Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Molim potvrdu ili objašnjenje, brodovi koji plove pod bareboat modelom (Držić, Sv. Vlaho, Dubovnik, Orsula, Sv. Nikola I), to nisu njihovi brodovi. To je nešto kao lizing ili sale leaseback model, tj. ti brodovi se ne nalaze u bilanci pod dugotrajnom imovinom?
nisam siguran, zato pitam. Nego zbrajam ja tu imovinu i fali mi mnogo kuna u usporedbi sa bilancom, pa pitam…
Molim potvrdu ili objašnjenje, brodovi koji plove pod bareboat modelom (Držić, Sv. Vlaho, Dubovnik, Orsula, Sv. Nikola I), to nisu njihovi brodovi. To je nešto kao lizing ili sale leaseback model, tj. ti brodovi se ne nalaze u bilanci pod dugotrajnom imovinom?
ATPL nije više vlasnik tih brodova, prodali su ih u nedostatku cash flow.
nisam siguran, zato pitam. Nego zbrajam ja tu imovinu i fali mi mnogo kuna u usporedbi sa bilancom, pa pitam…
orsula i dubrovnik se i dalje prikazuju kao imovina, vidi u posljednjem revidiranom pod obveze po kreditima točka 10 na str. 26.
ali inače naravno da fali kuna, vrednovani su kad su cijene za petogodišnje panamaxe i supramaxe bile 20 mil dolara a brodovi godinu i pol mlađi.
Molim potvrdu ili objašnjenje, brodovi koji plove pod bareboat modelom (Držić, Sv. Vlaho, Dubovnik, Orsula, Sv. Nikola I), to nisu njihovi brodovi. To je nešto kao lizing ili sale leaseback model, tj. ti brodovi se ne nalaze u bilanci pod dugotrajnom imovinom?
Moraju se po MSR-u voditi i dalje, u revidiranom izvjestaju je objasnjeno
Zato je i dug veci nego sto stvarno jeste jer se sve rate tog najma vode kao kredit
Kakve su procjene ovdje za ovu godinu pa onda još za dvije?
Slika ružno izgleda a i budućnost ne izgelada sjajno, otkada je kupac stao.
Što je se desilo?
Hoće li trebati dokap ovdje?
Da, stvarno je ružno.
Sa 100 smo otšli na 230, pa je glavni kupac stao na loptu i sada smo na 180.
Pokaži mi još koju dionicu koja je napravila ovakav rast u zadnjih mjesec i pol.
Samo fora je u tome što i kada smo bili na 100 su se javljali tehnički znalci koji su nas uvjeravali da “ide ovo na 70”. A sami u životu niti jednu dionicu nisu kupili.
Hrvatski investitori…
posjedon
Sam si dao odgovor otišla gore zahvaljujući kupcu?
Ima li bar jedan argument osim jednoga kupca u korist ove dionice?
Kakva je budućnost ove dionice?
lp
posjedon
Sam si dao odgovor otišla gore zahvaljujući kupcu?
Ima li bar jedan argument osim jednoga kupca u korist ove dionice?
Kakva je budućnost ove dionice?
lp
i slijepcu je jasno da ova cijena nema veze sa stvarnim stanjem stvari vec je napumpana od strane IB koji je povukao trzisite u zadnje vrijeme kupovinom dionica, vidimo sada i ocekivani pad a po svemu sudeci jos ce padati jer realne osnove za drugo nema.
Molim potvrdu ili objašnjenje, brodovi koji plove pod bareboat modelom (Držić, Sv. Vlaho, Dubovnik, Orsula, Sv. Nikola I), to nisu njihovi brodovi. To je nešto kao lizing ili sale leaseback model, tj. ti brodovi se ne nalaze u bilanci pod dugotrajnom imovinom?
Moraju se po MSR-u voditi i dalje, u revidiranom izvjestaju je objasnjeno
Zato je i dug veci nego sto stvarno jeste jer se sve rate tog najma vode kao kredit
[/quote]
Ja po revidiranome konsolidiranom izvješću ne vidim da se brodovi u bareboat charteru vode u bilanci atlantske plovidbe.
Npr,
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/O4cVaUQKdH1bbBBzeM2cvA==.pdf
AP Držić i AP Sveti Vlaho, 30.06.2015 – prodani i uzeti u bareboat charter odmah.
I sada uzmite konsolidirano revidirano za 2015
http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2015-1Y-REV-K-HR.pdf
strana 33/46 i vodite da tih brodova nema.
Prema navedenome brodovi u bareboat charteru nisu u bilanci.
3
BILBIJA IGOR (85341849685)
72.200 5,17 Osnovni račun
Polako se kupuje, a dežurni katastrofičari neka pišu….
A to hoće li padati ili rasti, to ćemo uskoro vidjeti…ionako je već poprilično naraslo…neka psi laju…