ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 00:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


vidim svi ostali bez riječi 🙂

sad kad todex ubija, i atpl ide sa njim, hbga ipak neće imati prevoziti robu sa bulkovima do njegovih centara, hehhh,, al netko će dobro omastit brk 🙂


kolega netreba zazivati veći pad,znala je atpl biti u todex stampedima i u samom vrhu.
ovako imamo razloga za zadovoljstvo što je to ovaj put izostalo,barem tako izgleda za sada,
+ u tišini se i kupuje.-)
rezimirat ćemo nekad i ovu situaciju

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

ma išla bi i atpl niže….pogledajte preostala dva brodara na zse…uljanik i jadroplov na kojim su razinama…samo da jedan dioničar ovdje ne daje support…ali pitanje je do kad će i on moći prkositi trendu…
izvješeće za prvi kvartal će biti loše…a ovaj oporavak bdi-ija i vozarina biti će kratkog daha…i neće imati velikog utjecaja na poslovanje…
tako da ukupno gledajući…izostaje onaj pravi oporavak vozarina koji se najavljivao…to da će biti odbijanaca bdi-ja i cijena vozarina…bilo je jasno….ali na razinama od 700-1200 bodova…što je nedostatno za pozitivno poslovanje…
a sada neće više biti hotela na prodaju…koji je u prošlom izvješću ublažio gubitak…
a i s obzirom na kupnju…izgleda da je I.B. odlučio spustit letvicu…

evo ga.
zazivali ste pa smo i dobili brzi odgovor
br.8 na ljestvici najvećih gubitnika
372,5
-9,46%

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

marcipan@
nije li ovo šansa koja se ne pruža “svaki dan”?
mislim za one koji su sve šanse od razina 1xx do sada propuštali?
osobno nisam propuštao a ne propuštam niti danas
mudro ili ne
time will tell

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

sa agrokorom ili ne atpl nema objektivnog razloga za (ovoliki) prvo rast a onda pad.firma grca u dugovima,prodaju se brodovi i sama firma priznaje da se grcevito bore za opstanak.


sa agrokorom ili ne atpl nema objektivnog razloga za (ovoliki) prvo rast a onda pad.firma grca u dugovima,prodaju se brodovi i sama firma priznaje da se grcevito bore za opstanak.

A ovisi kako gledaš u čašu, jel napola puna ili prazna,,, po meni nije imalo logike da je uopće i pala ispod 200-300 jer je tu bilo ukljuceno dosta godina negativnih rezultata…. al tu smo di smo,,,

Prije mi se ćini da je ekipa prodavala kako bi presla u todex koji je poprilicno potonuo,, i ja sam razmisljao u tom smjeru, al mislim da ce potrajat dok se todex sredi i stabilizira,, i tko zna mozda dosta njegovih sastavnica zavrsi kao DLKV na razinama koje nitko nije vjerovao da moze završiti, iako se nadam da neće jer nebi bilo dobro, ali sad dolazi na naplatu sve nebuloze u HR sustavu poslovanja, i jednom se treba presjeći taj krug neplaćanja, zaduženja i svih dubioza, nemože dovjeka tako se poslovati, hbga,,, steta da ce oni koji su to uzrokovali proci li-la, jer nitko nema onu stvar da ih kazni, jer su zasluzili svojim djelovanjem bas poseban zakon da ih se kazni


ma išla bi i atpl niže….pogledajte preostala dva brodara na zse…uljanik i jadroplov na kojim su razinama…samo da jedan dioničar ovdje ne daje support…ali pitanje je do kad će i on moći prkositi trendu…
izvješeće za prvi kvartal će biti loše…a ovaj oporavak bdi-ija i vozarina biti će kratkog daha…i neće imati velikog utjecaja na poslovanje…
tako da ukupno gledajući…izostaje onaj pravi oporavak vozarina koji se najavljivao…to da će biti odbijanaca bdi-ja i cijena vozarina…bilo je jasno….ali na razinama od 700-1200 bodova…što je nedostatno za pozitivno poslovanje…
a sada neće više biti hotela na prodaju…koji je u prošlom izvješću ublažio gubitak…
a i s obzirom na kupnju…izgleda da je I.B. odlučio spustit letvicu…

Naša je sreća da pistoje ulagači kao Ti,upravo oni koji prodaju sa ogromnim gubitcima,a kupuju upravo na vrhu i koji ne prepoznaju vlastitu ulagačku osobnost,naravno jer je nisu izgradili. Načelno su to veliki gubitnici na kraju. ATPL je u odnosu na prije 12 mj katapultirana u svakom smislu. Vlasnički, sinergijski i naravno vrhunskim prepoznavanjem trenda 😃

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

Kako je moguće da su dionice firmi iz grupacije Agrokora bile tako napumpane a svaki je fond manager znao što se tamo kuha. Te dionice su radioaktivni materijal u svakom slučaju ali tko voli nek izvoli. Što ih više odavde ode tamo odlično za ovu dionicu. Ne može bolje.
Btw. vrijednost imovine Agrokora je 10% duga ako je dug takav kako je prikazan.

