Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
TradeWinds:
"Navios Maritime Partners used its new cash to buy two panamax bulkers on the second-hand market.
The New York-listed shipowner, a spinoff of Angeliki Frangou-led Navios Maritime Holdings, said it is paying $27m for the 2007-built duo.
The company did not identify the vessels, other than to say that the 75,000-dwt bulkers were built in South Korea."
Libertas i Imperial?
a nego
to be delivered to Navios Partners’ owned fleet in June and July 2017
….grca se grca
[/quote]
Dakle čitam ovo i ne mogu drugo nego reći ovo je nevjerovatna vijest. Prodana su dva panamaxa sa dvostrukom oplatom građena 2007 godine za 27 mil $. Ti brodovi vrijedilu su na kraju prošle godine 17 mil $. Pazi dalje rokovi isporuke za cca 3-4 mjeseca. To je jiš koliko 120 dana X 11000$ = 1,32 mil x 2 = 2.64 mil$. Ne znam da li dobro računam to je ukupno cca 29.64 mil$, ukupno je razlika u odnosu na kraj 2016. 12.64 mil $ – opex cca 1mil$. Meni to ispada skoro 60 kn po dionici.
Hvala Upravi AP da nam na taj način stvara nove vrijednosti. Sutra će biti zanimljiv dan 😃
[/quote]
Treba vidjeti za što će upotrebiti tu lovu, ako je došlo do realizacije posla, da bi se donosio sud. Uglavnom, ti su brodovi svojedobno preplaćeni, a dvostruka oplata je jedna od većih gluposti (potrošnja goriva i brzina) tadašnjeg šefa flote Uskokovića. Ako će brzo kupiti novi moderan brod po povoljnoj cijeni onda je to ok.
[/quote]
Dragi Makalu,
Ti bi svojim kritikama koje su možda i post festum točne vjerovatno suspendirao 90% svjetske flote. Naime upravo je toliko dry bulk kompanija bilo jednom ili više puta dokapitalizirano da ne prestane postojati. Koliko mi je poznato AP nije dokapitalizirana, još postoji, a pazi sad spreman sam se okladiti sa tobom da će možda jedina na nivou svjetskih dry bulk kompanija Q1 završiti na poz 0, ili u maloooom +.
Ako to bude tako, onda ću sam sebi morati priznati da defintivno i bez ikakve zadrške spada u Top 3 svjetskog dry bulka. Pratimo i uživajmo u uzbudljivom nadolazećem periodu velikog povratka svjetskog dry bulka.
Što je lijepo rekao kolega MIGRA, divan je pogled sa palube u ova turbulentna vremena.
p.s.
Moderni dry bulk nikada više neće biti onako statičan i jednoobrazan, što se tiče upravljanja imovinom. Biti će prilagodljiv, dinamičan i plovit će u skladu sa valovima.
“…Što je lijepo rekao kolega MIGRA, divan je pogled sa palube u ova turbulentna vremena.…”
gigic23@
možda i više nisu tako turbulentna?
neslužbeno gazda potpisao aktivaciju lex agrokora pa bi se tenzije,napetosti,strasti,emocije mogle smanjiti a burza voli,nagrađuje stabilnost
možda i griješim…
Pitanje je koliko još cijena može pasti…
Dirty Harry
” you’ve gotta ask yourself one question: “Do I feel lucky?”
ja se nadam da sam te sreće da će pasti a ako ne opet dobro.
volim te win-win situacije
🙂
Evo i prve službene potvrde:
>>Navios Maritime Partners has announced that it has agreed to acquire two 75,000dwt panamax vessels for $27m in total. The vessels are expected to be delivered in June and July 2017.
According to Vesselsvalue data, the two 2007-built bulkers, Imperial and Libertas, were acquired en bloc from Croatian shipowner Atlantska Plovidba.
Navios Maritime said the two vessels are expected to generate approximately $4.6m of annual EBITDA based on the current rate environment and it is expected to finance the acquisition with cash on its balance sheet and bank debt on terms consistent with its existing credit facilities.
Following this acquisition, Navios Maritime Partners will control 33 vessels.<<
Ako će brzo kupiti novi moderan brod po povoljnoj cijeni onda je to ok.
da kupit ce novi moderan brod bez dvostruke oplate koji nece moci uci u pola svijetskih luka,toliko o poznavanju materije.
