ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Drys je dosad protrgovan u 6,500,000 kom!!! Po 50-90 usd dosad. Znaci u djuture 3 mlrd kuna!?! A naraslo preko 20 x u par dana. A drugi brodari ni blizu toliko. Ovo nema veze s fundamentima, prije izgleda kao nabijanje cijene da se dionice uvale kao kolateral za restrukturiranje dugova. Nevjerovatno.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.


Žao mi je samo što sam prerano prodao i pri tome samo nešto zaradio, ali mogao sam još više da sam bio čvrst kao kamen, i bogati plaču, istina je 🙂

kolega ima jedna stara koja kaže:
“pazi što si želiš u životu”
vama se očito ostvarilo i s te strane imate razloga za zadovoljstvo a s druge strane rano ste sami sebe izuli.
možda će vrijeme pokazati da ste dobro napravili a nije vam zabranjeno niti ponovo kupiti bez obzira što je naraslo jer može i to ispasti kao najbolje rješenje.
ako nećete pa ispadne da ste pogriješili uvijek ćete se moći tješiti da neki nikad nisu niti će kupiti.
vjerojatno ste vidjeli bolje prilike a i teško se je odlučiti.
tržište je u ponovnom napadu na kotu 2000 i kako sada stvari izgledaju sve je bolje od cash-a i oročenja.
u zadnje 3g tržišna kapitalizacija je udvostručena.
neće niti ovi što sjede na cashu moći vječno izdržati,već se meškolje(sele cash u kunsko oročenje),sljedeća faza su dionice kolikogod mi šutili o tome.
oni koji će prije progledati naplatiti će onima koji će kasnije.
svatko ima pravo na svoj izbor zar ne?
atpl će vozarine ii drugi brodari odrediti smjer a za sada sva voda ide na mlin atpl.
koji f.cking tajming upornog kupca,imamo priliku učiti od najboljih uživo.
neprocjenjivo
i ne samo učiti već i zaraditi na njegovom fin.nosu i fin. moći
neprocjenjivo na kvadrat.
čak i da ne želi dizati dalje od ovog bez problema može ovu razinu održavati i mirno čekati dan kada će drugi morati progledati,nastaviti gurati dalje.
kupuj kada nitko neće i ….deja vu već toliko puta da je smiješno
večina iznenađena po xxxxxx puta,kao iz priručnika za početnike,školica za 5.
najbolje od svega potencijalnih dionica koje se vrednuju po brutalno niskim valuacijama kao atpl donedavno ima koliko ti srce želi.
pa nek netko kaže da nismo živjeli,svjedočili,participirali
bogom danim vremenima kakvih ima samo nekoliko u životu.
a na oročenju leži 170 mlrd kn po smiješno niskim kamatama.
doći će i dan za otriježnjenj,progledavanje,preljevanje…
bilo bi mudro ne žuriti sa prodajom svih dionica kao što su neki po vlastitom priznanju učinili i ubrzo požalili i na atpl.

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...


3
BILBIJA IGOR (85341849685)
103.485 7,42 Osnovni račun + 248 komada u danu (srijeda, 09.11.16.) u kojem je ukupno protrgovano 739 komada dionica ATPL.
Prosječna cijena toga dana je 310,46 kn (dakle, IB ukupno cca 77.000,00 kn). Ostali cca 152.500,00 kn.
Pojedinci su počeli shvaćati da ne žele da vlak ode bez njih…

3
BILBIJA IGOR (85341849685)
103.639 7,43 Osnovni račun + 154 komada u danu (četvrtak, 10.11.16.) u kojem je ukupno protrgovano 2.043 komada dionica ATPL.
Prosječna cijena toga dana je 320,72 kn (dakle, IB ukupno cca 50.000,00 kn). Ostali cca 605.500,00 kn.
Kaj nam ovo govori? Čini se da IB kupuje najmanje….svakim danom sve je više i više kupaca….

[/quote]

3
BILBIJA IGOR (85341849685)
103.950 7,45 Osnovni račun + 311 komada u danu (petak, 11.11.16.) u kojem je ukupno protrgovano 2.358 komada dionica ATPL.
Prosječna cijena toga dana je 342,26 kn (dakle, IB ukupno cca 106.500,00 kn). Ostali cca 700.500,00 kn.
Definitivno je vidljivo da IB više nije dominantan kupac ovdje….Pojavili su se neki novi klinci koji primjećuju da je “vrag odnio šalu”…

maratonče, a zašto bilbija kupuje? po koliko je ušao sa glavninom? diže li cijenu do tih visina pa da izađe ili što? pojasni. nisam pratio, osim što vidim da raste već 2 mjeseca.

