ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 05:08
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Evo ovako prema ovoj mojoj tabeli Atpl ima 4 panamaxa, 3 Supramaxa i dva Handysize broda nakon prodaje
Sve skupa brat bratu 568 000 DWT Prosječne starosti 5,11 god.

Ova dva 10 god stara broda su prodana za 180 baksa po DWT.
Dakle za trenutnu flotu Atlantske plovidbe bi se moglo dobiti brat bratu ( bez ova dva broda i za cijenu kakvih 210$ po DWT jer su mlađi brodovi) 119 miljuna dolara.
Dodajte ovih 27 od prodaje i to ti je 146 miljuna dolara oliti 1,022 miljardi kuna ako uzmeš tečaj 1$=7kn.

E sad odite na bilancu i dodajte kratkoročnu imovinu. I oduzmite obaveze sve (kratke i duge).
Dobijete da je kapital -84 miljuna kuna! Jedino nisam uračunao zgradu. Hotele su prodali zar ne ? Al neka zgrada vrijedi jedno 44 miljuna kuna pa neka bude -40 miljuna kuna radi jednostavnosti i greške.
Znači govorimo o market cijeni imovine a ne knjg. vrijednosti

Eto.
A naš market cap je trenutno 614 miljuna kuna.

Treba uzeti u obzir prema onom gore reportu da u odnosu na 2016 BDI je narastao u PROSJEKU samo 12,8%.

Međutim… Game of play je (ako nešto ne šune na svjetskoj razini a onda će i tu “pomest”) da commodities će nakon pada od nekoliko godina ići gore a time i vozarine i sve ostalo..


Naravno isprika za grešku u pisanju prethodnog posta: Ako ne bude poz. 0 ili +, ja dajem 30 dionica,a naravno u suprotnom Vi 10. Naravno ako se slažete. Isprika još jednom 😃
Naravno kolega Migra arbitrira. 😃

meni se to čini kao više nego fer ponuda za okladu pa ako će kolega makalu@
prihvatiti biti ću na raspolaganju.

a što se tiče današnje trgovine koja je navavljena kao:
” moglo bi danas biti vrlo pozitivnog sentimenta ovdje.”
dobili smo i potvrdu kroz +10,74% zadnja 440 (max 444,44)
a što možemo očekivati drugi tjedan?
ima prilično dima da bi moglo biti i dalje u istom tonu.
nekoliko je solidnih argumenata za taj scenarij.
garancije nema samo mogućnost preuzimanja rizika za odvažne,strpljive…
rezimirat ćemo,zato smo tu.
živi bili…

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

Naš dragi Skaro bi se ukrcao pa putem izgubio brat bratu 60 mil $. Radi jednostavnost odgovoriti ću tvojom pojednostavljenom računicom. Panamaxi starosti 5 godina na marketu vrijede cca 55 ‘više od 10 godina starih,sukladno toj računici 180$ dwt x 1.55 = 279 x 568000= 158.48 mil$, a upravna zgrada za koju navodiš da vrijedi 44 mil kn, vjerovatno vrijedi cca 15 mil $. Tako da si putem pogubio cca 50 mil$.
Naravno možeš ti pogubiti kolko hoćeš ali nemoj drukati na temi, ionako se više nećeš jeftino ukrcati jer trend je izrazito bullish.
p.s. Ne pozjaješ tvtrku i bilanca a i posebno stvarnost su dramatično bolji.
I još nešto prrouči ugovore i što znači imati brodove u bareboatu,kada tržište raste. 😃

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋


Ti brodovi imaju 10 G.
Da li će ih uzeti nazad u charter? Tj leaseback kao bareboat?