Sokrat: Vidiš li prijatelju ona tri čobana? Sve dok oni mogu da nadglasavaju mene i Platona i uslijed toga da donose odluke, ja u demokraciju ne vjerujem.



sa agrokorom ili ne atpl nema objektivnog razloga za (ovoliki) prvo rast a onda pad.firma grca u dugovima,prodaju se brodovi i sama firma priznaje da se grcevito bore za opstanak.

A ovisi kako gledaš u čašu, jel napola puna ili prazna,,, po meni nije imalo logike da je uopće i pala ispod 200-300 jer je tu bilo ukljuceno dosta godina negativnih rezultata…. al tu smo di smo,,,

Prije mi se ćini da je ekipa prodavala kako bi presla u todex koji je poprilicno potonuo,, i ja sam razmisljao u tom smjeru, al mislim da ce potrajat dok se todex sredi i stabilizira,, i tko zna mozda dosta njegovih sastavnica zavrsi kao DLKV na razinama koje nitko nije vjerovao da moze završiti, iako se nadam da neće jer nebi bilo dobro, ali sad dolazi na naplatu sve nebuloze u HR sustavu poslovanja, i jednom se treba presjeći taj krug neplaćanja, zaduženja i svih dubioza, nemože dovjeka tako se poslovati, hbga,,, steta da ce oni koji su to uzrokovali proci li-la, jer nitko nema onu stvar da ih kazni, jer su zasluzili svojim djelovanjem bas poseban zakon da ih se kazni
[/quote]

casa je pala i nacikla je tako ja na to gledam,napisao bi i puno vise ali se ne osjecam slobodan ovdje pisati nazalost.


marcipan@
nije li ovo šansa koja se ne pruža “svaki dan”
mislim za one koji su sve šanse od razina 1xx do sada propuštali?
osobno nisam propuštao a ne propuštam niti danas
mudro ili ne
time will tell

nema (još)odgovora od kolege marcipana@ ali trenutnih 415 -37x = bila odlična prilika za ugrabiti ili još jedna propuštena šansa
po trgovanju usa brodarima moglo bi se zaključiti da se i drugi slažu samnom da je današnji BDI naznaka izglednog okreta trenda kojeg bi trebalo staviti u razmatranje.
možda i griješim,nebi bilo…
živi bili…

p.s.
ako pukne lanac na todex sidru nema nemogućeg scenarija.
ugodnije mi je to sve pratiti sa palube,naravno uz neizbježno preuzimanje rizika jer na burzi smo zar ne?

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...


Atlantska Plovidba puts panamax duo on the market

Croatian bulker owner Atlantska Plovidba is looking to sell two modern South Korean-built panamaxes.

Published in Weekly
Sources say the STX-built, 75,000-dwt Imperial and Libertas (both built 2007) are open for inspection. The Libertas is discharging at Nantong, China, while the Imperial is loading at Richards Bay in South Africa.

The vessels were reported to have been ordered for $33m each and enjoyed one year of very strong rates following delivery to the Dubrovnik-based owner. Today, they could fetch more than $12m each.

Atlantska has a fleet of 17 bulkers, with an average age of nine years, and has not been active in the sale-and-purchase (S&P) market in the past few years.

It sold the 7,400-dwt multipurpose vessel Atlant Trina (built 1995) to Bogazzi of Italy for an undisclosed price in July 2014.

In 2013, Atlantska ordered the 38,000-dwt bulkers AP Dubrava (built 2015) and AP Revelin (built 2016) at China’s Qingshan Shipyard for $21m each.

Last month, the company said it had made a net loss of HRK 68.1m ($9.67m) for 2016, compared with a HRK 233m loss in 2015.

Despite the improvement, it still described last year as a “bare fight for survival”. Staff saw a “significant drop in salaries”.


Koja podudarnost. Godište, tonaža i zemlja gradnje su identične. A ni cijena nije loša.
http://m.worldmaritimenews.com/#newsitem-217075

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

TradeWinds:
“Navios Maritime Partners used its new cash to buy two panamax bulkers on the second-hand market.
The New York-listed shipowner, a spinoff of Angeliki Frangou-led Navios Maritime Holdings, said it is paying $27m for the 2007-built duo.
The company did not identify the vessels, other than to say that the 75,000-dwt bulkers were built in South Korea.”

Libertas i Imperial?

New Report

Close