Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
odavno ovako kupnja nije bila dobra. očekujem boom !
Kupnja je relativno visoko da. Zato me čudi indiferentnost IB na ovu situaciju kad se može probiti 400, mogao bi malo pogurati jer volje i od ostalih ima. Ipak ništa do daljnjeg kako se čini.
pomalo kolega . ima vremena do 16 30
Ma ni ne mora danas ništa, nemažurbe. Sve u svoje vrijeme. Ako BDI nastavi cijena će se morati korigirati prema gore.
Kupnja je relativno visoko da. Zato me čudi indiferentnost IB na ovu situaciju kad se može probiti 400, mogao bi malo pogurati jer volje i od ostalih ima. Ipak ništa do daljnjeg kako se čini.
tvoja je pretpostavka da on želi dizati?
moja je da želi kupiti što više toga na što nižim razinama.
ako smo se složili da večina ne kupuje brodare još tada će izgledno biti dovoljno onih koji će kasnije kupovati.
pa u skladu sa time bolje je što više na nižim razinama pokupovati?
ako će vozarine i dalje rasti nitko neće trebati dizati ne samo na 4xx već i na xxxx
zakoni prirode će sve sami odraditi.
naravno za kratki rok nema garancije ali sve više analiza upozorava da se stvari značajno mijenjaju u dry bulku.
Da, moja je pretpostavka da želi dizati. Dizao je jesenas, dizati će i opet. Samo nek BDI radi svoje.
As a credit manager, the last thing you want to discover when chasing an invoice is the vessel you bunkered 4 weeks ago has just been sold for scrap. And today, the risk of that happening is greater than its ever been.
13-03-2017 Sveti Nikola 1 HANDYMAX 10-06-1997 Oldendorff Carriers
http://shipandbunker.com/news/features/risk-management/344529-weekly-vessel-scrapping-report-2017-week-10
As a credit manager, the last thing you want to discover when chasing an invoice is the vessel you bunkered 4 weeks ago has just been sold for scrap. And today, the risk of that happening is greater than its ever been.
13-03-2017 Sveti Nikola 1 HANDYMAX 10-06-1997 Oldendorff Carriers
http://shipandbunker.com/news/features/risk-management/344529-weekly-vessel-scrapping-report-2017-week-10
SELLERS ARE INVITING BEST OFFERS – BETTER NUMBER THAN SCRAP. AS BROKERS USD
3,2-3,4 MILL. VSL PRESENTLY 20/2 DISCHARGING AT DAMIETTA (EGYPT), ETC IN TWO DAYS TIME
AGW. SHE CAN BE DELIVERED WITHIN END OF MAR, IDEALLY MED, HOWEVER THE SELLERS ARE
WORKING ON NEXT FIXTURE (NOT FIXED YET) IN CASE THEY DO NOT MANAGE TO SELL HER BY DEPARTURE.
Problem kod bulkica je sa su dosta jednostavni brodovi za napraviti. Stoga, relativno ih je lako napraviti i supply lako dođe na sebe. Iako smo sada u upturnu…
Tko prodaje ovoliko dionica, da ne dozvoljava proboj na 390, a BDI raste četvrti tjedan. Jedini ovako veliki prodavatelj može biti br.9 – ZB. 27.2. – 30.011 (2,15%), 4.3. – 27.666 (1,98%), 17.3. – 26.054 (1,87%). U predhodna tri dana protrgovano je oko 7500 dionica i vjerovatno je dobar dio prodao br.9 što će se narednih dana vidjeti, a i kupac.
Da, moja je pretpostavka da želi dizati. Dizao je jesenas, dizati će i opet. Samo nek BDI radi svoje.
Logika govori da mu je u cilju dobiti što više dionica za što manje novce.
Ali što ako to ne ide i ako želja za količinom bude jača?