Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Blago sretnicina, ni ne znaju što ih je smašlo. Ovo nije ironija.
Pa kolega Frenki, pa kako upalo 112 komada, pa zar neće bdi u minus;)
I ja nešto skupio u ovom valu. Nadam se da je pogreška, jer može bit i da je netko vidio izvješće prije objave…
meni uletilo samo 50 kom srdela snacka ,jbg nespreman a…
Ma vidi se da je zadan nalog sa točno 300,00 kn, tako da je vjerojatno greška.
Mislim da na ovaj način ne bi nitko prodavao, lupanjem po bidu, jer se je moglo prodati slobodno po preko 320, budući da se bid konstantno puni.
Kakvi su rezultati za 4.kvartal više nije ni bitno, sad se samo očekuje dokle će vozarine rasti, a s njima i cijena dionice.
pa kolega stardust…nije bitan FI…bitna je budućnost…
kolega bear će Vam to najbolje objasniti…isto kao što nije bitno hoćete li kupiti po 200 ili 300 kn…tako svejedno, budući da će vozarine vrlo skoro na 20k $…a atpl na nekoliko tisuća kuna…nemojte se sad cjenkat za 100-njak kuna na kupnji….
jel se to netko isto zeznuo na jdpl pa skida s aska umjesto da prodaje?
a vrlih stručnjaka ovdje…netko je napravio “grešku” prodavši dionice…a forumska zajednica, odnosno pojedini foromuša si uzimaju za pravo prosuđivat da li je to greška ili nije…
budućnost će pokazati…
i dalje u iščekivanju rapsodije bdi-ija i strelovitog rasta vozarina…pozdravlja vas marcipan….
@marcipan
Kolega da li se vi bavite proricanjem budućnosti?
Ja sam pitao prognoze za 4. kvartal jer nije svejedno da li je firma realizirala 10 milijuna ili 100 milijuna gubitka, da li se možemo složiti oko toga?
Kolega @marcipan moze prognozirati jedino buducnost. On vidi na kojim ce razinama biti vozarine za godinu dana ali Q4 prosle godine nikako ne moze dokuciti.
@marcipan
Kolega da li se vi bavite proricanjem budućnosti?
Ja sam pitao prognoze za 4. kvartal jer nije svejedno da li je firma realizirala 10 milijuna ili 100 milijuna gubitka, da li se možemo složiti oko toga?
ja se ne bavim…ali znam tko se bavi…dovoljno Vam je prolistati malo teme na brodarima…pa će Vam biti jasnije…
Slažemo se…ali trenutnu ekipu na brodarima ne zanima 4. kvartal…zanima ih samo koliko će rasti vozarine u narednom periodu…jer rasti će sigurno…jer ako neće, svijet će se urušiti i upast ćemo u najveću krizu do sada…i zbog toga je kolega bear uvjeren da će vozarine rasti…
po toj logici, apsolutno je nebitno kakav je rezultat ostvaren u 4. kvartalu…jer ne kupujete prošlost…prestanite gledati u retrovizore…okrenite se prema budućnosti…a ona je za brodare sjajna….nemojte biti cicije, skidajte s aska dok još ima jeftino…
naime, po istoj logici….jedine kompanije čije se dionice isplate kupiti jesu one koje grcaju u dugovima…i kojima prijeti stečaj….jer kupujete budućnost…nemojte kupovati dionice kompanija koje generiraju dobit…kupujte gubitaše…jer oni će u skoroj budućnosti okrenuti svoje poslovanje, a vi ćete na tome profitirati….jer kako bear kaže, oni koji do sada nisu propali…ti niti neće…
ovo je jedinstvena prilika….ali, nikako nije nagovor na kupnju niti prodaju….samo nas na to podsjeća svakodnevno….
Mene zanima ovako jedno teoretsko pitanje. Vrijedi za sve dionice ali ajde kad smo sad na ATPL. Znaci kako su kupci/prodavaci pred 9 mjeseci mogli uracunati u cijenu poslovanje u narednih 6-9 mjeseci ako vi sada, mjesec i pol nakon kraja tih 6-9 mjeseci ne mozete prognozirati rezultate za tih 6-9 mjeseci. To je mi je ovako precool.
