Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 7.595 | 155 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Nisu imali osigurano financiranje. Ovo se ocito moralo napraviti.
Mislim da je ovo dobar potez iako je tu vazno znati cijenu otkaza ugovora.
Sad jos da rijese otplatu dugova u 2017 i 2018. i prezivljavanje je osigurano.
http://www.seebiz.eu/atlantska-plovidba-raskinuta-dva-ugovora-o-gradnji-brodova-u-kini/ar-138408/
za ovo su neki izgleda imali info puno prije ove objave
http://www.seebiz.eu/atlantska-plovidba-raskinuta-dva-ugovora-o-gradnji-brodova-u-kini/ar-138408/
za ovo su neki izgleda imali info puno prije ove objave
ima li itko info koliko nas je koštao taj sporazum?
Treba slati upite upravi da objave na zse vise detalja u vezi novogradnji,jer ovo su presture obavijesti.
Nekad su bili puno transparentniji.
Nema sumnje da je ovo dobar potez jer se sad mogu brodovi naruciti dosta jeftinije i moze se birati datum isporuke.
I najveci evropski bulk brodar,njemacki Oldendorff,je nedavno u istom brodogradilistu–Qingshan,raskinuo 6 ultramax novogradnji.
Imao je 12 narucenih ultramaxa,a 13. i 14. su bili od atpl-sto se vidi na atlant.hr
http://www.seebiz.eu/atlantska-plovidba-raskinuta-dva-ugovora-o-gradnji-brodova-u-kini/ar-138408/
za ovo su neki izgleda imali info puno prije ove objave
ima li itko info koliko nas je koštao taj sporazum?
[/quote]
Prema dosadašnjim izvješćima uplaćeni iznos bio je oko 3m usd. Kad se uzme u obzir da se potpuno novi brodovi na tržištu prodaju za 30% nižu cijenu u odnosu na narudžbe iz brodogradilišta plus ne baš optimistične najave za skori oporavak tržišta, odluka mi se čini sasvim na mjestu. Otkazivanjem su zapravo smanjili gubitak.
Na stranici http://www.oldendorff.com pise da su im vraceni SVI UPLACENI PREDUJMOVI za raskinute novogradnje pa tako i za 6 otkazanih ultramaxa u Qingshan Shipyard.
Stoji u novosti od 1.3.2016.
Vozarine su zadnjih 5-6 dana narasle preko 10 %,a ljeto je.To je dobar znak.
Zvuci mazohisticki, ali nije nam u interesu da vozarine rastu.
Bolje je da barem jos 1god. Vozarine budu jako lose i da se sto vise starijih brodova izreze.
Atlantska toliko moze izdrzati.
U tom slucaju bi vozarine mogle u 2.pol.2017 trajno jace potegnuti
Ako sad jace vozarine porastu dosta starijih brodova ce ostati u upotrebi i u biti rusiti trajno ostalima vozarine.