ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.09.2024. u 21:32
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,60
535
11
48,70
49,40
0,21%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

@inverter
Pisao si na 200 tko je jamio jamio je….
Sad opet pišeš tko je jamio od 100 do 300 jamio je….
Sutra ćeš pisat tko je jamio od 100 do 400 jamio je

Imam osjećaj da ste vi tehničari znalci u padu, al vas poremeti kad dionica raste…
Kao da ne vjerujete da dionica može i rasti…


Ok kakvom ti mrtvom BV pises. BV gotovo da i nema, izbrisan je padom cijena brodovlja i konstantom duga. Trebalo bi izračunati NAV i onda vidjeti da li BV-a ima i koliko. Njihova izvješća nisu uskladjena sa fer vrednovanjem mark to market brodovlja nego sa knjigovodstvenom imovinom umanjenom za amortizaciju koja pak ne prikazuje pravu deprecijaciju ili aprecijaciju vrijednosti brodova. Doduše, oni jesu prije dvije godine otpisali dio te imovine al zato jer je vise zbog dispariteta njezine vrijednosti u knjigama i njezine tržišne vrijednosti nisu mogli tako voditi zbog računovodstvenih propisa. Drugim riječima s podatkom o vrijednosti kapitala u knjigama, mozes si da prostis obrisati stražnjicu.

O nikakvom BV. Čitati fahrudine.

Pa nazivnik u tom tvom omjeru je Bv ili samo B. Bv – Book value sto je isto ko i skraćeno B – Book.

Boze, koja ekipa se ovdje skuplja… :-/


Ok kakvom ti mrtvom BV pises. BV gotovo da i nema, izbrisan je padom cijena brodovlja i konstantom duga. Trebalo bi izračunati NAV i onda vidjeti da li BV-a ima i koliko. Njihova izvješća nisu uskladjena sa fer vrednovanjem mark to market brodovlja nego sa knjigovodstvenom imovinom umanjenom za amortizaciju koja pak ne prikazuje pravu deprecijaciju ili aprecijaciju vrijednosti brodova. Doduše, oni jesu prije dvije godine otpisali dio te imovine al zato jer je vise zbog dispariteta njezine vrijednosti u knjigama i njezine tržišne vrijednosti nisu mogli tako voditi zbog računovodstvenih propisa. Drugim riječima s podatkom o vrijednosti kapitala u knjigama, mozes si da prostis obrisati stražnjicu.

Imaš pravo, BV je samo okvirna vrijednost, isto tako kad sve izamortiziraju imat ce knjigovodstvenu vrijednost 0, ali će moći još neku kintu pokupit bar za prodaju u otpad ako ne kao funkcionalnog broda :), a ovdje je cijena bila pala, da sve daju u rezalište bi toliko dobili, sad se bar malo povratila

kakav crni NAV, sad kad se dodaju gubici u Q3 definitivno je pao blizu nule, pa izračunajte si, flota trenutno vrijedi oko milijardu kuna u vrh glave, a ne 1,56 kako stoji u bilanci. da biste na ovoj cijeni imali BV 1 vrijednost brodova bi trebala biti kakvih 40 posto viša, odnosno 60% ako uzmemo da bi se to trebalo dogoditi u sljedećih 12 mjeseci, kada brodovi budu još godinu dana stariji i akumuliraju se gubici od još godinu dana, dakle 5 godina stari panamaxi i supramaxi morali bi iduće godine biti na 22-23 mil usd. a nije pitanje samo da li vrijednost može toliko porasti u sljedećih 1, 2, 3 godine, nego da li će cijene ikad više biti takve.


Pa nazivnik u tom tvom omjeru je Bv ili samo B. Bv – Book value sto je isto ko i skraćeno B – Book.

Boze, koja ekipa se ovdje skuplja… :-/

Da se ne natežemo znalče. Napisao sam P/B, odnos cijene dionice i knjigovodstvene vrijednosti, a ne samo book.
Očito to ne razlikuješ.
Dobro si napisao, bože, koja ekipa se ovdje skuplja (misleći na sebe samoga vjerojatno).

To sve stoji ali je u ovom trenutku sporedno. Vrijedi onoliko koliko vrijedi gospodinu ib a njemu je izgleda bitnija kupljena količina nego cijena. Ako će kupovati dosadašnjim prosjekom, što bi bilo negdje 6000 dionica rivp dnevno, onda će kupovati sigurno još godinu dana uz zadržavanje cijene. Ako odluči pojačati kupovinu, kao prošlih dana, i završiti negdje u q2 sljedeće godine, onda je i još veći rast izgledan. Pretpostavljam da će vrhunac kupnje biti nakon izvješća za q3 kad će rivp imati najbolje rezultate u povijesti a atpl upravo suprotno i nakon toga u q1 sljedeće godine kad vozarine budu najniže i počnu se polako oporavljati. Općenito do sada gledajući ulazak mu je bio gotovo savršeno pogođen jer tako veliki portfelj uopće nije lako prebaciti iz jedne dionice u drugu.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


kakav crni NAV, sad kad se dodaju gubici u Q3 definitivno je pao blizu nule, pa izračunajte si, flota trenutno vrijedi oko milijardu kuna u vrh glave, a ne 1,56 kako stoji u bilanci. da biste na ovoj cijeni imali BV 1 vrijednost brodova bi trebala biti kakvih 40 posto viša, odnosno 60% ako uzmemo da bi se to trebalo dogoditi u sljedećih 12 mjeseci, kada brodovi budu još godinu dana stariji i akumuliraju se gubici od još godinu dana, dakle 5 godina stari panamaxi i supramaxi morali bi iduće godine biti na 22-23 mil usd. a nije pitanje samo da li vrijednost može toliko porasti u sljedećih 1, 2, 3 godine, nego da li će cijene ikad više biti takve.

čuj da je situacija tako crna to bi trebalo najviše zabrinuti banke onda kako će do svojih plasmana nazad, a očito sve ide OK, krediti se vraćaju i dela se, trenutno sa minusom. Ako dogori do noktiju malo će se refinancirati dugovi ili će neš iskemijati da dobiju natrag ulaganje u to ne sumljam

@trial

Ako je stvarni Book, mjeren NAV-om manji od onog iskazanog po računovodstvenoj metodi linearno amortizirane imovine u knjigama, koliki je onda P/Bv ili P/B manji ili veći od 0,6?

Pravo je pitanje ima li uopce stvarnog Booka?

Ne, brodovi su zrak. Ne postoje.
Šta ti sve možeš napisati? Book je nula. IB kupuje, što on kupuje?

On ne zna, ti znaš? Daj se uozbilji i prestani ismijavati sam sebe ovdje na forumu.

Netko i dalje ovog trena kupuje nešto za što tvrdiš da uopće nema nikakvu stvarnu knjigovodstvenu vrijednost. I ubacuje ozbiljnu lovu.

New Report

Close