Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
BDI -1.9% 912
http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-09-28/opec-said-to-agree-on-first-oil-output-cut-in-eight-years
Možda najbolja moguća vijest za brodare u ovom trenutku. Zanimljivo, približno toliko dugo traje i kriza u sektoru. Ako sporazum zaživi nafta bi mogla značajno postupiti, a znamo kakav utjecaj skuplja nafta ima na vozarine.
i nema . sjeti se dok je zadnjih par godina skakala cijena nafte , što je bilo sa vozarinama, padale su . ovdje je veliki faktor kina i rast potražnje sa sirovinama .
vanjavanja vam pise o necem sto vecina ne znate, niti zelite nauciti.
ovo postanje g. Biblije k/p koga zelite impresionirati? ne kuzim
i nema . sjeti se dok je zadnjih par godina skakala cijena nafte , što je bilo sa vozarinama, padale su . ovdje je veliki faktor kina i rast potražnje sa sirovinama .
Jasno da je odnos ponude i potražnje ima najjači utjecaj i preduvjet je za sve. U razdoblju 2010.-2015. prosječan rast flote bio je 9%, a rast potražnje manji od 6%, što znači velika neravnoteža, pa je sve drugo bilo zanemarivo. U uvjetima kad se ravnoteža vraća, kao od 2016. pa nadalje, moglo bi imati značajan utjecaj. Npr. sljedeće godine Clarksons predviđa rast flote od nekih 0.8%. Ukoliko potražnja padne za 5%, što je isto moguće, utjecaj cijene nafte bit će mali. Ako pad bude 1-2% utjecat će dosta, ali ako naraste recimo 2%, utjecat će puno. Fenomen je općepoznat i vjerujem da će se uskoro brojni profesionalni analitičari raspisati o ovome. Prije toga preduvjet za sve ipak je oporavak cijena nafte
Jasno da je odnos ponude i potražnje ima najjači utjecaj i preduvjet je za sve. U razdoblju 2010.-2015. prosječan rast flote bio je 9%, a rast potražnje manji od 6%, što znači velika neravnoteža, pa je sve drugo bilo zanemarivo. U uvjetima kad se ravnoteža vraća, kao od 2016. pa nadalje, moglo bi imati značajan utjecaj. Npr. sljedeće godine Clarksons predviđa rast flote od nekih 0.8%. Ukoliko potražnja padne za 5%, što je isto moguće, utjecaj cijene nafte bit će mali. Ako pad bude 1-2% utjecat će dosta, ali ako naraste recimo 2%, utjecat će puno. Fenomen je općepoznat i vjerujem da će se uskoro brojni profesionalni analitičari raspisati o ovome. Prije toga preduvjet za sve ipak je oporavak cijena nafte
haha ispada da je ovaj gospodin što kupuje po 100, 200 300… lud a mi smo pametni što smo kupovali po 700, 600, 500…
🙂
Po meni jako dobar članak.Sad kome pravo kome krivo.
Jesu rekli nešto šta neznamo već 🙂
Pa zato i jesmo zadnjih godina tu di jesmo, kad budu pisali da je super onda se trebamo brinuti i prodavati polako pozicije 😉
sad je loše, to znači da je trebamo kupovat….
sad je loše, to znači da je trebamo kupovat….
točno, iako nevjerovatno logično to određenom broju “investitora” mije jasno..