Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,15 | 1.839 | 39 | 47,10 | 48,30 | -6,00% |
Kolega, ne možemo govoriti o kapitalu, dugotrajnoj imovini i sl. bez da sagledavamo stanje na Dry Bulk tržištu. Svako nekoliko mjeseci se dogodi nekakva optimistična priča o oporavku sektora, a npr. nitko ne spominje činjenicu da je sveukupno u zadnjih 10 godin postotak rasta flote drastično premašio rast narudžbi chartera. Mislim da je flota još uvijek u višku za cca 25-30% u odnosu na rast chartera. Možemo također gledati i cijenu željezne rude. Dok je ona u 2007. godini bila 36$, početkom godine se kretala oko 80-88$, što je po mojoj procjeni previsoka cijena za kineze te da se oni u takvim situacijama maksimalno naslanjaju na vlastitu rudu. Čak nagađam (možda nisam u pravu) da je lanjski skok BDI indexa u korelaciji sa cijenom željezne rude koja se do 10/2016. kretala u rasponu od 40-60$, što bi trebala biti atraktivna cijena kinezima da se okrenu uvozu. Kad na to dodam dvostrukoveći dug ATPL od kapitala, mislim da je fer cijena ATPL cca 300 kn, no čak i ta kupnja podrazumijeva popriličan rizik za ulagače, jer je totalno nejasno koliko još vremena će flota premašivati potražnju. Npr. uz godišnji rast chartera od 2.5% oporavak sektora će razvući jako dugo i vrlo vjerojatno odvesti neke kompanije u stečaj. lp.
Problem je što se kinezi krcati železom, ima ga kolko hoćeš zasada
Kolega, ne možemo govoriti o kapitalu, dugotrajnoj imovini i sl. bez da sagledavamo stanje na Dry Bulk tržištu. Svako nekoliko mjeseci se dogodi nekakva optimistična priča o oporavku sektora, a npr. nitko ne spominje činjenicu da je sveukupno u zadnjih 10 godin postotak rasta flote drastično premašio rast narudžbi chartera. Mislim da je flota još uvijek u višku za cca 25-30% u odnosu na rast chartera. Možemo također gledati i cijenu željezne rude. Dok je ona u 2007. godini bila 36$, početkom godine se kretala oko 80-88$, što je po mojoj procjeni previsoka cijena za kineze te da se oni u takvim situacijama maksimalno naslanjaju na vlastitu rudu. Čak nagađam (možda nisam u pravu) da je lanjski skok BDI indexa u korelaciji sa cijenom željezne rude koja se do 10/2016. kretala u rasponu od 40-60$, što bi trebala biti atraktivna cijena kinezima da se okrenu uvozu. Kad na to dodam dvostrukoveći dug ATPL od kapitala, mislim da je fer cijena ATPL cca 300 kn, no čak i ta kupnja podrazumijeva popriličan rizik za ulagače, jer je totalno nejasno koliko još vremena će flota premašivati potražnju. Npr. uz godišnji rast chartera od 2.5% oporavak sektora će razvući jako dugo i vrlo vjerojatno odvesti neke kompanije u stečaj. lp.
[/quote]
u svakom slučaju puno bolje od TODEXa 🙂
Danas u Indiji prodan brod Imperial, dali netko zna koliko je još brodova u vlasništvu, ako ovako nastave cijela flota će biti u najmu. Možda je tako i bolje…
Tu se isto neka oluja sprema
Nije prodan danas nego predan. Jel se namjerno pisu dezinformacije? Koji je razlog?
Nije prodan danas nego predan. Jel se namjerno pisu dezinformacije? Koji je razlog?
pa davno je prodan a sad je predan
To je stvar iz 04.mj. a tek sad je brod predan kupcu.
I ovdje se izgleda želi malo loviti u mutnom.
Isprike kolege nije namjera nikakve manipulacije. Zaboravio sam da tek sad predaju brodove,pomislio sam da prodaju još jedan brod…BTW što nebi bila loša varijanta ako se kupuje novi….Za razliku od nekih dušebrižnika koji su se sad javili nikad ništa loše o ovoj firmi nisam napisao ( sve se lako može provjeriti), isključivo konstruktivo jer je ovo firma u svjetskom vrhu i po znanju/kvaliteti ali i po prenošenju istog.
Isprike kolege nije namjera nikakve manipulacije. Zaboravio sam da tek sad predaju brodove,pomislio sam da prodaju još jedan brod…BTW što nebi bila loša varijanta ako se kupuje novi….Za razliku od nekih dušebrižnika koji su se sad javili nikad ništa loše o ovoj firmi nisam napisao ( sve se lako može provjeriti), isključivo konstruktivo jer je ovo firma u svjetskom vrhu i po znanju/kvaliteti ali i po prenošenju istog.
Na temelju čega si ti zaključio?
Ja im osobno ne bih dao ni da mi ovcu pričuvaju!
Isprike kolege nije namjera nikakve manipulacije. Zaboravio sam da tek sad predaju brodove,pomislio sam da prodaju još jedan brod…BTW što nebi bila loša varijanta ako se kupuje novi….Za razliku od nekih dušebrižnika koji su se sad javili nikad ništa loše o ovoj firmi nisam napisao ( sve se lako može provjeriti), isključivo konstruktivo jer je ovo firma u svjetskom vrhu i po znanju/kvaliteti ali i po prenošenju istog.
Na temelju čega si ti zaključio?
Ja im osobno ne bih dao ni da mi ovcu pričuvaju!
[/quote]
Dioničar preko 10 godina, mislim da upravljaju firmom vrhunski…A ako im ti nebi dao da upravljaju tvojim ovcama fulao si temu. Imaš tu firme koje se bave baš stočarstvom..
Isprike kolege nije namjera nikakve manipulacije. Zaboravio sam da tek sad predaju brodove,pomislio sam da prodaju još jedan brod…BTW što nebi bila loša varijanta ako se kupuje novi….Za razliku od nekih dušebrižnika koji su se sad javili nikad ništa loše o ovoj firmi nisam napisao ( sve se lako može provjeriti), isključivo konstruktivo jer je ovo firma u svjetskom vrhu i po znanju/kvaliteti ali i po prenošenju istog.
nepoznavanje osnovne materije prodan-predan te ne sprijecava za usporedbu sa svjetskim vrhom,sto ne stave dionice na svjetsku burzu pa da vidimo koliko vrijede