Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
Analizom na analizu protiv prethodne analize i tako u krug … ponekad nema pomoći u beskonačnim iteracijama kad se od šume ne vidi drvo
Kaj nisi ti Sokrat drukao ekipu na ulaz kad je Atpl bio 420 prije par godina? Još si se hvalio kako si većom lovom ušao da imaš info. Sad opet čekaš te razine za prestanak opreza ili?
3.10.2011 dionica je bila 424 a ja se ovdje ulogirao 27.12.2013. Na ZSE je sve moguće. Moguće je i da te netko prati i analizira postove. Da sam navlačio nekog da kupuje ATPL, hm volio bi vidjeti te postove. Pa da imam info, da li sam možda rekao od koga? Svašta se pisalo u to vrijeme. Jedina istina je bila da su u pravu bili oni koji su drukali na pad i bili su u pravu. Izgledali da su oni imali pravi info i da su na sva zvona drukali propast, propast. Bili su debelo u pravu, i sad ispada da sam i ja bio prevaren i da sam varao druge kao što ih i sada varam. Moja konačna poruka je da ako sam onda bio u krivu da sam vjerojatno i sada pa, prema tome nema druge nego navaliti na ask svom silinom. Ne kaže se zalud da je povijest učiteljica života.
“The outlook for the dry bulk shipping market continues to be positive as the supply and demand gap continues to narrow. Charter rates are expected to improve for most of the dry bulk segments in 2017 with the steepest recovery expected in capesize segment. Average charter rates are expected to rise from $8000 per day in 2016 to $12 800 per day level in 2017 and will further improve from 2018,” commented Rahul Sharan, Drewry’s lead analyst for dry bulk shipping.
prevod : ATPL s ovim prognozama nakon dugo vremena zarađuje , izvješća 2017 pozitivna ..a cijena na zse ….definitivno na višim razinama ..IB broji milione plusa …a mi mali .kako ko ..neki nekoliko stotinjaka tisuća +… 🙂 ..nama dosta ..samo pametno.. da nam halapljivi marići ne otme kaj nije njegovo ..
“Zaključeno je svega 513 novih gradnji, što je rekordno niska razina koju bilježi svjetska brodogradnja u posljednjih 10 godina”
ovo je po meni jači trigger za kupnju od BDI na pragu 1100,dapače jedan od najjačih godinama unazad,moj subjektivan dojam.
to je dokaz da su se brodari umorili od gubitaka,iscrpili rezerve.
nema više nerazumnog,iracionalnog,nepotrebnog naručivanja novogradnji te sada možemo krenuti u novi upside ciklus.
po svemu dostupnom može se pretpostaviti kao najizgledniji scenarij da je 2016 bila dno a svaka sljedeća da će biti bolja.
držim da će ovo biti vrlo interesantno za izvuči nekad u budućnosti.
očekujem da će se brodovlasnici opet osječati dobro,ponosno,važno,sretno…
možda i griješim nebi bilo… ali puno vode ide prema ovom mlinu
mirnije spavam s pogledom sa palube.
ako se potvrdi trend i bdi nadmaši prošlogodišnji vrh moglo bi biti visokih valova
o kojima će se pričati
živi bili…
Bid već godinama nije bio ovako visoko. Također, čini se da nema prevelike želje za stavljanjem novih naloga na ask na ovim razinama. Vijest o novogradnjama primljena sa radošću. BDI zadnjih dana u porastu. Što je više potrebno reći.
Bio, ne bio visoko, evo graf gdje se lijepo vidi posljednjih 3-4 godine. BDI je padao kontinuirano u valovima od 2013. godine do početka 2016. kada smo dotaknuli dno. Od 2016. raste, prva manja korekcija je bila tek početkom svibnja 2016., ali ubrzo je nstavio rast, pa je početkom ljeta napustio padajući kanal koji ga je pratio 3 godine i nastavio rasti skoro do kraja godine, kada je dosegnuo 1250. bodova. Slijedi korekcija do nekih 700 bodova i sada opet rast. Pošto smo rada u rastućem trendu očekujem uskoro probijanje barijere na 1250 i potvrdu trenda.
Vrlo zanimljivo je ovdje… BDI kreira sentiment pa ako nastavi rast istog možemo vrlo skoro očekivati pokušaj proboja 410 kn… uspješnog ili neuspješnog ovisiti će opet naravno o BDI-u ali djeluje obečavajuće.
cape, pnmx, sprx ?
386,49 prosječna. 392 je zadnja transakcija pa je i ne treba uzeti kao referentnu/relevantnu.
bez obzira na sve, ovo je cicimici. niti je ovo realna cijena, niti je ikakva brana na 420. cijena je ona koju su spremni platiti face koji su je na ove grane i lansirali.
malo hlađenje i opet gore. a ka’će ‘lađenje, ne znamo.