Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,37 | 2.985 | 63 | 47,20 | 48,20 | 1,06% |
bdi +0.4% 688
cape -0.7%
pnmx -0.7%
supre +1.3% 7207
handy +1%
pa…ovako…ako je u 2. mjesecu prošle godine bdi bio na 300 bodova…a u 11. mjesecu na 1200 bodova…onda ne možemo reć baš da nije došlo do oporavka…a što će uslijediti ove godine…to tek ostaje da vidimo…možda povratak natrag na 300 bodova…
Možda bi bilo uputnije da recimo pogledaš 2013. godinu, kad je BDI išao do 2.300 bodova. Te godine je ATPL imala gubitak od cca 46 mil. Kn. Ili npr. 2014. godina, BDI je najniži bio tijekom ljeta, cca 740 bodova, a 2014. godine ATPL je upisala gubitak od 650 mil. Kn (revidirano izvješće). Zanositi se teorijom da je BDI skočio od dna za 3-4 puta je preoptimistično gledanje na sektor. Ja sam ukalkulirao cca 50-60 mil. Kn gubitka u 2016., no ako se BDI tijekom 2017. ne digne na preko 2000 bodova, ATPL čeka još jedna teška godina. lp. p.s. i dalje mislim da je atpl precijenjena na 330 kn.
[/quote]
Samo čekajte kolega BDI na 2000 i Atpl pozitivno izvješće, ali onda to sve do tad i ukalkulirajte u cijenu. Ja vam rado svoje dionice ustupim tada po 1xxx kn. Pa neće valjda tržište čekati neodlučne. Buy the rumor sell the news. Samo do tad smislite u što ćete news prepakirati.
Možda bi bilo uputnije da recimo pogledaš 2013. godinu, kad je BDI išao do 2.300 bodova. Te godine je ATPL imala gubitak od cca 46 mil. Kn. Ili npr. 2014. godina, BDI je najniži bio tijekom ljeta, cca 740 bodova, a 2014. godine ATPL je upisala gubitak od 650 mil. Kn (revidirano izvješće). Zanositi se teorijom da je BDI skočio od dna za 3-4 puta je preoptimistično gledanje na sektor. Ja sam ukalkulirao cca 50-60 mil. Kn gubitka u 2016., no ako se BDI tijekom 2017. ne digne na preko 2000 bodova, ATPL čeka još jedna teška godina. lp. p.s. i dalje mislim da je atpl precijenjena na 330 kn.
[/quote]
Samo čekajte kolega BDI na 2000 i Atpl pozitivno izvješće, ali onda to sve do tad i ukalkulirajte u cijenu. Ja vam rado svoje dionice ustupim tada po 1xxx kn. Pa neće valjda tržište čekati neodlučne. Buy the rumor sell the news. Samo do tad smislite u što ćete news prepakirati.
[/quote]
1xxx je širok pojam (od 1000 do 1999 kn…:-))) )
Do prosle je godine godisnji izvjestaj uvijek bio do 15.02. Prosle su god objevili tek zadnjeg dana u veljaci. Tako ve cini se bit i ove godine. To im je neka nova fora valjda.
Što zakon kaze po tom pitanju 45 ili 60 dana za tvrtke izlistane na zse?
Ne kuzim sta ste se svi raspisali o izvjescu kad je vec prosle godine u 4 mjesec bilo jasno da ce to bit najgora godina u povjesti..ne samo za atpl nego za sve brodare zbog rekordno niskih vozarina.
I u cemu je sad problem?
Vec do kraja 5 mjeseca cemo moc donijeti zakljucak otprilike kakva ce godina biti osim ako jos na jesen ne potegnu jos vise vozarine…a hoce..
I?
Samo čekajte kolega BDI na 2000 i Atpl pozitivno izvješće, ali onda to sve do tad i ukalkulirajte u cijenu. Ja vam rado svoje dionice ustupim tada po 1xxx kn. Pa neće valjda tržište čekati neodlučne. Buy the rumor sell the news. Samo do tad smislite u što ćete news prepakirati.
