BDI -1.9% 912
http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-09-28/opec-said-to-agree-on-first-oil-output-cut-in-eight-years
Možda najbolja moguća vijest za brodare u ovom trenutku. Zanimljivo, približno toliko dugo traje i kriza u sektoru. Ako sporazum zaživi nafta bi mogla značajno postupiti, a znamo kakav utjecaj skuplja nafta ima na vozarine.
i nema . sjeti se dok je zadnjih par godina skakala cijena nafte , što je bilo sa vozarinama, padale su . ovdje je veliki faktor kina i rast potražnje sa sirovinama .
vanjavanja vam pise o necem sto vecina ne znate, niti zelite nauciti.
ovo postanje g. Biblije k/p koga zelite impresionirati? ne kuzim
i nema . sjeti se dok je zadnjih par godina skakala cijena nafte , što je bilo sa vozarinama, padale su . ovdje je veliki faktor kina i rast potražnje sa sirovinama .
Jasno da je odnos ponude i potražnje ima najjači utjecaj i preduvjet je za sve. U razdoblju 2010.-2015. prosječan rast flote bio je 9%, a rast potražnje manji od 6%, što znači velika neravnoteža, pa je sve drugo bilo zanemarivo. U uvjetima kad se ravnoteža vraća, kao od 2016. pa nadalje, moglo bi imati značajan utjecaj. Npr. sljedeće godine Clarksons predviđa rast flote od nekih 0.8%. Ukoliko potražnja padne za 5%, što je isto moguće, utjecaj cijene nafte bit će mali. Ako pad bude 1-2% utjecat će dosta, ali ako naraste recimo 2%, utjecat će puno. Fenomen je općepoznat i vjerujem da će se uskoro brojni profesionalni analitičari raspisati o ovome. Prije toga preduvjet za sve ipak je oporavak cijena nafte
Jasno da je odnos ponude i potražnje ima najjači utjecaj i preduvjet je za sve. U razdoblju 2010.-2015. prosječan rast flote bio je 9%, a rast potražnje manji od 6%, što znači velika neravnoteža, pa je sve drugo bilo zanemarivo. U uvjetima kad se ravnoteža vraća, kao od 2016. pa nadalje, moglo bi imati značajan utjecaj. Npr. sljedeće godine Clarksons predviđa rast flote od nekih 0.8%. Ukoliko potražnja padne za 5%, što je isto moguće, utjecaj cijene nafte bit će mali. Ako pad bude 1-2% utjecat će dosta, ali ako naraste recimo 2%, utjecat će puno. Fenomen je općepoznat i vjerujem da će se uskoro brojni profesionalni analitičari raspisati o ovome. Prije toga preduvjet za sve ipak je oporavak cijena nafte
haha ispada da je ovaj gospodin što kupuje po 100, 200 300… lud a mi smo pametni što smo kupovali po 700, 600, 500…
Po meni jako dobar članak.Sad kome pravo kome krivo.
Jesu rekli nešto šta neznamo već
Pa zato i jesmo zadnjih godina tu di jesmo, kad budu pisali da je super onda se trebamo brinuti i prodavati polako pozicije
sad je loše, to znači da je trebamo kupovat….
sad je loše, to znači da je trebamo kupovat….
točno, iako nevjerovatno logično to određenom broju “investitora” mije jasno..