ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

market je oduševljen…
nego…koliko je bdi?

Koliko ja vidim firma vrijedi manje i dobiti nema kad se sve zbroji.

marcipan,
ako vas zanima koliki je BDI, svakog radnog dana možete ga pročitati na web stranici http://www.dryships.com/pages/report.php.


a što onda znači ovo:

VI. SVEOBUHVATNA DOBIT ILI GUBITAK RAZDOBLJA
1. Pripisana imateljima kapitala matice -30,065,744

dobro jel mi može netko dati odgovor na ovo gore??

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

@ brodolomac

hvala na toj informaciji…eto…u minusu je…

ne znam šta je danas sa trgovanjem…navodno neki dobri rezultati izašli za naše brodare…a slabo se trži…
bankomati ne daju više novaca ili šta?


a što onda znači ovo:

VI. SVEOBUHVATNA DOBIT ILI GUBITAK RAZDOBLJA
1. Pripisana imateljima kapitala matice -30,065,744

to je fiktivni gubitak vrijednosti dugotrajne imovine uslijed kolebanja tečaja npr

31 12 2025.
1 usd – 6 kuna
imovina – jedan brod vijednopst 1 milj usd
u bilanci – e brod = 6 000 000 kn

31 12 206
1 usd – 5, 5 kn
imovina – jedan brod vrijednost 1 milja usd
u bilanci – 1 brod = 5 500 000 kn

6 000 000 – 5 500 000 = 500 000 kn
sveobuhvatni gubitak = 500 000 kn

da li je u 2016 atpl poslovala s dobiti ili s gubitkom, to ne utječe na sveobuhvatnu dobit – sveobuhvatna dobit ovisi o kretanju tečaja usd -kn

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


@ brodolomac

hvala na toj informaciji…eto…u minusu je…

ne znam šta je danas sa trgovanjem…navodno neki dobri rezultati izašli za naše brodare…a slabo se trži…
bankomati ne daju više novaca ili šta?

Neka samo polako ide nabolje. Jednom već rekoh, ne zanima me sitna taktika. Bitno je strateško okružje, koje se pomalo poboljšava. Poslovanje je van RH što je ogroman plus. Ovo je godina konsolidacije, flotne i financijske što smatram mudrim jer smanjuje rizik poslovanja. Očito je da Uprava ima strategiju, a koliko će biti dobra, pokazat će vrijeme. Javne izjave kapetana Kulaša su odmjerene i ne dovode u zabludu dioničare. Iduće izvješće može biti samo bolje.
Opasnost je eventulna erupcija novogradnji i smanjeno rezanje brodova, što ovaj crveni BDI sigurno ne potiče. Bankari nisu više živa volja za financiranje novogradnji, a stupanje na snagu Konvencije o nadzoru i upravljanju brodskim balastnim vodama i talozima, 8. rujna 2017. potaknut će rezanje starijih brodova zbog neisplativosti ugradnje sustava.

Gigic23:
”Kako bi jos realnije prikazali prosjek zakljucenih ugovora flote Atlantske plovidbe tijekom 2016. godine navest cu podatak da je prosjek stvarnih vrijednosti BPI, BSI i BSHI u 2016. godini iznosio 34,50 USD po toni nosivosti dok je Atlantska plovidba za svoju flotu u 2016. godini ostvarila rezultat u iznosu od 41,75 USD po DWT dnevni sto pojednostavljeno znaci da smo ”pobijedili” trziste za preko 20%.

jel i dalje mislite da je ATPL top 3 ili mozda nesto vise? 🙂

@ Brodolomac,

Da isčitao si horizont i to je za svaku pohvalu. Inače informacija za forumsku zajednicu:
AP gotovo sigurno je jedini iole značajniji svjetski dry bulker koji će u Q1 biti netto pozitivan.
EBITDA marža je 33,72%, a što je jednako značajno da je prihod u Q1/2017 viši nego u Q4/2016
Iz toga čak i neupućeni likovi mogu odrediti smjer.
Pogledajte i sve ostalo, kao npr
EV/revenue i
EV/EBITDA
operativna efikasnost je drastično bolja nego kod peer grupe.
Marcipan ti si vrlo upućen pa molim argumetiran odgovor. Hvala

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

Dragi Kozhar,

Ne znajući da ovo pišeš, napisao sam ovo iznad. Koji god podatak pogledali, sve ukazuje samo na jedno
“Jedna kompanija iz Hrvatske izložena jednoj od najkompleksnijih i tržišno najzahtjevnijih branši na svijetu posluje po svim kriterijima bolje od bilo koje kompanije iz peer grupe”
Podatak o operativnoj efikasnosti upravljanja flotom moga bi se i upotpuniti operativnom efikasnošću u upravljanju troškovima, a u kojem je AP sa opexom ispod 4500$, daleko efikasnija od iste peer grupe.
Podataka je more, ali po kojem analitičari mogu ploviti kako god hoće i brojke stalno potvrđuju smjer.
Ne bojimo se nikakve konkurencije, ali siguran sam da je Uprava AP na čelu sa gosp. Kulašom izrazito ambiciozna i motivirana da AP bude još bolja i efikasnija kompanija. Najvažniji i najzaslužniji u cijeloj toj priči su pomorci i djelatnici AP, a koji su definitivno velika poslovna obitelj.
Hvala im od srca i ponosan sam što sam dioničar AP.

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

Sve to štima, ali ova cijena već uračunava bar 40mil dobiti godišnje. Ako naprave 100mil dobiti cijena može i na 600kn. E sad da li je to realno, u ovim uvjetima jedva se hvata profitabilnost…


to je fiktivni gubitak vrijednosti dugotrajne imovine uslijed kolebanja tečaja npr

31 12 2025.
1 usd – 6 kuna
imovina – jedan brod vijednopst 1 milj usd
u bilanci – e brod = 6 000 000 kn

Kolega, ako je točno ovo što pišete za fiktivni gubitak vrijednosti dugotrajne imovine, zašto je kapital AP pao za cca 28 mil. kuna od prošlog izvješća?????

Ja sam prije sklon vjerovati da je u pitanju čisti gubitak na tečajnim razlikama, jer kao što znamo naše banke drže jako veliki spread na tečajevima valuta, pogotovo na USD i GBP gdje ponekad zna biti i 7%. Uostalom, ako je fiktivni gubitak, kapital bi trebao u ovom izvješću biti veći za 2.8 mil. Kn, a nije. Po mom viđenju, AP je u očekivanim gubicima za 1Q, ali to ipak nije dovoljan razlog da skoči na 433 kn.

New Report

Close