfect storm za ovo što se događa atlantskoj – uništavanje vrijednosti.
Isprike kolege nije namjera nikakve manipulacije. Zaboravio sam da tek sad predaju brodove,pomislio sam da prodaju još jedan brod…BTW što nebi bila loša varijanta ako se kupuje novi….Za razliku od nekih dušebrižnika koji su se sad javili nikad ništa loše o ovoj firmi nisam napisao ( sve se lako može provjeriti), isključivo konstruktivo jer je ovo firma u svjetskom vrhu i po znanju/kvaliteti ali i po prenošenju istog.
nepoznavanje osnovne materije prodan-predan te ne sprijecava za usporedbu sa svjetskim vrhom,sto ne stave dionice na svjetsku burzu pa da vidimo koliko vrijede
[/quote]
Vidite kako ste se brzo prepoznali. Naravno da neću nasjest na sitnu provokaciju vidi se da imate puno iskustva na tom polju, prvo te spustim na svoj nivo pa.. Uglavnom skužio sam sad bi trebalo povećat plaću, otet dionice i podjelit ih novim zaslužnicima itd.itd. sve jasno.
Isprike kolege nije namjera nikakve manipulacije. Zaboravio sam da tek sad predaju brodove,pomislio sam da prodaju još jedan brod…BTW što nebi bila loša varijanta ako se kupuje novi….Za razliku od nekih dušebrižnika koji su se sad javili nikad ništa loše o ovoj firmi nisam napisao ( sve se lako može provjeriti), isključivo konstruktivo jer je ovo firma u svjetskom vrhu i po znanju/kvaliteti ali i po prenošenju istog.
Na temelju čega si ti zaključio?
Ja im osobno ne bih dao ni da mi ovcu pričuvaju!
[/quote]
Dioničar preko 10 godina, mislim da upravljaju firmom vrhunski…A ako im ti nebi dao da upravljaju tvojim ovcama fulao si temu. Imaš tu firme koje se bave baš stočarstvom..
[/quote]
A daj nam navedi neki primjer što su oni to izveli dobro za dioničare?
Da se nije s njima dogovorio famozni splićo, na kojeg oni gledaju sa "simpatijama", nadam se ne doslovno, dionica bi bila u ambisu. Ja mislim da oni kao 'industry insideri' uopće nemaju nikakvu prednost pred drugim konkurentima i uglavnom se ponašaju predvidljivo, a to znači da su u prosjeku ili ispod prosjeka industrije.
Mislim, firma je rasprodala sve iole vrijedno, pa čak i nove brodove, a ostavila dioničarima u amanet više od milijardu kuna dugova s nadom da će vrijednost preostale flote jednog dana pokriti sve minuse. A što ako neće?
Općenito strategija oslanjanja na bulk i panamaxe, nije mogla biti gora. Zato ja vjerujem da je vrlo upitno hoće li gospari dočekati ikad dugoročni oporavak bulk vozarina, a ako i hoće, mislim da će se netko trebati isprsiti i ubaciti unutra još dosta svježe love da bi uopće nastavili funkcionirati.
Samo, mogli su biti fer, pa preuzeti društvo u zakonitom postupku preuzimanja, a ne ovako, pumpanjem cijene bez ikakve racionalne podloge. Al dobro, valjda se tako štite od samih sebe i iracionalnih konkurenata, kojih da se malo osvrnu oko sebe, nema. Ljudi kad zabriju, onda vide i ono što postoji, a nažalost i ono što ne postoji. A još ako su tvrdoglavi, onda je to perfect storm za ovo što se događa atlantskoj – uništavanje vrijednosti.
[/quote]
Ja na njihovu poslovnu etiku nemam ozbiljnijeg prigovora. Moglo bi se spomenut da su možda plaće trebali ranije spustit i slične stvari ali sve to ima neku svoju negativnu stranu npr.gubitak dobrog kadra…Vezano na ulaske u druge segmente brodarenja bi se vjerojatno složio sa Vama ( Kulaš je rekao u jednoj pomorskoj da im je to opcija ali nema toliko love trenutno) a kao obranu tog bi rekao da ama baš nitko nije mogao pretpostavit ovoliko dugu recesiju na svjetskom nivou ( pogledajte robna tržišta)…
U jednom trenutku su se javili za koncesiranje/razvoj luke Gruž ali su ih pomeli iz te priče… Trenutno ulaze u nove segmente poslovanja ( osiguranja….). Premala su firma za svjetsko tržište… Mislim da su radili vrlo dobro a sa ulaskom Bilbije se dodatno popravljaju.
Ulaskom Bilbije se dodatno popravljaju?
