ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 21.09.2024. u 11:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,05
45.458
946
47,60
48,80
-2,06%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

http://www.dryships.com/pages/report.php

Čemu naguravanje na bidu…..ima dionica na asku….jednog dana bit će svejedno da li ste kupili po 302 kn ili 310-320 kn….
Mnogi su u ovom rastu sa 100 na 300 kn ostali kratkih rukava. Tako će mnogi ostati kratkih rukava i na idućem značajnijem rastu kojeg nećemo trebati dugo čekati…

Ako pretpostavimo da kupci ATPL, koji napilavaju cijenu preko 300 kn, znaju nešto što mi ne znamo, onda je u ovom trenutku bitno pametnije prebaciti kapital na američku burzu i nakupovati se dionica DSX ili nekog drugog brodara te klase. DSX trenutno gnoji na 2.43$, i trži se na cca 0,17 booka. ATPL na 307 kn i na 0,72 booka uopće ne izgleda povoljna kupnja, a da ne govorim o tome kad se na likvidnoj burzi kao što je NASDAQ dogodi uzlet brodara, di će otić cijena DSX. Stoga molim nadobudne navlakače na kupnju ATPL da prestanu lupetati gluposti o tome da je cijena od 300 kn prigoda. lp.

Samo nek se vozarine dokotrljaju do 10000 za dan pa da atpl malo uhvati zraka a kad taj iznos znacajnije prebace onda ce disati punim plucima….


Čemu naguravanje na bidu…..ima dionica na asku….jednog dana bit će svejedno da li ste kupili po 302 kn ili 310-320 kn….
Mnogi su u ovom rastu sa 100 na 300 kn ostali kratkih rukava. Tako će mnogi ostati kratkih rukava i na idućem značajnijem rastu kojeg nećemo trebati dugo čekati…

Ajd prestani blebetati bezveze. Da je stvarno neki održiv oporavak u pitanju kupovat ce se druge bulk dionice…. ne brini ima ih i ovdje, a jos vise preko bare. Vjeruj mi nitko neće pustit suzu za Atlantskom.


3
BILBIJA IGOR (85341849685)
102.101 7,32 Osnovni račun + 412 komada u danu (ponedjeljak, 31.10.16.) u kojem je ukupno protrgovano 1.015 komada dionica ATPL.
Prosječna cijena toga dana je 306,28 kn (dakle, IB ukupno cca 126.000,00 kn). Ostali cca 185.000,00 kn

3
BILBIJA IGOR (85341849685)
102.470 7,34 Osnovni račun + 369 komada u danu (srijeda, 02.11.16.) u kojem je ukupno protrgovano 476 komada dionica ATPL.

@Fahrudin
Kolega čemu nervoza?!
Pa nemojte kupovati. Vjerojatno niste dioničar ATPL i vjerojatno nećete niti biti. Čemu uopće pisanje o dionici koja vas ne zanima. Čudno!

Vrijednost dionica Atlantske plovidbe od početka listopada narasla je za 41 posto. Cijena jedne dionice sada iznosi oko 250 kuna, a u posljednjem tjednu rast se dodatno intenzivirao te je cijena dionica u tom razdoblju porasla za 5,8 posto.

‘Očigledno je da investitori vjeruju u pozitivnu budućnost, da su prepoznali trenutak koji bi mogao značiti prekretnicu za neki pozitivniji smjer i to je razlog oporavka dionica na našem tržištu kapitala,’ kazao je predsjednik Uprave Atlantske plovidbe Pero Kulaš u telefonskom razgovoru za emisiju ‘Moreplovi’ na Radio Dubrovniku.

Kulaš je naglasio kako se stanje popravilo, no kako i dalje nije dovoljno za ostvarivanje pozitivnog rezultata poslovanja.

‘U odnosu na sam početak godine jako se popravilo stanje. Nije to još dovoljno za ostvarivanje nekih pozitivnih rezultata međutim pomak je vidljiv u odnosu na sam početak godine koji je bio povijesno najlošiji. Sadašnji rezultati dovoljni su za pokrivanje operativnih troškova. Osjeća se pomak i optimizam no treba biti realan i reći da još uvijek to nije ono što očekujemo,’ kazao je Kulaš za Radio Dubrovnik.

Prema njegovim riječima, Atlantska plovidba se nada kontinuiranom rastu koji će se, po svemu sudeći, nastaviti i u sljedećoj godini, dok bi 2018. godina mogla biti pozitivna.

‘Nama je sad potreban jedan kontinuirani rast za koji očekujemo da bi se u 2017. godini mogao nastaviti, a 2018. godine očekujemo da bi trebala biti dosta dobra, pozitivnija godina. Proteklih devet mjeseci povijesno je najgori period pa teško da ćemo moći u tijeku jednog kvartala nadoknaditi onoliko koliko se u ta prva dva kvartala izgubilo. Treći kvartal završavamo s oko 35 milijuna kuna gubitka, ali očekujemo da u četvrtom kvartalu, obzirom na snažan uvoz ugljena u Indiju i Kinu, vozarine ne bi trebale biti niže nego što su danas tako da se gubitak ne bi trebao značajnije povećavati,’ izjavio je predsjednik Uprave Atlantske plovidbe.

Razlog optimizma su vijesti koje dolaze iz Kine i Indije.

