Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
@bigfoot
Kolega, B. sigurno neće prosipat po bidu i ako krene u krivom smjeru…kao što je i sam napisao on je dugoročni investitor i nije mu problem čekati pol godine/godinu za promjenu trenda…
Reci da je netko nesto znao u ovom sektoru je ideja lud zbunjen normalan. Pa ovaj sektor je sam sebe odveo u propast. Krah bulka je eklatantan primjer kako zakoni slobodnog trzista nisu primjenjivi u svemu (sad ce me jos optuziti da sam komunista). E da je bilo pameti pa ne naruciti trilijun novih brodova 2008, eh da je bilo pameti.
Lp, captain Hindsight
Moram komentirati da nije baš taj sam sektor doveo sam sebe u propost, više su kumovali drugi sektori koji su se kako da kažem malo polakomili…
bdi +2.1% 1086
cape +7%
Sad će opet Sokrat napisati: ”Oprez.” 🙂 🙂
bdi +2.1% 1086
cape +7%
Sad će opet Sokrat napisati: Oprez. 🙂 🙂
opreza nikad previše,tko nije bio dovoljno oprezan propustio je ukrcati po 305:-)
koji žestok BDI tjedan?
a i cjenovno kretanje ništa manje žestoko ako se sjetimo da je po 305,55 bilo solidnih količina.
koji je sljedeći scenarij izgledniji?
1.usporavanje žestokog BDI rasta pred novi značajan rast(zatišje pred buru)
2.usporavanje rasta kao prethodnica okreta trenda?
kakobilo ugodno je boraviti na ovim BDI razinama sa kojih će po meni prije značajno gore nego značajno dole.
možda i griješim ,nebi bilo…
ugodan vikend brodovlasnicima i onima koji će to postati,razmatraju,čekaju svoj target…
Prvobitni otpor na 370 se sada pretvara u potporu, BDI je sve bliži testiranju psihološke razine od 1200 bodova a onda se nadam da će i ATPL testirati svoje psihološke barijere na 400-410 kn. Možda najzanimljivije je da trenutno time charter ugovori recimo na capovima idu po 15-16k usd dok je spot na 12-13k a kod time chartera još treba i gorivo platiti i druge troškove. Slično i kod ostalih tipova brodova.
Stardust, evo tek se sad ulogirao, toliko me briga. Kad nešto napišem onda me admin skine, a ako me ne skine on onda se pobuni drukerska zajednica a admin udovolji njihovoj volji. Nemam niti jednu dionicu ATPL ali namjeravam početi sa kupnjom tek kad BDI prijeđe 1500. I sad mi reci jel to oprez ili ne i što je tu čudno?
Prodaja mrtva hladna. Nema popusa ovih dana 🙂
Raspisao se i poslovni.
Ni sav optimizam koji su nastojali potaknuti brodograditelji na svjetskoj razini, lani nije donio oporavak sektora i rast novih poslova.
Zaključeno je svega 513 novih gradnji, što je rekordno niska razina koju bilježi svjetska brodogradnja u posljednjih 10 godina. Na godišnjoj razini pad narudžbi novih brodova doseže 70 posto i snažnijeg je intenziteta nego godinu dana ranije, a koliko je dramatična situacija ilustrira i činjenica da je prije svjetske gospodarske krize broj novih narudžbi u brodogradnji bio i deseterostruko veći nego u prošloj godini
@Sokrat
Svatko ima svoj stil ulaganja i svoj kut gledanja na stvari, i to je OK. Možda baš kad BDI dođe na 1.500 bodova bude razloga za oprez…vrlo vjerojatno više nego što ga ima na ovim razinama.
Kaj nisi ti Sokrat drukao ekipu na ulaz kad je Atpl bio 420 prije par godina? Još si se hvalio kako si većom lovom ušao da imaš info. Sad opet čekaš te razine za prestanak opreza ili?
Moze li biti da je pouzdanost Sokratovog “infa” danas ista kao sto je i bila pred par godina? Kolega Sokrat, koliko je pouzdan taj vas “kakav info”?
Za pametno analizirati ovu dionice treba pročitati:
1) nekoliko analkiza svjetskog brod.tržište i to koliko je scrappinga učinjeno ove godine u bulk sektoru, kolliko će izači novogradnji, kakvi su trendovi potražnje za rasutim teretima, koliko je ugovoreno novih brodogradnji za sljedećih par godina
2) analizirati ATPL u smislu duga,likvidnosti, projekcije, itd… Starost i tonaža flota. Ima ko napisano btw, ja sam došao da imaju 13 svojih brodova ali nisam stigao ovo izračunati.
Za pametno analizirati ovu dionice treba pročitati:
1) nekoliko analkiza svjetskog brod.tržište i to koliko je scrappinga učinjeno ove godine u bulk sektoru, kolliko će izači novogradnji, kakvi su trendovi potražnje za rasutim teretima, koliko je ugovoreno novih brodogradnji za sljedećih par godina
2) analizirati ATPL u smislu duga,likvidnosti, projekcije, itd… Starost i tonaža flota. Ima ko napisano btw, ja sam došao da imaju 13 svojih brodova ali nisam stigao ovo izračunati.
Škaro, sve se zna i ima negdje napisano…
a i popis brodova mozes vidjeti na njihovom webu