ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.12.2024. u 00:22
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,32
14.643
346
42,40
44,90
-0,24%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Bilbija sto je uzeo ne misli vracati nazad


Da, stvarno je ružno.
Sa 100 smo otšli na 230, pa je glavni kupac stao na loptu i sada smo na 180.
Pokaži mi još koju dionicu koja je napravila ovakav rast u zadnjih mjesec i pol.

Samo fora je u tome što i kada smo bili na 100 su se javljali tehnički znalci koji su nas uvjeravali da "ide ovo na 70". A sami u životu niti jednu dionicu nisu kupili.

Hrvatski investitori…

itekako su kupovali oko 100 kn ,,i prodali 180-220 kn ,gdje vas 98% jos biljezi minus 🙂 strucnjaci

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

gosp. inverter , ne tako davno ste govorili da nemože i neće ispod 220 i što se dogodilo,uostalo ma nije ni bitno….

tenis@ upravo suprotno ,ne izmisljaj..dokupljujete jos od 400-600 kn i pravite se pametni

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak




Molim potvrdu ili objašnjenje, brodovi koji plove pod bareboat modelom (Držić, Sv. Vlaho, Dubovnik, Orsula, Sv. Nikola I), to nisu njihovi brodovi. To je nešto kao lizing ili sale leaseback model, tj. ti brodovi se ne nalaze u bilanci pod dugotrajnom imovinom?

Moraju se po MSR-u voditi i dalje, u revidiranom izvjestaju je objasnjeno
Zato je i dug veci nego sto stvarno jeste jer se sve rate tog najma vode kao kredit
[/quote]

Ja po revidiranome konsolidiranom izvješću ne vidim da se brodovi u bareboat charteru vode u bilanci atlantske plovidbe.
Npr,
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/O4cVaUQKdH1bbBBzeM2cvA==.pdf
AP Držić i AP Sveti Vlaho, 30.06.2015 – prodani i uzeti u bareboat charter odmah.
I sada uzmite konsolidirano revidirano za 2015
http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2015-1Y-REV-K-HR.pdf
strana 33/46 i vodite da tih brodova nema.
Prema navedenome brodovi u bareboat charteru nisu u bilanci.
[/quote]
Strana 26 konsolidirano izvješće za 2015
Što vrijedi za ova 2 broda vrijedi za sve brodove u bareboat charteru.

“10. Brodovi Dubrovnik i Orsula prodani kupcu Rosenbank Maritime Co., Liberia i istodobno uzeti u petogodišnji najam putem bareboat chartera. Navedeni poslovni događaj sukladno MRS 17 mora se prikazati kao financijski najam (povratni najam), a ne kao prodaja imovine.
Stoga su u financijskim izvještajima prodani brodovi iskazani kao imovina, a obveza za najam broda kao dugoročni kredit. Za nerealizirane prihode od ove prodaje brodova Društvo je iskazalo odgođene prihode koji će se svake godine u alikvotnom dijelu iskazati kao prihod od prodaje”

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!



Da, stvarno je ružno.
Sa 100 smo otišli na 230, pa je glavni kupac stao na loptu i sada smo na 180.
Pokaži mi još koju dionicu koja je napravila ovakav rast u zadnjih mjesec i pol.

Samo fora je u tome što i kada smo bili na 100 su se javljali tehnički znalci koji su nas uvjeravali da "ide ovo na 70". A sami u životu niti jednu dionicu nisu kupili.

Hrvatski investitori…

itekako su kupovali oko 100 kn ,,i prodali 180-220 kn ,gdje vas 98% jos biljezi minus 🙂 strucnjaci
[/quote]

ja mislim da su jakoooo rijetki kupovali po toj vrijednosti osim BI, (koji je jedini do sada obrao fino zaradu brat bratu od bar 50%), ako su drugi kupovali tada to su bile tako male količine da su kojim slučajem i prodali po 200 bile isto količine da se mogu počastiti burekom,, možda ćevapima + pivom 🙂

uostalom imate knjige dioničara pa si stavite u tablicu da vam prikaže razlike, pa ćete vidjet tko je kad kupio i prodao 😉



Da, stvarno je ružno.
Sa 100 smo otšli na 230, pa je glavni kupac stao na loptu i sada smo na 180.
Pokaži mi još koju dionicu koja je napravila ovakav rast u zadnjih mjesec i pol.
Samo fora je u tome što i kada smo bili na 100 su se javljali tehnički znalci koji su nas uvjeravali da "ide ovo na 70". A sami u životu niti jednu dionicu nisu kupili.