Kolega, mnogi su odlučno krenuli kupovati ATPL na 400 kn, pri BDI-ju na 2000 bodova, pa pogledajte što su dočekali, još 3 godine čekanja i u međuvremenu cijenu dionice na 100 kn. Ni danas situacija nije bitno drugačija, morima plovi 800 mil. DWT brodovlja, a posla za sve nema, no opet ima mnogo optimista. 😉
kakav je omjer novgradnja – rezalište prteklih mjeseci, ima li netko informacju, hvala.
sigurno se brodovi ne režu 300% brže
Za razliku od forumaša, bdi daje znakove života
+3.2 % 710
cape +16.5 %
pnmx -1 %
supre +2.6% 7395
handy +1.4%
@Mannu – molim te link na kojem to gledaš. Vidim da puno prije vidiš rezultate nego ja na http://www.dryships.com/pages/report.php
Samo čekajte kolega BDI na 2000 i Atpl pozitivno izvješće, ali onda to sve do tad i ukalkulirajte u cijenu. Ja vam rado svoje dionice ustupim tada po 1xxx kn. Pa neće valjda tržište čekati neodlučne. Buy the rumor sell the news. Samo do tad smislite u što ćete news prepakirati.
Kolega, mnogi su odlučno krenuli kupovati ATPL na 400 kn, pri BDI-ju na 2000 bodova, pa pogledajte što su dočekali, još 3 godine čekanja i u međuvremenu cijenu dionice na 100 kn. Ni danas situacija nije bitno drugačija, morima plovi 800 mil. DWT brodovlja, a posla za sve nema, no opet ima mnogo optimista. 😉
[/quote]
Nažalost kolega, isti scenarij se ovaj put nikako ne može odigrati.
Jedan od glavnih razloga je taj što je trenutno BDI na 750.
Zvuči čudno, ali nekako se čini da je pri tome svejedno je li ATPL 200, 300 ili 400 kn.
A kako su ondašnji kupci nakon 3 godine čekanja dočekali 4x manju cijenu, tko može garantirati da sadašnji kupci nakon 3 godine čekanja ne mogu dočekati 4x veću cijenu?
pa…ovako…ako je u 2. mjesecu prošle godine bdi bio na 300 bodova…a u 11. mjesecu na 1200 bodova…onda ne možemo reć baš da nije došlo do oporavka…a što će uslijediti ove godine…to tek ostaje da vidimo…možda povratak natrag na 300 bodova…
Možda bi bilo uputnije da recimo pogledaš 2013. godinu, kad je BDI išao do 2.300 bodova. Te godine je ATPL imala gubitak od cca 46 mil. Kn. Ili npr. 2014. godina, BDI je najniži bio tijekom ljeta, cca 740 bodova, a 2014. godine ATPL je upisala gubitak od 650 mil. Kn (revidirano izvješće). Zanositi se teorijom da je BDI skočio od dna za 3-4 puta je preoptimistično gledanje na sektor. Ja sam ukalkulirao cca 50-60 mil. Kn gubitka u 2016., no ako se BDI tijekom 2017. ne digne na preko 2000 bodova, ATPL čeka još jedna teška godina. lp. p.s. i dalje mislim da je atpl precijenjena na 330 kn.
[/quote]
Pa u čemu je problem, moje vrlo optimistične projekcije su na toj razini gubitka. Ali ajmo vidjeti što to znači ili bi značilo
Ako je gubitak iz svih mogućih razloga u 2015 bio cca 230 milja kuna,a za 2016 godinu kao povijesno najtežom godinom kons. cca kako si napisao cca 50-60 što i ja mislim, ali odmah i potpisujem to je FANTASTICNO. Međutim za ispunjenje naših želja trebalo je u 2016 drastično rezati troškove i odlično upravljati flotom. Dali je to i napravljeno saznat ćemo uskoro. Radio sam neke kalkulacije,koje mi pokazuju da bi u tom slučaju EBITDA trebao biti pozitivan, a što je za tu extremno tešku godinu doista nevjerovatno
Naravno čak i u tom idealnom scenariju,treba se poklopiti još nekoliko stvari. Zarada od prodaje na Hotelu Lapad,koja može značajno kompenzirati kamate i ostale fin. rashode i objektivno nešto manja amortzacija zbog knjigov. umanjenja vrijednosti flote.Ako doista 2016 prođe sa takvim rezultatom gubitak od 50 -60
milja kuna, ova kompanija spada u top 3 brodarske kompanije po upravljanju na svijetu. Po mom skromnom mišljenju tada su 2017 ,a posebno 2018 sa potencijalno značjmim rastom vozarina razlog za enormno poboljšane FI,a time posljedično i visoki rast cijene dionice
Dragi dioničari držimo fige…..,blago onom….blago onom……tko ne pati od visinske bolesti i ima kacigu za katapult,kako bi rekao jedan naš kolega.