Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
TradeWinds:
"Navios Maritime Partners used its new cash to buy two panamax bulkers on the second-hand market.
The New York-listed shipowner, a spinoff of Angeliki Frangou-led Navios Maritime Holdings, said it is paying $27m for the 2007-built duo.
The company did not identify the vessels, other than to say that the 75,000-dwt bulkers were built in South Korea."
Libertas i Imperial?
a nego
to be delivered to Navios Partners’ owned fleet in June and July 2017
….grca se grca
TradeWinds:
"Navios Maritime Partners used its new cash to buy two panamax bulkers on the second-hand market.
The New York-listed shipowner, a spinoff of Angeliki Frangou-led Navios Maritime Holdings, said it is paying $27m for the 2007-built duo.
The company did not identify the vessels, other than to say that the 75,000-dwt bulkers were built in South Korea."
Libertas i Imperial?
a nego
to be delivered to Navios Partners’ owned fleet in June and July 2017
….grca se grca
[/quote]
Dakle čitam ovo i ne mogu drugo nego reći ovo je nevjerovatna vijest. Prodana su dva panamaxa sa dvostrukom oplatom građena 2007 godine za 27 mil $. Ti brodovi vrijedilu su na kraju prošle godine 17 mil $. Pazi dalje rokovi isporuke za cca 3-4 mjeseca. To je jiš koliko 120 dana X 11000$ = 1,32 mil x 2 = 2.64 mil$. Ne znam da li dobro računam to je ukupno cca 29.64 mil$, ukupno je razlika u odnosu na kraj 2016. 12.64 mil $ – opex cca 1mil$. Meni to ispada skoro 60 kn po dionici.
Hvala Upravi AP da nam na taj način stvara nove vrijednosti. Sutra će biti zanimljiv dan 😃
Ne znam, mene bas ne veseli da se moraju prodavati brodovi. Sto ce generirati buduce prihode i stvarati dobit? U ovoj fazi kada se ocekuje oporavak i kakva takva dobit trevalo je pojacati flotu a ne je prodavati.
A mozda uce na greskama i nisu tako sigurni u skori oporavak vozarina?
Imam nesto sitbo ATPL i ne nagovaram na nista samo poticem na raspravu
Trebalo bi pojačavati flotu kažete. Kupovati nove brodove? Pa upravo previše brodova je i dovelo do ovakvih vozarina kakve su sad. Što će vam boca za dvije litre vode, ako imate samo jednu litru tekućine. U tome i je problem koji se čini se konsenzusom svjetskih brodara počeo rješavati…
… po trgovanju usa brodarima moglo bi se zaključiti da se i drugi slažu samnom da je današnji BDI naznaka izglednog okreta trenda kojeg bi trebalo staviti u razmatranje.
….
jedan od zelenijih USA dana u zadnjih nekoliko mjeseci.
moglo bi danas biti vrlo pozitivnog sentimenta ovdje.
Moglo, ali može i ne biti.
Ovisi kako gledaš...
s palube je pogled uvijek drugačiji nego sa obale.
da sam na paubi nije tajna.
nije tajna i da sam zadovoljan,optimističan
možda i griješim,nebi bilo…
Ne griješiš migra.
Ti si savršen.
savršen nisam to je kao 1/1
a i grešaka je bilo ali i upijene škole.
da ima netko od nas prisutnih da je savršen,bezgriješan već odavno nebi bio ovdje.
možda i griješim nebi bilo…
Možete učiti od kolege Migre, ima čovjek iskustvo… ATPL i THNK gotovo da nisu osjetile ovaj armagedon.
TradeWinds:
"Navios Maritime Partners used its new cash to buy two panamax bulkers on the second-hand market.
The New York-listed shipowner, a spinoff of Angeliki Frangou-led Navios Maritime Holdings, said it is paying $27m for the 2007-built duo.
The company did not identify the vessels, other than to say that the 75,000-dwt bulkers were built in South Korea."
Libertas i Imperial?
a nego
to be delivered to Navios Partners’ owned fleet in June and July 2017
….grca se grca
[/quote]
Dakle čitam ovo i ne mogu drugo nego reći ovo je nevjerovatna vijest. Prodana su dva panamaxa sa dvostrukom oplatom građena 2007 godine za 27 mil $. Ti brodovi vrijedilu su na kraju prošle godine 17 mil $. Pazi dalje rokovi isporuke za cca 3-4 mjeseca. To je jiš koliko 120 dana X 11000$ = 1,32 mil x 2 = 2.64 mil$. Ne znam da li dobro računam to je ukupno cca 29.64 mil$, ukupno je razlika u odnosu na kraj 2016. 12.64 mil $ – opex cca 1mil$. Meni to ispada skoro 60 kn po dionici.
Hvala Upravi AP da nam na taj način stvara nove vrijednosti. Sutra će biti zanimljiv dan 😃
[/quote]
Treba vidjeti za što će upotrebiti tu lovu, ako je došlo do realizacije posla, da bi se donosio sud. Uglavnom, ti su brodovi svojedobno preplaćeni, a dvostruka oplata je jedna od većih gluposti (potrošnja goriva i brzina) tadašnjeg šefa flote Uskokovića. Ako će brzo kupiti novi moderan brod po povoljnoj cijeni onda je to ok.
PoAskuBidu@,neumoran@
svi smo osjetili, i osjećamo i to nemalo todex”armagedon”
pa i na spomenutim dionicama
vdkt sam otpustio u “zadnji čas”(objavljeno na temi) da izađem na +0
ali propustio kapitalizirati >40% na 30 dana.
planiram ponovo ući ako,kada se stvari rasčiste.
toliko na temu “savršenstva i bezgriješnosti”,barem mojeg.
osjećamo i na atpl todex trakavicu i to nemalo,sve je dokumentirano kako se je reflektiralo na atpl iako nije “trebalo” u tolikoj mjeri.
ako i kada se todex trakavica rasčisti imamo temelja za rast.
koliko?
to je “gatanje” jer ovisi prije svega o tome kuda će BDI index.
moja su očekivanja,nadanja,navijanja sklona prognozirati napad na kotu 1500 prije ljetne pauze.
možda i griješim,nebi bilo…
živi bili…