Hrvatski investitori…

itekako su kupovali oko 100 kn ,,i prodali 180-220 kn ,gdje vas 98% jos biljezi minus 🙂 strucnjaci
[/quote]

Haha de dobro je, floskule, kupovali ste vi po 100 malo sutra, cekali ste 70, cekajte, opet

evo ga jos 1 dugorocni dokupljivac,ima vas ima…puno vas je kapituliralo na dnu…tako to mora bit…prosao sam i taj dio prakse ,nema tko to nije prosao,ako nije onda i dalje dokupljuje i pali novac.

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


3
BILBIJA IGOR (85341849685)
72.200 5,17 Osnovni račun

Polako se kupuje, a dežurni katastrofičari neka pišu….
A to hoće li padati ili rasti, to ćemo uskoro vidjeti…ionako je već poprilično naraslo…neka psi laju…

neki nivo razgovora bi ipak trebao postojati slagali se ili ne ovo s odnosi pogotovo na sam kraj natpisa i da vec je poprilicno i palo a i jos ce…

graditelj, 04.08.2016. u 09:27

Strana 26 konsolidirano izvješće za 2015
Što vrijedi za ova 2 broda vrijedi za sve brodove u bareboat charteru.

Brodovi Dubrovnik i Orsula prodani kupcu Rosenbank Maritime Co., Liberia i istodobno uzeti u etogodišnji najam putem bareboat chartera. Navedeni poslovni događaj sukladno MRS 17 mora se prikazati kao financijski najam (povratni najam), a ne kao prodaja imovine.
Stoga su u financijskim izvještajima prodani brodovi iskazani kao imovina, a obveza za najam broda kao dugoročni kredit. Za nerealizirane prihode od ove prodaje brodova Društvo je iskazalo odgođene prihode koji će se svake godine u alikvotnom dijelu iskazati kao prihod od prodaje"

“Ovisno o odredbama ugovora leasing
može biti financijski ili operativni leasing. Financijski leasing ima obilježja kupnje na kredit,
dok operativni leasing ima obilježja običnog najma. Financijskim leasingom se najčešće
nabavlja skupa oprema, koja nakom isteka ugovora o leasinga i nakon podmirenja svih
ugovornih obveza, postaje vlasništvo korisnika leasinga”

Ako dobro kužim iz perspektive binace i evaluacije imovine bi knjiženje financijskog lizinga trebalo biti vrlo slično knjiženju kupnje na kredit kao što i piše i u revizorskom izvješću.

Po tjednima – 56.225 komada, pa 66.987 komada, pa prošli tjedan 72.089 komada. Skuplja se.
http://www.mojedionice.com/trg/IzvDionicariPromjene.aspx?sifSim=ATPL-R-A

Onaj tko prati burzu dulje vremena i ima iskustva, trebao je primijetiti da je netko napumpao ATPL i lani u isto vrijeme, tako da sam uvjeren kako IB nema veze s tim, prije je netko drugi nagazio ATPL da utrži kikiriki za G.O. Što se tiče FI, ATPL ima gotovo identične prihode po kvartalu kao i lani, prema tome očito nema pomaka na bolje, brodovi se, predmnijevam, ugovaraju na dulje rokove pa BDI ne utiče na njih bitno. Dry bulk flota je i dalje grozno velika, 780 mil. DWT, no za utjehu skreping se pojačava od početka godine. Mislim da je svaka vrijednost ove dionice preko 200 kn precijenjena, jer s obzirom na prihode, kao i potencijalni gubitak u visini lanjskog, možemo očekivati daljnje urušavanje kapitala ATPL.

New Report

Close