Ako to bude tako, onda ću sam sebi morati priznati da defintivno i bez ikakve zadrške spada u Top 3 svjetskog dry bulka.
sto to vrijedi dionicarima koji nisu vidjeli dividende xy godina eventualna dobit ce se opet “investirati” u “daljnje poslovanje i saniranje gubitaka”,sto to vrijedi pomorcima koji tamo rade za kikiriki,to jedino vrijedi grupici iz vrha koji ce opet za “dobro poslovanje ” podijeliti dionice prema menađerskim ugovorima.
TradeWinds:
&amp;quot;Navios Maritime Partners used its new cash to buy two panamax bulkers on the second-hand market.
The New York-listed shipowner, a spinoff of Angeliki Frangou-led Navios Maritime Holdings, said it is paying $27m for the 2007-built duo.
The company did not identify the vessels, other than to say that the 75,000-dwt bulkers were built in South Korea.&amp;quot;
Libertas i Imperial?
a nego
to be delivered to Navios Partners’ owned fleet in June and July 2017
….grca se grca
[/quote]
Dakle čitam ovo i ne mogu drugo nego reći ovo je nevjerovatna vijest. Prodana su dva panamaxa sa dvostrukom oplatom građena 2007 godine za 27 mil $. Ti brodovi vrijedilu su na kraju prošle godine 17 mil $. Pazi dalje rokovi isporuke za cca 3-4 mjeseca. To je jiš koliko 120 dana X 11000$ = 1,32 mil x 2 = 2.64 mil$. Ne znam da li dobro računam to je ukupno cca 29.64 mil$, ukupno je razlika u odnosu na kraj 2016. 12.64 mil $ – opex cca 1mil$. Meni to ispada skoro 60 kn po dionici.
Hvala Upravi AP da nam na taj način stvara nove vrijednosti. Sutra će biti zanimljiv dan 😃
[/quote]
Treba vidjeti za što će upotrebiti tu lovu, ako je došlo do realizacije posla, da bi se donosio sud. Uglavnom, ti su brodovi svojedobno preplaćeni, a dvostruka oplata je jedna od većih gluposti (potrošnja goriva i brzina) tadašnjeg šefa flote Uskokovića. Ako će brzo kupiti novi moderan brod po povoljnoj cijeni onda je to ok.
[/quote]
Dragi Makalu,
Ti bi svojim kritikama koje su možda i post festum točne vjerovatno suspendirao 90% svjetske flote. Naime upravo je toliko dry bulk kompanija bilo jednom ili više puta dokapitalizirano da ne prestane postojati. Koliko mi je poznato AP nije dokapitalizirana, još postoji, a pazi sad spreman sam se okladiti sa tobom da će možda jedina na nivou svjetskih dry bulk kompanija Q1 završiti na poz 0, ili u maloooom +.
Ako to bude tako, onda ću sam sebi morati priznati da defintivno i bez ikakve zadrške spada u Top 3 svjetskog dry bulka. Pratimo i uživajmo u uzbudljivom nadolazećem periodu velikog povratka svjetskog dry bulka.
Što je lijepo rekao kolega MIGRA, divan je pogled sa palube u ova turbulentna vremena.
p.s.
Moderni dry bulk nikada više neće biti onako statičan i jednoobrazan, što se tiče upravljanja imovinom. Biti će prilagodljiv, dinamičan i plovit će u skladu sa valovima.
[/quote]
Nemojte se kladiti kolega jer ćete ostati bez gaća, a učinci trenutnih vozarina vidjeti će se tek u izvješću za treći kvartal. Btw, neki panamaxi su nažalost plaćeni 45 miljuna dolara, novac ima svoju cijenu, banke to najuše i dobro se zaštite, pa tu leži problem za ATPL. Ipak, ako će BDI up i dionica će up, samo nije svejedno konjukturu dočekati sa 18 ili 10 brodova u vlasništvu.
Vjerujem da će na kraju godine rezultat ipak biti pozitivan i to bez izvanrednih prihoda od prodaje brodova.
TradeWinds:
&amp;amp;quot;Navios Maritime Partners used its new cash to buy two panamax bulkers on the second-hand market.
The New York-listed shipowner, a spinoff of Angeliki Frangou-led Navios Maritime Holdings, said it is paying $27m for the 2007-built duo.
The company did not identify the vessels, other than to say that the 75,000-dwt bulkers were built in South Korea.&amp;amp;quot;
Libertas i Imperial?
a nego
to be delivered to Navios Partners’ owned fleet in June and July 2017
….grca se grca
[/quote]
Dakle čitam ovo i ne mogu drugo nego reći ovo je nevjerovatna vijest. Prodana su dva panamaxa sa dvostrukom oplatom građena 2007 godine za 27 mil $. Ti brodovi vrijedilu su na kraju prošle godine 17 mil $. Pazi dalje rokovi isporuke za cca 3-4 mjeseca. To je jiš koliko 120 dana X 11000$ = 1,32 mil x 2 = 2.64 mil$. Ne znam da li dobro računam to je ukupno cca 29.64 mil$, ukupno je razlika u odnosu na kraj 2016. 12.64 mil $ – opex cca 1mil$. Meni to ispada skoro 60 kn po dionici.
