Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Sve te brojke su bile pa prošle, i revalorizacija brodova pa veliki gubitci i zbog toga, i velike dobiti pred 10 godina…. sad je bitno šta će bit za sljedećih 5-10 godina, osim ako te ne interesira samo kratki trejd, al tu su svi izuveni iz cipela u zadnjoj godini od BI
dionicare bi svakako interesiralo uz sve ostale dostupne podatke o kompaniji da li se vode postupci istrage i ako se vode u kojoj su fazi,i to nije vracanje u proslost jer jos ne postoji demanti i ostaje veliki upitnik u tom smislu.
Atlantska Plovidba puts panamax duo on the market
Croatian bulker owner Atlantska Plovidba is looking to sell two modern South Korean-built panamaxes.
Published in Weekly
Sources say the STX-built, 75,000-dwt Imperial and Libertas (both built 2007) are open for inspection. The Libertas is discharging at Nantong, China, while the Imperial is loading at Richards Bay in South Africa.
The vessels were reported to have been ordered for $33m each and enjoyed one year of very strong rates following delivery to the Dubrovnik-based owner. Today, they could fetch more than $12m each.
Atlantska has a fleet of 17 bulkers, with an average age of nine years, and has not been active in the sale-and-purchase (S&P) market in the past few years.
It sold the 7,400-dwt multipurpose vessel Atlant Trina (built 1995) to Bogazzi of Italy for an undisclosed price in July 2014.
In 2013, Atlantska ordered the 38,000-dwt bulkers AP Dubrava (built 2015) and AP Revelin (built 2016) at China’s Qingshan Shipyard for $21m each.
Last month, the company said it had made a net loss of HRK 68.1m ($9.67m) for 2016, compared with a HRK 233m loss in 2015.
Despite the improvement, it still described last year as a “bare fight for survival”. Staff saw a “significant drop in salaries”.
Ovo nije dobro, znači da im je cash flow jako nizak i krpaju rupe jer bankari sigurno stiskaju i traže svoje. U floti je 11 brodova u vlasništvu ATPL, a sad bi moglo biti samo 9 u vlasništvu, ostalo je u bare boat charteru. Ipak, ako će BDI na 2000-3000 u 2018. nema zime i dionica će up. Deja vu.
Čuđenje?
Ionako smo već bili na 45x kn, ali zahvaljujući kolaterali smo se korigirali do 400 kn.
Sad samo vraćamo ono što nismo niti trebali izgubiti….
Prvi pravi otpor očekujem tek na razinama iznad 500 kn…
Atlantska Plovidba puts panamax duo on the market
Croatian bulker owner Atlantska Plovidba is looking to sell two modern South Korean-built panamaxes.
Published in Weekly
Sources say the STX-built, 75,000-dwt Imperial and Libertas (both built 2007) are open for inspection. The Libertas is discharging at Nantong, China, while the Imperial is loading at Richards Bay in South Africa.
The vessels were reported to have been ordered for $33m each and enjoyed one year of very strong rates following delivery to the Dubrovnik-based owner. Today, they could fetch more than $12m each.
Atlantska has a fleet of 17 bulkers, with an average age of nine years, and has not been active in the sale-and-purchase (S&P) market in the past few years.
It sold the 7,400-dwt multipurpose vessel Atlant Trina (built 1995) to Bogazzi of Italy for an undisclosed price in July 2014.
In 2013, Atlantska ordered the 38,000-dwt bulkers AP Dubrava (built 2015) and AP Revelin (built 2016) at China’s Qingshan Shipyard for $21m each.
Last month, the company said it had made a net loss of HRK 68.1m ($9.67m) for 2016, compared with a HRK 233m loss in 2015.
Despite the improvement, it still described last year as a “bare fight for survival”. Staff saw a “significant drop in salaries”.
