Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,15 | 1.839 | 39 | 47,10 | 48,30 | -6,00% |
Meni je robinho simpatičan,lik se drzi svog stava.pitanje je samo je li ispravan
@gigic
ma sve super…i EBITDA marža i operativna efikasnost kad su vozarine na ovim razinama na kojima su bile (a bile su vrlo kratko)…ostaje za vidjeti hoće li doći do oporavka…ili će nastaviti kliziti i dalje prema dolje…moje je mišljenje i stav da idu i dalje prema dolje idući tjedan…
a s niskim cijenama vozarina….možeš ove indikatore mačku o rep okačit…
“Gospodin pod brojem 2 non-stop kupuje.. Bit će manje dionica za ostale :-))”
brux2@
svakome po njegovom izboru,za poštenije neznam?
kolegi gigic23@
i ovom prilikom respect
+naklon
za ne samo optimističnu već i točnu prognozu i ovaj put
čekamo nove potvrde.
dežurnim pesimistima u brodare želim da strpljenjem dočekaju dan kada će bti u pravu.
i mi sa palube smo strpljivošću dočekali.
danas WIN nama a nekad u budućnosti win njima.
može li poštenije?
Sad vidim da ni ovdje nije sve bajno kako se na prvi pogled činilo. U revidiranom je povećan minus za 25m u odnosu na prvu verziju, napravljeno je usklađivanje vrijednosti prodanih brodova, ali i otpis uplaćenih predujmova za otkazane novogradnje u iznosu od 20m iako je svojevremeno bilo drugačije rečeno. Kod usklađivanja vrijednosti vjerojatno je primijenjen nav s kraja 2016. koji je značajno manji od današnjeg, pa će se naknadno uračunata prodaja opet prikazati kao dobit u kasnijim izvješćima.
to je fiktivni gubitak vrijednosti dugotrajne imovine uslijed kolebanja tečaja npr
31 12 2025.
1 usd – 6 kuna
imovina – jedan brod vijednopst 1 milj usd
u bilanci – e brod = 6 000 000 kn
Kolega, ako je točno ovo što pišete za fiktivni gubitak vrijednosti dugotrajne imovine, zašto je kapital AP pao za cca 28 mil. kuna od prošlog izvješća?????
Ja sam prije sklon vjerovati da je u pitanju čisti gubitak na tečajnim razlikama, jer kao što znamo naše banke drže jako veliki spread na tečajevima valuta, pogotovo na USD i GBP gdje ponekad zna biti i 7%. Uostalom, ako je fiktivni gubitak, kapital bi trebao u ovom izvješću biti veći za 2.8 mil. Kn, a nije. Po mom viđenju, AP je u očekivanim gubicima za 1Q, ali to ipak nije dovoljan razlog da skoči na 433 kn.
[/quote]
Kratkotrajna imoina – dugovi potraživanja bi trebali biti knjiženi kroz fin prihode i rashode – npr. ap ima depozit od 1 mil usd. – 31 12 2016 to vrijedi npr 6 000 000 kn. onda dode izvjestajni dan 31 03 – i dalje imaju 1 milj usd depozita, ali tecaj je 5,5 – 500 000 kn knjiže pod fin rashod
ili fakturirali su 31 01 2017 1000 usd prema kupcu po tečaju 5,5. onda 31 03 rade izvještaj i sve transakcije svode na tečaj važeći na 31 03. ako je tečaj na 31 03 6 kn – 5 500 kn ide u prihode od prodaje, 500 kn ide u financijske prihode
tako ja to razumijem. ako ima tko tko to baš radi iz prve ruke, vrlo rado bih saznao sve tehničke detalje i ispravke
evo iz jednog izvjesca tpng iz 2015
Pored operativne dobiti, TNG je ostvario i značajni financijski rezultat prvenstveno od tečajnih razlika iz preračuna inozemnog poslovanja te promjena po monetarnim stavkama bilance. Navedene tečajne razlike nastale su svođenjem dolarskih pozicija imovine na izvještajni dan u kune u uvjetima jačanja američkog dolara prema hrvatskoj kuni i nemaju veze s operativnim poslovanjem naše kompanije
Sad vidim da ni ovdje nije sve bajno kako se na prvi pogled činilo. U revidiranom je povećan minus za 25m u odnosu na prvu verziju, napravljeno je usklađivanje vrijednosti prodanih brodova, ali i otpis uplaćenih predujmova za otkazane novogradnje u iznosu od 20m iako je svojevremeno bilo drugačije rečeno. Kod usklađivanja vrijednosti vjerojatno je primijenjen nav s kraja 2016. koji je značajno manji od današnjeg, pa će se naknadno uračunata prodaja opet prikazati kao dobit u kasnijim izvješćima.
Da Manuu uglavnom si u pravu. Knjigovodstveni gubitak od prodaje brodova koja je u 2017 očito je djelomično prikazan u revidiranom za 2016. Vrlo mudra odluka,dobojaš clen start i benefote za 2017. Tako to rade odlično vođene kompanije. Novčani tijek je neupitan,a prodaja Imperijala i Libertasa još nije završena. Pa…
Pa znamo da su vozarine cikličnog karaktera, pogledajte BDI prosle godine i ove godine u ovo vrijeme. Trend na brodarskom tržištu je jako dobar.
Neke ozbiljno muči sto je atlantska u plusu, nije mi jasno zašto!
@robinjo,pogledaj malo after hours
s obzirom da ap ima hipoteku firme pod (jos uvijek ) istragom soe dionica se drzi prilicno dobro