trguje se samo kad je "gazda" na sceni… na mahove… zanimljivo prebacivanje kako bi se stvorio dojam rasta cijene na velikom volumenu… lako uočljivo…
Pa budući da je promet 3-4.000 kom, a taj g. I.B. poveća svoje stanje za parsto komada, onda je to gore navedeno uistinu očito.
Zašto želi namjerno dići cijenu i toliko puni bid ako kao želi kupovati mislim da nikome ne može biti jasno.
Ako se kupuje onda se zna kako se kupuje što jeftinije, ovo je neki drugi slučaj.
Zanima me baš kako će to ispasti i hoće li se tko tu jako opeći.
I što aKo raste? Pa nisu ljudi zaradili ako nisu prodali. Ovdje neće biti 90% gubitnika nego 100%. Svi koji kupuju.
genijalno mi je čuđenje zakaj raste sa 100 na 300 ….
a možda se samo vraća na realnu cijenu …prije 2 godine kad je počeo pad sa 400 na 100 imala je istu vrijednost ko adris r-a…vidimo gdje je sad adris…ionako nisu u međuvremenu loše vozili …manje bukirali brodove …dapače pomlađena flota ….minus je proizašao iz cijena vozarina ..nismo mi “hanđin” sa 15 miljardi … sve je ionako igra cijena goriva ..bdi-ja…gorivo ide gore…bdi isto..oporavak slijedi .. nekom je jako pasao ovaj period niske cijene …IB trlja ruke ….lepo se napunio …i ne samo on ….nice 🙂
trguje se samo kad je "gazda" na sceni… na mahove… zanimljivo prebacivanje kako bi se stvorio dojam rasta cijene na velikom volumenu… lako uočljivo…
Pa budući da je promet 3-4.000 kom, a taj g. I.B. poveća svoje stanje za parsto komada, onda je to gore navedeno uistinu očito.
Zašto želi namjerno dići cijenu i toliko puni bid ako kao želi kupovati mislim da nikome ne može biti jasno.
Ako se kupuje onda se zna kako se kupuje što jeftinije, ovo je neki drugi slučaj.
Zanima me baš kako će to ispasti i hoće li se tko tu jako opeći.
[/quote]
u potpunosti se slažem sa vašom konstatacijom… mislim da je svakome u interesu kupiti što povoljnije… ovdje je na djelu dizanje cijene sa ciljem da se što više investitora navuče na kupnju po ovim cijenama kako bi mu bili podrška u stabilizaciji cijene na višestruko većim cijenama od realne… ako malo pratite trgovanje uočit ćete skidanje po asku od nekoliko dionica (2,3,4 ili 5) uzastopno u kratkom vremenu na netom postavljeni nalog… cilj je uključiti što više investitora na visokoj cijeni te ujedno prodati dionice kupljene po dvostruko nižim cijenama… znači efekat je dizanje cijene i rješavanje dionica…
I što aKo raste? Pa nisu ljudi zaradili ako nisu prodali. Ovdje neće biti 90% gubitnika nego 100%. Svi koji kupuju.
tako je Lojtra,, ni oni koji su kupovali na preko 1 – 2.000kn nisu u debelom gubitku ako nisu prodali 😉 možda za 15-20 godina i oni budu rekli da su zaradili više nego da su stavili u banku ili novi auto 🙂 sve je pitanje tajminga
Kapitalizacija već 400m. Sad vrijedi kao 5 ulpl čija je kapitalizacija oko 80m ili 7.5 Jadroplova čija je kapitalizacija 53m. Tržišno više vrijedi cerpov udio od 10% ovdje nego onaj od 70% u Jadroplovu. Likvidnost je tu, cerp bi se lako mogao riješiti svoga udjela preko burze ukoliko kod njih postoji netko tko je u stanju donijeti odluku. IB jedva čeka, sad već vjerujem da mu je plan cijeli portfelj preseliti ovdje. Uprava bi to mogla samo mirno gledati. Odluku o kupnji trezorskih dionica donijeli su prije 2-3 godine, likvidnost im je bila dobra ali kupnje još nije bilo. Možda čekaju malo jasniju sliku tržišta pa će onda krenuti, ali malo je vjerojatno da će u tom slučaju cijena biti tako povoljna.
Ok kakvom ti mrtvom BV pises. BV gotovo da i nema, izbrisan je padom cijena brodovlja i konstantom duga. Trebalo bi izračunati NAV i onda vidjeti da li BV-a ima i koliko. Njihova izvješća nisu uskladjena sa fer vrednovanjem mark to market brodovlja nego sa knjigovodstvenom imovinom umanjenom za amortizaciju koja pak ne prikazuje pravu deprecijaciju ili aprecijaciju vrijednosti brodova. Doduše, oni jesu prije dvije godine otpisali dio te imovine al zato jer je vise zbog dispariteta njezine vrijednosti u knjigama i njezine tržišne vrijednosti nisu mogli tako voditi zbog računovodstvenih propisa. Drugim riječima s podatkom o vrijednosti kapitala u knjigama, mozes si da prostis obrisati stražnjicu.
Danas me posao toliko odvukao, da nisam uspio uživati zajedno s vama gledajući brutalan rast ATPL.
Al nema veze, sutra se prikazuje repriza, pa ću sutra nastojat pogledat… :-)))
ne žalite se ,,od 100 do skoro 300 kako je tko ulovio..:-) DD druga prica
Kaj kažu eminentni tehničari? U kojem smjeru idemo sutra?
Jel možda kakva korekcija “na vidiku”? :-))