Ili se islo okvirno, kao neka dno bude 100 kn, to je ful nisko a ovo ce biti najgora godina u povijesti.
ja se ne bavim…ali znam tko se bavi…dovoljno Vam je prolistati malo teme na brodarima…pa će Vam biti jasnije…
Slažemo se…ali trenutnu ekipu na brodarima ne zanima 4. kvartal…zanima ih samo koliko će rasti vozarine u narednom periodu…jer rasti će sigurno…jer ako neće, svijet će se urušiti i upast ćemo u najveću krizu do sada…i zbog toga je kolega bear uvjeren da će vozarine rasti…
po toj logici, apsolutno je nebitno kakav je rezultat ostvaren u 4. kvartalu…jer ne kupujete prošlost…prestanite gledati u retrovizore…okrenite se prema budućnosti…a ona je za brodare sjajna….nemojte biti cicije, skidajte s aska dok još ima jeftino…
naime, po istoj logici….jedine kompanije čije se dionice isplate kupiti jesu one koje grcaju u dugovima…i kojima prijeti stečaj….jer kupujete budućnost…nemojte kupovati dionice kompanija koje generiraju dobit…kupujte gubitaše…jer oni će u skoroj budućnosti okrenuti svoje poslovanje, a vi ćete na tome profitirati….jer kako bear kaže, oni koji do sada nisu propali…ti niti neće…
ovo je jedinstvena prilika….ali, nikako nije nagovor na kupnju niti prodaju….samo nas na to podsjeća svakodnevno….
[/quote]
Evo ponovno prilika za short selling. Samo reci….. .😃
Evo ako netko misli da je 300 kn dovoljno, opet ima 700-njak komada na kupnji iznad 300.
Ali teško da bi tko to činio sad kad je pad BDI-a konačno zaustavljen i započela (pre)dugo očekivana 2017.g. kao godina konačnog izdizanja brodara iznad površine (gubitaka).
Mene zanima ovako jedno teoretsko pitanje. Vrijedi za sve dionice ali ajde kad smo sad na ATPL. Znaci kako su kupci/prodavaci pred 9 mjeseci mogli uracunati u cijenu poslovanje u narednih 6-9 mjeseci ako vi sada, mjesec i pol nakon kraja tih 6-9 mjeseci ne mozete prognozirati rezultate za tih 6-9 mjeseci. To je mi je ovako precool.
Ili se islo okvirno, kao neka dno bude 100 kn, to je ful nisko a ovo ce biti najgora godina u povijesti.
Dragi Crobiz,
Definitivno si dobar analitićar i simpatičan nick, pa: Dry bulk je doista specfičan,ali za razliku od bilo koje druge priće na Zse izložen 100% svjetskom tržištu,a također za razliku od svih drugijbsektora na ZSE uvid u pistojeću situaciju može se globalno pratiti u tealnom vremenu. Naravno BDI,ali to je oao da uprosječuješ uprosječeno, jer stvarna slika kompanija dramatično se može razlikovati. Mix flote,upravljanje flotom, upravljanje troškovima, upravljanje dugom itd.
Znači obzirom na iz inih razloga, a i povjesno BDI je d po sebi ekstremno volatilan, ali……..
Pigledaj između ostalog povjesni chart, pa zatim cijene vozarina prije točno godinu dana,pa provjeri BPI,BSI i BHSI pa…..
pa…..izvuci djelomično točan zaključak. Naravni upućeni i dobronamjerni Marcipan će ti sve objasniti. Da raste flota,da nema dovoljno scrapinga, da su prezaduženi itd. Sorry umorio sam se, ali jedno garantiram da ATPL rashodovno upravlja troškovima 20% bolje od benrchmarka po Moore Stephens,a flotom i 25% uspješnije od bechmarka po mixu vozarina za sastav flote. 😃😃
bdi -2% 688
cape -12.9%
ostali mali plus