Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Trenutni BDI nema veze s vozarinama po kojima vozi ATPL.
Istina je da su smanjili gubitak, ali on i dalje iznosi oko 20% prometa.
Znači, tek kad vozarine po kojima vozi ATPL ustanove KVARTALNI PROSJEK 20-30% veći od prošlogodišnjeg prosjeka počet će izlaziti pozitivni izvještaji.
I uopće mi ta fasciniranost s gospodinom I.B. nije pretjerano jasna. Čovjek je utukao gomilu novaca u nešto što je po meni čista špekulacija. Vozarine su niske pa će narasti dovoljno da odlično zaradimo. Ma nemoj? Vjerujte mi, on s vozarinama i brodarstvom ima veze koliko i krava s latinskim. Kolike će biti vozarine ne zna nitko. Jer je nepredvidivo. To je željezni zakon ovog posla.
Pogledajte vozarine 2013 i 2014. I tada se pričalo: evo udarili smo u dno, ide oporavak bit će super itd. Ja prvi sam pisao takve postove jer sam iskreno u to vjerovao i nadao se.
I što je bio rezultat? Novi povijesni još niži minimum od 297 u 2016.
Jedino što je sigurno je da Kinezi imaju kapitala da podave sve ako to žele.
Znači 1. kvartal će već biti puno bolji:
Znači, tek kad vozarine po kojima vozi ATPL ustanove KVARTALNI PROSJEK 20-30% veći od prošlogodišnjeg prosjeka počet će izlaziti pozitivni izvještaji.
P.S.
Ako mislite da drukam na dolje radi dokupa ili nižeg ulaza, razmislite još jednom.
Kolega migra vam to može posvjedočiti s obzirom da se već neko vrijeme dopisujemo po ovoj temi.
Jednostavno iskreno mislim da su svi nekineski brodari osuđeni na propast.
Ovi imaju sve: jeftine škverove, brodove, kapital i radnu snagu. A to su osnovni faktori u ovom poslu.
Pa vi razmislite. Špekulacija kupim za 330 prodam na 430, to da. Ali neko jače investiranje, to ne.
P.S.
Da, ako su uspjeli pretočiti spot u ugovorne cijene prijevoza. Koliko je u TC, a koliko na spotu to ne znam.
Dođe li ovaj tjedan BDI do 1200 ili ga čak preskoči bit će to dobar znak.. A bude li se mrcvario između 900-1100 onda neće Q1 biti baš tako dobar..
Dođe li ovaj tjedan BDI do 1200 ili ga čak preskoči bit će to dobar znak.. A bude li se mrcvario između 900-1100 onda neće Q1 biti baš tako dobar..
kupovalo se ili kupuje za sljedeće godine, a ne q1,
ugovori od 4/6mj,…. pa do 5 godina su preko 9k, spot vozarine isto rastu polako,, tako da oni koji se zadovoljavaju mrvicama pa prodaju, ako ih to veseli 🙂
Dođe li ovaj tjedan BDI do 1200 ili ga čak preskoči bit će to dobar znak.. A bude li se mrcvario između 900-1100 onda neće Q1 biti baš tako dobar..
Q1 ce biti los pa i da BDI potegne na 1500, no ono sto nas zanima je cijena dionice, a ona je uvijek pratila kretanje BDI. Kuzis? Kupuje se buducnost 🙂
Makalu
Ima li kraja lošim izvješima ovdje?
Već unaprijed neki najavljuju loše izvješće za I kvartal 2017.
Čisto info d s x trenutno preko -3 posto,
Ap reda radi potegao oko 9 posto, dva različita sektora ili ?
Lp
P.S.
Ako mislite da drukam na dolje radi dokupa ili nižeg ulaza, razmislite još jednom.
Kolega migra vam to može posvjedočiti s obzirom da se već neko vrijeme dopisujemo po ovoj temi.
…
Trenutni BDI nema veze s vozarinama po kojima vozi ATPL.
Istina je da su smanjili gubitak, ali on i dalje iznosi oko 20% prometa.
Znači, tek kad vozarine po kojima vozi ATPL ustanove KVARTALNI PROSJEK 20-30% veći od prošlogodišnjeg prosjeka počet će izlaziti pozitivni izvještaji.
I uopće mi ta fasciniranost s gospodinom I.B. nije pretjerano jasna. Čovjek je utukao gomilu novaca u nešto što je po meni čista špekulacija….
