Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Ako sam ja ovo dobro skužio norveški, Diana shipping poslovala bolje od očekivanog.
To je samo kontejnerski biznis, DCIX. Suhi, DSX, objava tek 7.3.
pogledati premarket klikom na svakog brodara….
http://finance.yahoo.com/quotes/DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI?ltr=1&bypass=true
pogledati isti link u marketu….
pozdrav…
To je samo kontejnerski biznis, DCIX. Suhi, DSX, objava tek 7.3.
[/quote]
oprosti…ali po ovom ispada da je za cijelo društvo…
http://finance.yahoo.com/news/diana-shipping-inc-reports-financial-121500628.html
Net loss and net loss attributed to common stockholders for the year ended December 31, 2016 amounted to $164.2 million and $170.0 million, respectively, of which $56.5 million relates to loss and impairment of our investment in Diana Containerships Inc.
izvještaj je bolji od očekivanja analitičara…ali i dalje je loš….
prihodi za 4. kvartal 28 mil $, u istom razdoblju za prošlu godinu 38 mil…
a na godišnjoj razini…
Time charter revenues were $114.3 million for the year ended December 31, 2016, compared to $157.7 million for the year ended December 31, 2015.
a došlo je kao do oporavka vozarina…
a šta će atpl izbacit?
Ako sam ja ovo dobro skužio norveški, Diana shipping poslovala bolje od očekivanog.
To je samo kontejnerski biznis, DCIX. Suhi, DSX, objava tek 7.3.
[/quote]
oprosti…ali po ovom ispada da je za cijelo društvo…
http://finance.yahoo.com/news/diana-shipping-inc-reports-financial-121500628.html
Net loss and net loss attributed to common stockholders for the year ended December 31, 2016 amounted to $164.2 million and $170.0 million, respectively, of which $56.5 million relates to loss and impairment of our investment in Diana Containerships Inc.
izvještaj je bolji od očekivanja analitičara…ali i dalje je loš….
prihodi za 4. kvartal 28 mil $, u istom razdoblju za prošlu godinu 38 mil…
a na godišnjoj razini…
Time charter revenues were $114.3 million for the year ended December 31, 2016, compared to $157.7 million for the year ended December 31, 2015.
a došlo je kao do oporavka vozarina…
a šta će atpl izbacit?
[/quote]frd
Jos nije doslo do oporavka vozarina to tek treba doci ove godine
Jos nije doslo do oporavka vozarina to tek treba doci ove godine
pa…ovako…ako je u 2. mjesecu prošle godine bdi bio na 300 bodova…a u 11. mjesecu na 1200 bodova…onda ne možemo reć baš da nije došlo do oporavka…a što će uslijediti ove godine…to tek ostaje da vidimo…možda povratak natrag na 300 bodova…
pa…ovako…ako je u 2. mjesecu prošle godine bdi bio na 300 bodova…a u 11. mjesecu na 1200 bodova…onda ne možemo reć baš da nije došlo do oporavka…a što će uslijediti ove godine…to tek ostaje da vidimo…možda povratak natrag na 300 bodova…
[/quote]
Čak i Marcipan neki puta, mada nehotično može biti u pravu. Napokon je napisao vrlovažnu stvar, a to je da je uspoređujući ciklus, yoy evidentan veliki skok vozarina idnosno indexa. Naravno slučajno baš BPI,BSI i BHSI
Koliko ma zanemarivih cca 170%, multipla 2,70.
Što to znači za kompaniju,koja slučajno ima baš takav mix flote.
Svatko može prosuditi sam. A ono što će vjerovatno uslijediti može se isčitat interpolacijom,bez obzira na svu nepredvidivost sektora i vozarina. Još jedna prevažna stvar budućnost dry bulka naslanjat će se puno više na panamaxe,supre i handye nego na capeove. Zašto,e pa i Marcipan mora otkriti neke stvari.
Blago onom, blago onom …………..😃😐
pa…ovako…ako je u 2. mjesecu prošle godine bdi bio na 300 bodova…a u 11. mjesecu na 1200 bodova…onda ne možemo reć baš da nije došlo do oporavka…a što će uslijediti ove godine…to tek ostaje da vidimo…možda povratak natrag na 300 bodova…
[/quote]
Ako ti je skok sa nikad mizernijih 300 na mizernih 1200 bodova bilo oporavak,nemoj zamjeriti kolega,ali ti ovdje za mene nisi relevantna osoba
@gigic,ovo za cape-ove ti ne stoji.oni ce i dalje imati veliki doprinos u bdi-u u odnosu na ostale kategorije
@gigic,ovo za cape-ove ti ne stoji.oni ce i dalje imati veliki doprinos u bdi-u u odnosu na ostale kategorije
Drago Falco, možda nisi dobro isčitao moju poruku o klasama. Ali ponovit ću naslanjat će se puno više,to bi značilo, promjenu u odnosu na prošlost i sadašnjost, a ne iskključenje capova iz indexa. Ostale klase, doprinosti će značajno više. 😃😄 Nikada više neče biti onakve dramatične volatilnoati,niti onako niskih vozarina,kao točno prije godinu dana.