‘Samo jedna odluka o smanjenju domaće proizvodnje ugljena u Kini zbog samog stanja rudnika je uzrokovala snažnu potražnju ugljena u zadnja dva mjeseca. Povećana je cijena ugljena, skoro duplo, cijena željezne rude je skočila što također nije zanemarivo. U Kini se očekuje jedan snažniji rast s obzirom da su najavljeni i veliki infrastrukturni projekti koji se ne odnose samo na priobalje Kine nego i na unutrašnjost. Indija je ono što nas dodatno ohrabruje, dakle zalihe ugljena tamo su značajno smanjene u odnosu na protekle godine, a proizvodnja struje iz ostalih izvora energije je značajno manja nego prije. Zavladao je apsolutni optimizam zbog toga. Cijena izvoznog čelika iz Kine i Indije je narasla što također ima utjecaj na povećanje vozarina. Ono što nas u ovom trenutku priječi da prijeđemo na nekakve pozitivne brojke je broj brodova. Zadnja analiza pokazuje da se čak i Južna Koreja po prvi put nakon nekoliko godina okrenula na pozitivnu stranu dakle očekuje se saniranje korejskih brodogradilišta. Korejska brodogradilišta su u problemima tako da vjerujem da neće tako lako biti riješeni, gubici su ogromni no država je tu uvijek intervenirala pa očekujemo da će to biti i ovaj put tako,’ kazao je Kulaš
http://www.dubrovackidnevnik.rtl.hr/vijesti/grad/ide-nabolje-vrijednost-dionica-atlanske-plovidbe-ne-prestaje-rasti

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

@maratonac
Može se on maknit sa foruma sa nickom prognostik bez problema jer ima ostala 2-3 nicka s kojim piše.. Meni je na ignore, da vidite kako s tom opcijom forum lijepše izgleda.. :-)))

Ja sam najmanje nervozan. Očito je da je nervoza prisutna u onih koji stalno ovdje piskaraju i dokazuju nedokazivo. Oporavka jos nema na vidiku jer da ga ima to bi se pokazalo na inozemnim burzama koje su daleko potentnije za rast cijene s neupitnom likvidnošću. I mnogo bolje su otporne na akrobacije i manipulacije kakvim smo svjedočili posljednjih nekoliko mjeseci ovdje.


Ja sam najmanje nervozan. Očito je da je nervoza prisutna u onih koji stalno ovdje piskaraju i dokazuju nedokazivo. Oporavka jos nema na vidiku jer da ga ima to bi se pokazalo na inozemnim burzama koje su daleko potentnije za rast cijene s neupitnom likvidnošću. I mnogo bolje su otporne na akrobacije i manipulacije kakvim smo svjedočili posljednjih nekoliko mjeseci ovdje.

a nisi nervozan, al vas je poznati kupac sve izuo iz cipela dok ste procjenjivali kad je pravi trenutak za ući prije oporavka, hbga sad je gotovo, nema smisla plakat za prosutim mlijekom 😉 sad traži druge koje imaju toliki potencijal rasta, a ima ih samo treba bit strpljiv, godina više/manje ovdje ne znače puno ako ćeš zaradit N puta 🙂

čemu toliko prepirke u svezi rasta? da li je itko ovdje od nazočnih prodavao? koliki je ulaz kome i kada? ali iskreno! što vrijedi rast sa 100 na 300 ako je nekome ulaz 700 ili 1000 kn? u atpl sam od rujna 2004. (prva kupnja) do danas bio desetak puta, što kraće što duže propustivši i onaj extremni rast 2007/08., ali i onaj extremni pad krajem iste g. ( u to vrijeme ulazeći i izlazeći na kratko sa par tisuća kuna zarade sa malim svotama i više sreće nego pameti! što ćeš, mladost ludost!). zadnji ozbiljniji ulaz je bio ljeto 2012,na cca265, pa pad do 200, te izlaz g dana kasnije uz neku sitnu zaradu, i pretumbavanje u tnpl na savjet brokera kad je ono rasprodavao član uprave. i onda se par mjeseci kasnije desi delisting po meni neprihvatljivoj cijeni iako je ulaz bio ispod 300. godinu dana istrpio u delistingu, polovicu zamijenio za tpng, i prodao prvih dana kako se pojavila na burzi, ostatak tnpl nakon “otključavanja vrijednosti” od 650-800 kn (ispalo ja mjesec dana prerano). i što se onda desi!!?? rast do 1050 kn, pa pad do najprije 800, pa zatim do 600, pa ponude od strane pojedinaca i same tnpl,….
što želim reći i zašto ovo pišem? po meni još uvijek vrlo nesiguran i turbulentan sektor koji doduše “možda nudi” potencijalno vrlo veliku dobit uz mnoštvo upitnika, koji ovisi o dvije zemlje, i konkurencijom sa kojom se naši brodari vrlo teško mogu nositi. (tpng je za mene apsolutno iznenađenje, ali i drugi par cipela). u zadnjem rastu od 100 do 300 kn (ulaz 135 ) učestvovao simbolično sa par desetaka komada ( nije baš burek već velika pizza i runda pića) jer nije bilo municije. a i da je bilo ne bih vjerovatno ulazio sa više od cca 150 kom.

trenutno, uz poznate činjenice, ne znam što da mislim ne samo o atpl, nego općenito o svim brodarima. kakve su vaše priče i razmišljanja? da li je ovo pump-dump scenarij ili slijedi stvarni oporavak?

New Report

Close