S obzirom da je Navios već objavio da od ovih brodova očekuje godišnji ebitda od 4.6 m, mislim da ništa neće biti od toga. Najvjerojatnije će ići na otplatu kratkoročnih obveza od preko 300m HRK. Druga, po meni bolja, ali ipak puno manje vjerojatna opcija je reprogram duga i ulaganje u modernije brodove. To zaključujem na temelju izjave Kulaša od prije mjesec dana u pomorskoj večeri. Izjavio je da je ova godina za konsolidaciju, a 2018. će napraviti diversifikaciju rizika na nove poslove. Logično bi bilo pomisliti da se radi o tržištima nafte ili plina, međutim mislio je na dodatni menadžment brodova koji nisu njihovi. Nakon toga su smijenjeni članovi uprave zaduženi za financijske i komercijalne poslove i nedugo nakon toga prodaja brodova. Pitanje je hoće li uspjeti refinancirati dug i je li to bio uopće cilj?

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

@gigic

Tebra, ja imam dionice ATPL 🙂
A eto gore u onom reportu vidi po koliko se prodao Panamax 2014 i. 2012 godište pa računaj.

Ja ti govorim samo capital Wise kako stoje stvari po trenutnom cijenama. Možda je i skuplje, ja ne kažem da nije
Ali znaj da kako idu vozarine gore, tako se i mijenja cijena pol. brodova. Pa se računica mijenja.

Znači spala knjiga na 9 brodova.

I što sada, ako se tako nastavi sa čime će voziti, a hotela se riješili.

Bolje bi bilo prije 10 godina da su se rješavali brodova a hotele pojačali, a oni se hotela riješili, a sada se lagano rjesavaju i brodova.

Ova firma je imala nekoliko hotela, više od15 brodova i plus puno keša.

Sada 9 brodova i ogromni dug koji vraća rasprodajom imovine.

http://mppi.hr/default.aspx?id=6264

2009 piše da je bilo 18 bridova.

Plus što su imali puno hotela i puno keša, sada ostalo 9 brodova, bez hotela i puno dugova koje rješavaju rasprodajom malo po malo, a dionica otišla od dna oko x5.

Koliko preostali kapital vrijedi?

@Robinh

To je zato tebra moj, jer stvari na dugi rok teže nekom prosjeku.
Prije su bile jako up, sad su jako down. Nit će zauvijek biti ovako loše a niti je zauvijek bilo onako dobro. 😀

Prije 18 brodova i 3 hotela sad 9 brodova i 0 hotela. U prosjeku 13.5 brodova i 1,5 hotela 😀

Kak je bilo 2004? Ima li tko taj podatak?

ex. maratonac (05.10.2007.)... :-)))

2004. 15 brodova + heavy lift + obalna plovidba + avio kompanija

Razno razni podaci o brodovima se ovdje pišu; prema podacima sa službenih Internet stranica i prema zadnjim financijskim izvještajima Atlanska posjeduje 17 brodova i po mom okvirnom izračunu vrijednost brodova je cca. 210-220 M$ što je u skladu sa financijskim izvještajima firme, a samim time i ova cijena dionice je realna cijena po mome izračunu.

Brodovi/godina izgradnje/nosivost/okvirna cijena u M$:
AP ARGOSY 2012 79233 t 17,4
AP ASTAREA 2012 57300 t 16
AP DRZIC 2009 53414 t 12,6
AP DUBRAVA 2015 38703 t 16,4
AP JADRAN 2012 79336 t 17,4
AP REVELIN 2016 38700 t 18,2
AP SLANO 2012 57300 t 16
AP STON 2012 57300 t 16
AP SVETI VLAHO 2009 51000 t 12,5
CITY OF DUBROVNIK 1995 75100 t 5,2
IMPERIAL 2007 75527 t 12,9
LIBERTAS 2007 75511 t 13,1
MIHO PRACAT 2008 79964 t 14
OLUJA 1996 41712 t 3,1
ORSULA 1996 34168 t 3
SVETI NIKOLA I 1997 44314 t 3,3
ZAGREB 2008 80300 t 14,1

BTW nemam dionice Atlanske jer sam predugo čekao sa kupnjom na 100-130, a kad je vlakić krenuo nisam bio spreman uskočiti…svaka čast Bilbiji na dobroj kupnji.

AP DRZIC,OLUJA ,AP SVETI VLAHO,SVETI NIKOLA I nisu vlasnistvo AP kao sto uskoro nece biti ni IMPERIAL i LIBERTAS.Suskalo se o uzimanju u najam dva handymaxa

New Report

Close