Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Samo posljednja dva tjedan vrijednost brodova Atlanske je porasla ukupno za neki 10m$ ili cca 50kn po dionici. U posljednjih godinu dana ta brojka je višestruko veća.
Znači vrijednost flote ATPL od kraja 2016 godine porasla je za cca …….koliko ono, vjerovali ili ne 45m$, ili cca 220 kn po dionici, 😃 Da, da a Novo doba je tek počelo. Sada je to defintivno multiplikator višestruko odličnih vijesti. Rastu vozarine,raste vrijednost imovine,rastu cijene i volumeni prevezenih roba, cijena scrapa, ali ponešto i pada npr orderbook sa 136 na 85 mil dwt. Ah pa ne može sve rasti
@conan
Ne možeš to računati ako ne znaš kako su ugovorili vozarine. Na koji rok i po kojim cijenama. Možeš zato računati je NAV odnosno procijeniti ga metodom palca za istu starost i vrstu brodovlja. Ako na kapitalizaciju dodamo financijske dugove dolazimo do cifre od cca 1,8 milijardi kuna odnosno cca 265 mil. USD. Nije malo… i sad se vidi da je Bilbija dobro procijenio dno, no pitanje je daljnjeg rasta na ovako pozitivnim očekivanjima.
Ove će godine rezultati biti nesumnjivo bolji, al neće tu biti nekih velikih iznenađenja. Cijena je otperjala dosta daleko u odnosu na potencijal rasta rezultata. Ono sto je gotovo sigurno je da bi operativni rezultat trebao biti pozitivan, a mogao bi biti i neto rezultat.
Znači da bi i cijena dionice trebala sprašiti iznad BV i NAVa koji je skoro duplo srezan pred koju godinu 🙂
Uz očekivani oporavak vozarina nije na odmet ni spomenuti da Atlantska plovidba se sa svojim operativnim troškovima upravljanja brodovima (OPEX) može nositi i mjeriti sa najvećim svjetskim kompanijama te je operativni trošak po brodu daleko bolji od svjetskog prosjeka.
Nadalje, kod brodova tipa panamax i supramax Atlantska ima 13 posto niži OPEX u odnosu na mjerilo, dok za brodove tipa handysize taj je rezultat čak preko 22 posto bolji u ostvarenju u odnosu na prosjek.
@conan
Ne možeš to računati ako ne znaš kako su ugovorili vozarine. Na koji rok i po kojim cijenama. Možeš zato računati je NAV odnosno procijeniti ga metodom palca za istu starost i vrstu brodovlja. Ako na kapitalizaciju dodamo financijske dugove dolazimo do cifre od cca 1,8 milijardi kuna odnosno cca 265 mil. USD. Nije malo… i sad se vidi da je Bilbija dobro procijenio dno, no pitanje je daljnjeg rasta na ovako pozitivnim očekivanjima.
Ove će godine rezultati biti nesumnjivo bolji, al neće tu biti nekih velikih iznenađenja. Cijena je otperjala dosta daleko u odnosu na potencijal rasta rezultata. Ono sto je gotovo sigurno je da bi operativni rezultat trebao biti pozitivan, a mogao bi biti i neto rezultat.
Naravno da je tesko izracunati rast vozarina, samo sam htio pitati da pokazem koliko je tu otvorenih pitanja…a dionica raste čudo jedno.
Mislim jedino da nije dobro da je najvažnija vijest kao okidač za rast to što je neki investitor o kojem se malo zna kupio 10%. Dakle, nije većinski paket pa da se ocekuje neko bolje vodenje, know how, kapital, nova trzista, nego 10% covjek koji je izgleda dugorocni investitor, i u kratkom roku dionica se lansira, kao sto sam vec napisao, vjerojatno i vise nego sto je IB to ocekivao.
Iako postoje dobri investitori, ne treba se uzdati samo u to, svatko moze pogrijesiti i pogrijesiti ce prije ili kasnije…
Dzabe onda sve analize, komentari, iskustva kada ovakav potez poremeti trziste; ispada da je najbolje kupiti knjige dionicara i cekati…
Danas cu jos vise biti ljubomoran ako skoci 🙂
cetus@
Samo posljednja dva tjedan vrijednost brodova Atlanske je porasla ukupno za neki 10m$ ili cca 50kn po dionici. U posljednjih godinu dana ta brojka je višestruko veća.