U najtežem periodu godišnjeg ciklusa neke klase kod nekih brodara su na Beakeven point.
Kod nekih naših brodara rasutog tereta,ispod kulisa desit će se i dešavaju se pozitivne tektonske promjene. Sretno ulagačima…😃😄
Ako ti je skok sa nikad mizernijih 300 na mizernih 1200 bodova bilo oporavak,nemoj zamjeriti kolega,ali ti ovdje za mene nisi relevantna osoba
A šta se trebao oporavit na 3000 bodova?
Poanta je bila…da je do oporavka došlo (i vozarina i cijene dionice na burzi)…priznali vi taj oporavak ili ne…nazivajte ga kakvim hoćete…a sad treba vidjeti kakav će utjecaj imati na FI…kod dsx se baš to nije nešto pokazalo i dionica je nakon početnog zelenila završila u minusu…
Isto očekujem i ovdje…rast dionica iz brodarskog sektora potaknut je rastom vozarina…upravo skokom bdija sa 300 na 1200 bodova…a FI će pokazati da li je i skok cijena na burzi bio opravdan…
A da ne kažem da vam je bdi ispod opet ‘mizernih’ 700 bodova…kako će se to odraziti na FI…a sad već možemo govoriti polako i o prvom kvartalu 2017…..a što će bit dalje ostaje za vidjeti…to prepuštam kolegi bearu i njegovim pikulama…on vidi sve dosta optimistično…a isto tako moglo bi biti i rata…kako bi se to odrazilo na trgovinu i na shipping? Zveket oružja je sve glasniji…a mogao bi i bdi na 3000…sve je moguće jel?
@gigic,ovo za cape-ove ti ne stoji.oni ce i dalje imati veliki doprinos u bdi-u u odnosu na ostale kategorije
Drago Falco, možda nisi dobro isčitao moju poruku o klasama. Ali ponovit ću naslanjat će se puno više,to bi značilo, promjenu u odnosu na prošlost i sadašnjost, a ne iskključenje capova iz indexa. Ostale klase, doprinosti će značajno više. 😃😄 Nikada više neče biti onakve dramatične volatilnoati,niti onako niskih vozarina,kao točno prije godinu dana.
U najtežem periodu godišnjeg ciklusa neke klase kod nekih brodara su na Beakeven point.
Kod nekih naših brodara rasutog tereta,ispod kulisa desit će se i dešavaju se pozitivne tektonske promjene. Sretno ulagačima…😃😄
[/quote]
Upravo o tome sam pisao na bdi indikator budućnosti.
Mnogi ne razumiju o čemu je riječ i ne vide dalje od svog nosa i što im netko drugi govori .
Obično se ( u povjesti dokazano) najveće pare zarede na sektoru o kojem se ne priča ili diskreditira…kao turistički sektor 2008-2009 godine…a gle di je sada
pa…ovako…ako je u 2. mjesecu prošle godine bdi bio na 300 bodova…a u 11. mjesecu na 1200 bodova…onda ne možemo reć baš da nije došlo do oporavka…a što će uslijediti ove godine…to tek ostaje da vidimo…možda povratak natrag na 300 bodova…
Možda bi bilo uputnije da recimo pogledaš 2013. godinu, kad je BDI išao do 2.300 bodova. Te godine je ATPL imala gubitak od cca 46 mil. Kn. Ili npr. 2014. godina, BDI je najniži bio tijekom ljeta, cca 740 bodova, a 2014. godine ATPL je upisala gubitak od 650 mil. Kn (revidirano izvješće). Zanositi se teorijom da je BDI skočio od dna za 3-4 puta je preoptimistično gledanje na sektor. Ja sam ukalkulirao cca 50-60 mil. Kn gubitka u 2016., no ako se BDI tijekom 2017. ne digne na preko 2000 bodova, ATPL čeka još jedna teška godina. lp. p.s. i dalje mislim da je atpl precijenjena na 330 kn.