...povijest se ponavlja...

uuuuuu….da bar vozarine za panamaxe odljepe do 19 000 usd za dan u ovome rastu da nam se prikljuce i apokalipticari pa da malo skratimo portfelje atpl…..vjerujem da bi im cijena od nekih 770 bila puno povoljnija od danasnjih 370 u tom slucaju…..ne sekirajte se….cijena je tu gdje je i uvijek ce biti na nekoj razini svidjelo se to nama ili ne…..

A koliki je book,nav,tko kupuje, za koga,zasto i kako je relativno….cijena je tu… ako imas dionice i odgovara ti cijena prodaj,ako nemas a cijena i ocekivanja su dobra kupi i tocka….kog briga kolika ja cijena…ako ocekujes da ce gore kupuj ako mislic da ce dole prodaj ili cekaj s kupnjom i tocka….vrlo je jednostavno….a u slucaju da te atpl nikako ne zanima mani se brate ovog foruma jel cemu trosis vrijeme…

sve si rekao, ali odgovor na moja pitanja i dalje nisam dobio. ovakvi me odgovori ne zadovoljavaju. i ništa nije jednostavno.

...povijest se ponavlja...


Definitivno je vidljivo da IB više nije dominantan kupac ovdje….Pojavili su se neki novi klinci koji primjećuju da je "vrag odnio šalu"…

On je pametno kupovao dok je bilo jeftino, a sad drugi lijepo dižu cijenu. Možda njemu sad više nije prejeftino kao na 200, pa sad samo malo pogura ako zašteka?



Kaj je ovo danas bilo? Zakaj nismo rasli?
Čudno s obzirom na ovo…

http://finance.yahoo.com/quotes/asc%2bstng%2bdsx%2bnm%2bsalt%2bsb%2bsblk%2bgnk%2bdrys/view/v1?bypass=true&ltr=1

Kod brodara (naših i stranih) se može realno reći samo jedno:
Prodavači mogu biti zadovoljni što prodaju relativno skupo nešto što ne vrijedi ništa (jer NAV-a vjerojatno ni jedan brodar više nema),
Kupci se mogu tješiti kako sada kupuju nešto što će nekad u budućnosti vrijediti više nego sada plaćaju.
A što će biti i kada će to biti ne znaju ni jedni ni drugi, već samo igraju igru tko će koga.
Sadašnji kupci znaju da moraju igrati dugoročno jer će proći još vremena dok knjigovodstvene vrijednosti brodara dođu samo do sadašnjih cijena dionica, a tek onda da postanu i više od toga.
Vrijednosti brodova sigurno neće rasti još dugo vremena jer dolazi puno novogradnji i sljedeće godine.

Tko je bio pametniji pokazat će jedino vrijeme, sve drugo su prazne priče (uključujući i ovu).
Jedino tješi to kad vidimo što se događa s brodarima u USA, tamo cijena ide parsto % gore-dolje kao nož kroz sir, mi smo ipa izgleda malo zreliji.

[/quote]

Je pokazat će vrijeme šta će bit,,
jedan je kolega tamo 2007-8 pisao da ide sve to u 3pm i da čeka za par godina na 100 kn ?!?!?!? ,, trebalo bi procitati od pocetka stranice al toga ima more..
Znam da smo se svi smijali da nema šanse da toliko padne, tko može danas tvrditi da za sljedećih 7 ili više godina neće sve otići još dalje od tadašnjih vrijedonsti? Ja baš ne vjerujem al tko zna kako će se situacija u svijetu razvijati.

http://us.rd.yahoo.com/finance/external/cbsm/SIG=11iiumket/*http://www.marketwatch.com/News/Story/Story.aspx?guid=E84EC144-AB3E-11E6-B5CD-BE684BF30636&siteid=yhoof2

Nikad više 2007-08 na ZSE:(

DRYS +70,32% ne mozes virovat.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

Super je taj rast, ali cijena od 100 USD koja je bila 2007. godine i koja je raznim dokapitalizacijama povećana na nevjerojatnih 3.000 USD.

73/3000 = 2,43%

Znači, trenutna cijena DRYS je na 2,43% od svog ATH. Čisto za informaciju.
Da ne bi bilo zabune meni je super da se tržište kreće prema gore, ali te usporedbe treba malo jasnije pisati.

New Report

Close