Znači vrijednost flote ATPL od kraja 2016 godine porasla je za cca …….koliko ono, vjerovali ili ne 45m$, ili cca 220 kn po dionici, 😃 Da, da a Novo doba je tek počelo. Sada je to defintivno multiplikator višestruko odličnih vijesti. Rastu vozarine,raste vrijednost imovine,rastu cijene i volumeni prevezenih roba, cijena scrapa, ali ponešto i pada npr orderbook sa 136 na 85 mil dwt. Ah pa ne može sve rasti
može li bolje?
uvijek može ali da ne ureknemo potpisujem i da ostane ovako 🙂
dobar ovaj život sa pogledom sa palube a tek idemo prema ljetu?:-)
Backdraft nije istina što govoriš, dionica raste i pada prema trenutnim KP aktivnostima i situaciji u sektoru. Tako je to i u životu. Mene npr. interesira ako netko ima podatak koliki je bio NAV ili BV kada je dionica bila na ATH. Mislim da je još uvijek rano za neke dramatične akcije prema asku. Ne želim ništa pisati jer me admin stalno skida dok prolaze djetinjasti komentari i prognoze. A pisati se može da je broj ovih dozvoljenih znakova u promilima.
Mene malo muči dvije stvari
1) shipping je volatilan, BDI može ići na 2500 bez beda i onda pasti na 1500 za 3 mj.
2) Bulk Carriers su najednostavniji brodovi za napraviti. To vam je dvostruka oplata, motor, paluba i cargo hold. Zato se rade na hiljade po Vijetnamu. Tako da se supply poveca bez beda.
3) Debt to equity na ovoj dionici nije mali.
Ja sam u ovoj dionici ali da sam long term… Čisto sumnjam.
Vjetar u leđa je i ovo što se vani isto trubi na sve strane da se Shipping oporavlja. Također, niske cijene nafte su dobre za rubnog costs…
Lijepo je sa rjetke zelene palube gledati crvenilo na Jamnici, Ledu, Atlanticu, Adrisu etc., Todorić nas je ubio ali nas je BDI obradovao, idemo daje 🙂 Meni dosta 2% plusa dnevno, ne treba biti pohlepan.
Zanima me tko upornom prodajom ide kontra trenda ?
držim da je atpl u nekom dijelu kolateral neracionalnog,emocionalnog snažnog pada marketa jer se prodajom atpl ulazi u druge velike diskonte,arbitraža sa namjerom da se kasnije vrate u atpl?
ako je tako vidjet ćemo koliko je to bila kvalitetna odluka pri žestokom u trendu vozarina u zadnje vrijeme.
skočiti u more sa palube broda koji juri da bi šta?
eventualno se ulovio neki gliser koji svakih par da namjenja smjer za 180 ili je bolje ostati na brodu koji ne skreće sa kursa?
dosadašnji iskakači se nisu proslavili,diplomatski rečeno a dalje?živi bili…
dobro je dok ima za svakoga izbora po želji.
3 dana žestoke oluje na marketu a ovaj brod plovi kao da je nema,>20% up u isto vrijeme
respect,naklon do poda kraljici oportunih gubitaka
samo jedna stvar ima gora od velikog propustanja a to je isti propust ponoviti.
DA,AKO se ponovi a kako sad izgleda
nebi mogao mirno spavati da nisam vjerovao u tu mogućnost.
migra
možda i obratno. Prodaju drugo i ulaze u atpl. Samo na uvid dajem i drugu varijantu.
Navijam za ATPL
Uz očekivani oporavak vozarina nije na odmet ni spomenuti da Atlantska plovidba se sa svojim operativnim troškovima upravljanja brodovima (OPEX) može nositi i mjeriti sa najvećim svjetskim kompanijama te je operativni trošak po brodu daleko bolji od svjetskog prosjeka.
Nadalje, kod brodova tipa panamax i supramax Atlantska ima 13 posto niži OPEX u odnosu na mjerilo, dok za brodove tipa handysize taj je rezultat čak preko 22 posto bolji u ostvarenju u odnosu na prosjek
i nedavno smo zaključili da je atpl jedna od najbolje upravljanih brodarkih kompanija u svijetu pa niti rezultati nebi smio izostati za strpljive,a tu smo da naplatimo,nevjernima,nestrpljivima,neodvažnima….
možda i griješim a možda se to već i događa? živi bili…
Trend je taj koji
dize cijenu.sto se tice uprave ,nemam neko posebno misljenje,prosjek,nesposobni na komb.sa tekucim.kao jednom od vlasnika ovdje,jakooo mi je drago zbog rasta cijene,ali molio bi da se ova uprava ne glorificira jer za to nema razloga.oni su najmanje zasluzni za rast dionice.tek kad vidim da su sposobni za tekuce (a to ce biti po ment.sklopu nikada),onda ce i odmene dobiti poz.ocjenu.za sada pozitiva upravi ulpl.
[/quote].