1.istina je razmišljao sam i još razmišljam o značajnijem dokupu
2.sve je burzi špekulacija u nekom dijelu.
2004 sam se dao uvjeriti da je kupnja atpl na 25 kn špekulacija pa nisam skidao s aska već čekajući na bidu dočekao ništa.
NE ništa,dočekao da bez ozbzira na izninmno zadovoljstvo prinosom svako malo sjetim se atpl na 25 i propuštene prilike kakva se malo kome pruži u životu.
ovaj puta neću propustiti “špeklaciju”,vidjećemo kako će završiti.
možda baš oni koji ne kupe najbolje prođu iako već do sada propušteno u godinu dana daje za pravo izreći da se izgledno povijest ponavlja kolikogod mi šutili o tome.
čak je sada situacija u nekom dijelu povoljnija jer je veliki kupac sklonio masu dionica sa tržišta pa je dodatni temelj za brži rast tu.
zadovoljan sam da sam unutra,nebi mogao mirno spavati da nisam,ne znači da je i za druge to dobar izbor.
srećom pa ima izbora dovoljno za svačiji ukus,želju,strategiju…
naravno da je BDI ključ koji će usmjeravati cijenu pa ću u skladu sa njim i odlučiti o eventualnom povečanju svog uloga.
sretno dioničarima,onima koji će to postati ali i onima koji su ovdje da nauče,istestiraju svoju strategiju,znanje,iskustvo,mudrost,intuiciju,sreću……
p.s.
jedno je vrlo izvjesno:akcije neće faliti pa….
respect
Nisam baš upućen ovdje ali ako mi miže neko ukratko objasniti i dogovriti na nekoliko pitanja.
Zašto I.B kupuje ovu dionicu ?
Da li se ATPL bavi prijevozom brodovima ili ima i neke druge segmente koji su možda zanimljivi za buduće poslovanje?
Kako to da je cijena tako visoka za tako loše poslovne rezultate ?
Koja je srednjeročna perspektiva?
Nisam baš upućen ovdje ali ako mi miže neko ukratko objasniti i dogovriti na nekoliko pitanja.
Zašto I.B kupuje ovu dionicu ?
Da li se ATPL bavi prijevozom brodovima ili ima i neke druge segmente koji su možda zanimljivi za buduće poslovanje?
Kako to da je cijena tako visoka za tako loše poslovne rezultate ?
Koja je srednjeročna perspektiva?
pokušat ću još jednom iako sam bit sažeo u postu ranije.
u prošlom ciklusu pružila se prilika da se na 1kn uloženog zaradi zaradi 140 kn,
aualizirano 34 kn
ako to nije valjani razlog da onaj tko je to propustio poduzme nešto da ne ponovi istu grešku neznam što je?
naravno da se može postaviti utemeljeno pitanje koja je garancija da će se ponoviti?
nema garancije samo prilika za one koji želi …..
kada se je dogodilo mnogi su”pjevali” da to nije senzacija (atpl na 36xx)
ali gotovo nitko u početku,tako to mora biti inače….
1.gotovo nitko nije vjerovao niti u prošlom ciklusu da je moguće,to je draž burze zar ne?
2. nema garancije je ali osobno nebi preživio još jedno takvo propuštanje :-))
3.ako se ponovi u bitno manjem dijelu ovaj puta onima koji se ukrcaju moglo bi pričiniti ogromno zadovoljstvo i da teće šampanjac u potocima.
4. onima koji su se ukrcali “nedavno” po 1xx već teće ako ne griješim.
iz svega navedenog razumijem zašto je B.I. radi upravo ono što radi.
dali je to mudro,pametno?
za sada je u nemalom plusu i sistem mu drži vodu.
naplačuje svoju hrabrost manje hrabrima.
do kada?
tko se je do sada kladio na njegov gubitak pretrpio je ogromne oportunitetne gubitke.
kome nije dovoljno neka nastavi.
nitko nije nepogriješiv,svi mi griješimo ali s obzirom na količinu uloženog držim da tu ima biiiiiitno više od “klađenja” na rast BDI kako to pesimisti ,jalni,nehrabri žele prikazati.
svima nama koji smo unutra diže vrijednost portfelja i možemo biti radi toga zadovoljni.