Osiguranja? Kakva osiguranja?
I što je to uprava dobro napravila? Ništa. Prokockala tek rijetku priliku da se svega riješi na boomu i diverzificira poslovanje u druge dijelove brodarstva odnosno turizam. Ovako su se kladili prerano na oporavak, spržili hrpu love na povećanje flote koju sad rasprodaju da bi vraćali dugove.
Ja znam da je lako biti general nakon bitke, no ja nisam stručnjak, al očito je da nisu ni oni. Sve u svemu… džaba su krečili. Desetljeće prošlo, a vrijednost nestala.
Ulaskom Bilbije se dodatno popravljaju?
Osiguranja? Kakva osiguranja?
I što je to uprava dobro napravila? Ništa. Prokockala tek rijetku priliku da se svega riješi na boomu i diverzificira poslovanje u druge dijelove brodarstva odnosno turizam. Ovako su se kladili prerano na oporavak, spržili hrpu love na povećanje flote koju sad rasprodaju da bi vraćali dugove.
Ja znam da je lako biti general nakon bitke, no ja nisam stručnjak, al očito je da nisu ni oni. Sve u svemu… džaba su krečili. Desetljeće prošlo, a vrijednost nestala.
He pa nije BI sam ušao ima nas još 🙂 jest ne sa tolikom količinom, al netko treba i počistiti od ovih šta ne vjeruju atpl 🙂
Uglavnom skužio sam sad bi trebalo……… otet dionice i podjelit ih novim zaslužnicima itd.itd. sve jasno.
za ovo je malo kasno,vec urađeno
, spržili hrpu love na povećanje flote koju sad rasprodaju da bi vraćali dugove.
Uglavnom skužio sam sad bi trebalo……… otet dionice i podjelit ih novim zaslužnicima itd.itd. sve jasno.
za ovo je malo kasno,vec urađeno
[/quote]
Da me nebi krivo shvatili nije mi namjera posvađati se sa vama ili prodavat tu neku pravdu ali,
Ako imate bilo kakve veze sa Atlantskom i osjećate se oštećeni od strane kompanije postoje institucije koje rješavaju takve stvari. Znam da sudovi rade sporo ili nikako ali tu Vam nemože nitko pomoći dokle god se politčki uvjeti kompletno ne promijene i dođe neka vrsta revolucije… Imate se pravo i požalit ovdje na forumu,to ste i učinili.Imate pravo napisati i svoja negativna razmišljanja o operativnom poslovanju… Ali ako godinu i više dana pišete samo negativno o firmi, negativno komentirate tuđe komentare/mišljenja itd.onda to ide na maltretiranje i jednostavno se uništava dobra tema i tjeraju ljudi koji imaju što reći pozitivno u firmi i koji možda malo više vjeruju u firmu/sektor.
I što je to uprava dobro napravila? Ništa. Prokockala tek rijetku priliku da se svega riješi na boomu i diverzificira poslovanje u druge dijelove brodarstva odnosno turizam. Ovako su se kladili prerano na oporavak, spržili hrpu love na povećanje flote koju sad rasprodaju da bi vraćali dugove.
Kolega, svi svjetski brodari su uskočili u bubanj visokih vozarina i luđačkog nabildavanja flote, tu ATPL nije nikakva iznimka. Euforija je bila toliko jaka da nitko nije promišljao o nevjerojatnom višku Dry Bulk flote koji će se stvoriti u odnosu na godišnji rast chartera. No, ono što mene još više fascinira, jest duboka vjera nekih ulagača kako je novi boom chartera tu odmah iza ugla, dok se u suštini dry bulk flota i dalje guši u višku ponude u odnosu na potražnju. Možda sam samo skeptik, ali nekakav konkretan rast chartera može se eventualno očekivati tek za godinu dana, a do tada nadajmo se da je ATPL too small to fail.
Pa treba samo otići na njihovu stranicu i prebrojat brodove(treba znati brojati do 20),ako netko misli da su ti brodovi bezvrijedni onda je to odlično za njega, sretno mu bilo,a brodovi nastavljaju ploviti i ploviti i ploooviti
bbkk0000 9.6.2017 9:35
…………. postoje institucije koje rješavaju takve stvari.
gdje ti zivis ?
…………..ako godinu i više dana pišete samo negativno o firmi, negativno komentirate tuđe komentare/mišljenja itd.onda to ide na maltretiranje i jednostavno se uništava dobra tema i tjeraju ljudi koji imaju što reći pozitivno u firmi i koji možda malo više vjeruju u firmu/sektor.
super ajmo svi pisati pozitivno