Moje viđenje je da gubitak neće biti manji od 100 milijuna…sve manje bi me pozitivno iznenadilo…a očekujem minus od 140 milijuna…saznat ćemo i to ubrzo…
Moje viđenje je da gubitak neće biti manji od 100 milijuna…sve manje bi me pozitivno iznenadilo…a očekujem minus od 140 milijuna…saznat ćemo i to ubrzo…
Nemojte biti tako pesimistični kolega, ipak su prodali hotel Lapad, pa je realno očekivati 50 miljuna kuna minusa. No, puno me više zanima kretanje BDI do kraja travnja, vjerujem da će se do tada situacija na marketu razjasniti.
U zadnje vrijeme ULPL se pomalo oporavlja, a ovo još uvijek stoji na mjestu?
bdi +2.2% 757
cape +7.2%
pnmx -0.8%
supre +2.5% 7813
handy +1.1%
bdi +2.2% 757
cape +7.2%
pnmx -0.8%
supre +2.5% 7813
handy +1.1%
pnmx -0,8%
Prema ovom izvješću TC za supre čak +20% MoM
1Y 7250 -> 8750
3Y 7750 -> 9250
http://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2017/02/ALLIED-Weekly-Market-Report_17_02_2017b.pdf
bdi +2.8% 778
cape +9.4%
pnmx -0.3%
supre +2.3% 7992
handy +1.8% 5918
Odlicno je ovo sto se dogadja sa cape u zadnja 4 trgovinska dana, samo da tako nastavi pa ce povuci ostale sektore, jer cape generalno odredjiva smjer. Ohrabrujuce u svakom slucaju
Nemate vi pojma kakva je to nekada bila firma.
Pogledao sam sada na internetu na brzinu njihove stranice i nigdje više nema podataka koji tip brodova sada imaju, koliko ih je u njihovom vlasništvu i koliko ih je u najmu.
Uglavnom, oni su uvijek imali panamaxe, a Mannu uporno gura podatke za supramaxe.
Nekad je sve to bilo objavljeno na internetu i u njihovom časopisu, a sad kriju podatke o brodovima kao zmija noge.
Ostali su na 10 brodova. To su ostaci ostataka nekad davnog kraljevstva.
I da ne mislite da im želim nešto loše, dapače, još uvijek imam 200 komada plaćenih više od 500 kn/dionica.
Ali još uvijek “ne cveta cveće u ovo preduzeće”.
Možda još ne, ali možda uskoro hoće, tako da …