svi oni koji su uvjereni u suprotno neka odvrte temu unazad jer neke kolege su javno pozivale sve željne da se jave do posude dionice za prodaju.
zašto ne prihvate ponudu da naplate svoje znanje,intuiciju,logiku,feelinge…?
da su kojim slučajem prihvatili sada bi bili u nemalom gubitku.
neki su od razina 1xx uvjereni da će cijena padati.
da imamo short selling bilo bi ovdje suza u morima!
burza je mjesto gdje strpljivi naplačuju nestrpljivima ,gdje hrabri naplaćuju nehrabrima,gdje oni koji žele preuzeti rizik mogu zaraditi više.
svakome po vlastitom izboru,može li poštenije?
p.s.
na temi the best of prilike….. ima puno zanimljivog,edukativnog….
.-)
Nisam baš upućen ovdje ali ako mi miže neko ukratko objasniti i dogovriti na nekoliko pitanja.
Zašto I.B kupuje ovu dionicu ?
Da li se ATPL bavi prijevozom brodovima ili ima i neke druge segmente koji su možda zanimljivi za buduće poslovanje?
Kako to da je cijena tako visoka za tako loše poslovne rezultate ?
Koja je srednjeročna perspektiva?
pokušat ću još jednom iako sam bit sažeo u postu ranije.
u prošlom ciklusu pružila se prilika da se na 1kn uloženog zaradi zaradi 140 kn,
aualizirano 34 kn
ako to nije valjani razlog da onaj tko je to propustio poduzme nešto da ne ponovi istu grešku neznam što je?
naravno da se može postaviti utemeljeno pitanje koja je garancija da će se ponoviti?
nema garancije samo prilika za one koji želi …..
kada se je dogodilo mnogi su"pjevali" da to nije senzacija (atpl na 36xx)
ali gotovo nitko u početku,tako to mora biti inače….
1.gotovo nitko nije vjerovao niti u prošlom ciklusu da je moguće,to je draž burze zar ne?
2. nema garancije je ali osobno nebi preživio još jedno takvo propuštanje :-))
3.ako se ponovi u bitno manjem dijelu ovaj puta onima koji se ukrcaju moglo bi pričiniti ogromno zadovoljstvo i da teće šampanjac u potocima.
4. onima koji su se ukrcali "nedavno" po 1xx već teće ako ne griješim.
iz svega navedenog razumijem zašto je B.I. radi upravo ono što radi.
dali je to mudro,pametno?
za sada je u nemalom plusu i sistem mu drži vodu.
naplačuje svoju hrabrost manje hrabrima.
do kada?
tko se je do sada kladio na njegov gubitak pretrpio je ogromne oportunitetne gubitke.
kome nije dovoljno neka nastavi.
nitko nije nepogriješiv,svi mi griješimo ali s obzirom na količinu uloženog držim da tu ima biiiiiitno više od "klađenja" na rast BDI kako to pesimisti ,jalni,nehrabri žele prikazati.
svima nama koji smo unutra diže vrijednost portfelja i možemo biti radi toga zadovoljni.
svi oni koji su uvjereni u suprotno neka odvrte temu unazad jer neke kolege su javno pozivale sve željne da se jave do posude dionice za prodaju.
zašto ne prihvate ponudu da naplate svoje znanje,intuiciju,logiku,feelinge…?
da su kojim slučajem prihvatili sada bi bili u nemalom gubitku.
neki su od razina 1xx uvjereni da će cijena padati.
da imamo short selling bilo bi ovdje suza u morima!
burza je mjesto gdje strpljivi naplačuju nestrpljivima ,gdje hrabri naplaćuju nehrabrima,gdje oni koji žele preuzeti rizik mogu zaraditi više.
svakome po vlastitom izboru,može li poštenije?
p.s.
na temi the best of prilike….. ima puno zanimljivog,edukativnog….
.-)
[/quote]
migra, doista impozantno. ipak, ne pišeš o gubicima.
uhvatio si atpl za 25 kn i mnogi su tada bili na bebipapi. čini se da si bio prava osoba na pravom mjestu u pravo vrijeme.
sumnjam da će se slično ikada ponoviti.
nije dovoljno da liči na eurokrem da bi bio eurokrem.
IB + 645… kao što sam rekao ono je bio njegov potpis, i svakod nevno od tog dana intenzivnije kupuje.