ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

BDI -1.9% 912

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-09-28/opec-said-to-agree-on-first-oil-output-cut-in-eight-years
Možda najbolja moguća vijest za brodare u ovom trenutku. Zanimljivo, približno toliko dugo traje i kriza u sektoru. Ako sporazum zaživi nafta bi mogla značajno postupiti, a znamo kakav utjecaj skuplja nafta ima na vozarine.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

i nema . sjeti se dok je zadnjih par godina skakala cijena nafte , što je bilo sa vozarinama, padale su . ovdje je veliki faktor kina i rast potražnje sa sirovinama .

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

vanjavanja vam pise o necem sto vecina ne znate, niti zelite nauciti.
ovo postanje g. Biblije k/p koga zelite impresionirati? ne kuzim

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


i nema . sjeti se dok je zadnjih par godina skakala cijena nafte , što je bilo sa vozarinama, padale su . ovdje je veliki faktor kina i rast potražnje sa sirovinama .

Jasno da je odnos ponude i potražnje ima najjači utjecaj i preduvjet je za sve. U razdoblju 2010.-2015. prosječan rast flote bio je 9%, a rast potražnje manji od 6%, što znači velika neravnoteža, pa je sve drugo bilo zanemarivo. U uvjetima kad se ravnoteža vraća, kao od 2016. pa nadalje, moglo bi imati značajan utjecaj. Npr. sljedeće godine Clarksons predviđa rast flote od nekih 0.8%. Ukoliko potražnja padne za 5%, što je isto moguće, utjecaj cijene nafte bit će mali. Ako pad bude 1-2% utjecat će dosta, ali ako naraste recimo 2%, utjecat će puno. Fenomen je općepoznat i vjerujem da će se uskoro brojni profesionalni analitičari raspisati o ovome. Prije toga preduvjet za sve ipak je oporavak cijena nafte

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


Jasno da je odnos ponude i potražnje ima najjači utjecaj i preduvjet je za sve. U razdoblju 2010.-2015. prosječan rast flote bio je 9%, a rast potražnje manji od 6%, što znači velika neravnoteža, pa je sve drugo bilo zanemarivo. U uvjetima kad se ravnoteža vraća, kao od 2016. pa nadalje, moglo bi imati značajan utjecaj. Npr. sljedeće godine Clarksons predviđa rast flote od nekih 0.8%. Ukoliko potražnja padne za 5%, što je isto moguće, utjecaj cijene nafte bit će mali. Ako pad bude 1-2% utjecat će dosta, ali ako naraste recimo 2%, utjecat će puno. Fenomen je općepoznat i vjerujem da će se uskoro brojni profesionalni analitičari raspisati o ovome. Prije toga preduvjet za sve ipak je oporavak cijena nafte

Clarksons: Bulk Carrier Fleet Expansion to Slow Down

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

haha ispada da je ovaj gospodin što kupuje po 100, 200 300… lud a mi smo pametni što smo kupovali po 700, 600, 500…
🙂

Auu..BDI -11 ..nece na dobro !

http://www.tportal.hr/biznis/kompanije/446508/Svjetska-trgovacka-mornarica-plovi-na-dno-a-ni-hrvatskoj-ne-cvjetaju-ruze.html

Po meni jako dobar članak.Sad kome pravo kome krivo.

OŠ NEŠ BANGLADEŠ!

Jesu rekli nešto šta neznamo već 🙂

Pa zato i jesmo zadnjih godina tu di jesmo, kad budu pisali da je super onda se trebamo brinuti i prodavati polako pozicije 😉

sad je loše, to znači da je trebamo kupovat….

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


sad je loše, to znači da je trebamo kupovat….

točno, iako nevjerovatno logično to određenom broju “investitora” mije jasno..

New Report

Close