Hvala Upravi AP da nam na taj način stvara nove vrijednosti. Sutra će biti zanimljiv dan 😃
[/quote]
Treba vidjeti za što će upotrebiti tu lovu, ako je došlo do realizacije posla, da bi se donosio sud. Uglavnom, ti su brodovi svojedobno preplaćeni, a dvostruka oplata je jedna od većih gluposti (potrošnja goriva i brzina) tadašnjeg šefa flote Uskokovića. Ako će brzo kupiti novi moderan brod po povoljnoj cijeni onda je to ok.
[/quote]
Dragi Makalu,
Ti bi svojim kritikama koje su možda i post festum točne vjerovatno suspendirao 90% svjetske flote. Naime upravo je toliko dry bulk kompanija bilo jednom ili više puta dokapitalizirano da ne prestane postojati. Koliko mi je poznato AP nije dokapitalizirana, još postoji, a pazi sad spreman sam se okladiti sa tobom da će možda jedina na nivou svjetskih dry bulk kompanija Q1 završiti na poz 0, ili u maloooom +.
Ako to bude tako, onda ću sam sebi morati priznati da defintivno i bez ikakve zadrške spada u Top 3 svjetskog dry bulka. Pratimo i uživajmo u uzbudljivom nadolazećem periodu velikog povratka svjetskog dry bulka.
Što je lijepo rekao kolega MIGRA, divan je pogled sa palube u ova turbulentna vremena.
p.s.
Moderni dry bulk nikada više neće biti onako statičan i jednoobrazan, što se tiče upravljanja imovinom. Biti će prilagodljiv, dinamičan i plovit će u skladu sa valovima.
[/quote]
Nemojte se kladiti kolega jer ćete ostati bez gaća, a učinci trenutnih vozarina vidjeti će se tek u izvješću za treći kvartal. Btw, neki panamaxi su nažalost plaćeni 45 miljuna dolara, novac ima svoju cijenu, banke to najuše i dobro se zaštite, pa tu leži problem za ATPL. Ipak, ako će BDI up i dionica će up, samo nije svejedno konjukturu dočekati sa 18 ili 10 brodova u vlasništvu.
Vjerujem da će na kraju godine rezultat ipak biti pozitivan i to bez izvanrednih prihoda od prodaje brodova.
[/quote]
Dragi Makalu,
Gledaš 2d sliku, pa idalje predlažem okladu. Evo ako ste dionićar moúe li ovako. 3:1. Znaći ako Q1 bude poz 0 ili bolje ja Vama 30 dionica u suprotnom Vi meni 10. Pa izdržat ću valjda baš neću ostati bez gaća. Ako se slaúete arbitrira Migra.
Naravno isprika za grešku u pisanju prethodnog posta: Ako ne bude poz. 0 ili +, ja dajem 30 dionica,a naravno u suprotnom Vi 10. Naravno ako se slažete. Isprika još jednom 😃
Naravno kolega Migra arbitrira. 😃
da kupit ce novi moderan brod bez dvostruke oplate koji nece moci uci u pola svijetskih luka,toliko o poznavanju materije.
Ako to bude tako, onda ću sam sebi morati priznati da defintivno i bez ikakve zadrške spada u Top 3 svjetskog dry bulka.
sto to vrijedi dionicarima koji nisu vidjeli dividende xy godina eventualna dobit ce se opet "investirati" u "daljnje poslovanje i saniranje gubitaka",sto to vrijedi pomorcima koji tamo rade za kikiriki,to jedino vrijedi grupici iz vrha koji ce opet za "dobro poslovanje " podijeliti dionice prema menađerskim ugovorima.
[/quote]
Kako nema dividende, evo unatrag godinu dana ja dobio preko 300 kn po dionici,,, meni i vise nego dovoljno i netrebaju mi nikad drugaciji tip dividende uplatit 🙂 ok netreba toliko ubuduce, al 20% tak je meni dovoljno
Koji ste vi dioničari. Klađenje na 30 i 10 dionica. Ja sam mislio da forumaši imaju svaki barem 5000 komada, pa da oklade idu na 500 ili 1000.