Ovo nije dobro, znači da im je cash flow jako nizak i krpaju rupe jer bankari sigurno stiskaju i traže svoje. U floti je 11 brodova u vlasništvu ATPL, a sad bi moglo biti samo 9 u vlasništvu, ostalo je u bare boat charteru. Ipak, ako će BDI na 2000-3000 u 2018. nema zime i dionica će up. Deja vu.
[/quote]
Ja bi rekao da je ovo dio šireg plana restrukturiranja dugova. Ovu godinu (2017.) još kako tako mogu prebroditi (možda su ova 2 broda rješenje za ovu godinu), ali slijedeću dospijeva cca 3 puta više na naplatu i to nije moguće bez refinanciranja riješiti.
Oni imaju dosta dobar odnos sa bankama,ali banke imaju svoje uvjete refinanciranja.
Despite the improvement, it still described last year as a “bare fight for survival” …. a dionica raste
Sto zelite reci ovim citiranjem? To je staro mjesec dana i svi smo to vidjeli…
Evo prošao je Q1 2017, prve godine velikog oporavka dry bulka. Index je u odnosu na dno od 290 bodova sa današnjom vrijednosti od 1282 boda rastao 342% multipla 4.42X. Da li je počeo oporavak zaključite sami. Time frame u kojem se to dogodilo sada je već duži od 13.5 mjeseci. Današnje vozarine omogućavaju pozitivno poslovanje i netto dobit, a da ne govorimo o EBITDA. Vrijednost npr panamxa je ssmo od kraja godine skočila visokih 60%. Koliko je to značajno recimo ako imate flotu od X brodova staru 10 godina, to izosi cca 5mil$ x X brodova. Npr kod ATPL to je cca 380 mil
kn,razlike u vrijednosti imovine od kraja 2016. Koliko je to po dionici, pa cca 270 kn.Možemo se zapitati kakav je trend? Pa evo neke tvrtke koje su nedavno išle u dokap, unaprijed kupuju vjerovali ili ne seconhand brodove sa isporukom za 5-6 mjeseci. Što to govori,da je pred nama vjerovatno super uzbudljiv scenarij potpunog i zdravog oporavka dry bulka. Dužina ovog ciklusa,a sudeći po drastičnom smanjivanju orderbooka,smanejnju scrapa usprkos jakom rastu cijena po toni dužine,snažnom rastu cijene i broja trnsakcija seconhand brodova, ovaj ciklus definitivno će zagaziti duboko u 2019.,sa ranim naznakama i za 2020.
I zadnje ali ne i najmanje važno,tvrtke koje su prošle ovaj pakao dug više od 8 godina sa kulminacijom u Q1 2016,znati će da su uspjele,ako im poslovanje veću Q1 2017 bude na nivou Q4 2016. Zašto,jer uspoređujemo u pravilu najbolji i najgori kvartal u godini. Ako bi to bilo tako mogli bi reći da će ova godina biti vjerovatno rezultatski sjajna.
Sretno dioničarima ATPL i dry bulka općenito. Mirno more i sigurna luka u slijedećih par godina u ovim turbulentnim vremenima 😃😄
IB +494 po prosječnoj 431,31kn
https://www.mojedionice.com/trg/IzvDionicariPromjeneSve.aspx?idDrz=1&idNac=2
Novi trendovi zapuhali su u ATPL, nije Bilbija neuk, ima povjerenja u Upravu, bit će tu ugodnih iznenađenja kad prođe ova nevera. Uglavnom, više upravljanja, a manje vlasništva, no gleda se dobit ill gubitak to je meritum.
Samo da Cerp nepocne sa prodajom
Samo da Cerp nepocne sa prodajom
To smo odavno apsolvirali. CERP neće i ne može prodavati
vidim svi ostali bez riječi 🙂
sad kad todex ubija, i atpl ide sa njim, hbga ipak neće imati prevoziti robu sa bulkovima do njegovih centara, hehhh,, al netko će dobro omastit brk 🙂