ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 12:20
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
7.595
155
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


http://www.zse.hr/default.aspx?id=69937

Nisu imali osigurano financiranje. Ovo se ocito moralo napraviti.
Mislim da je ovo dobar potez iako je tu vazno znati cijenu otkaza ugovora.
Sad jos da rijese otplatu dugova u 2017 i 2018. i prezivljavanje je osigurano.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

http://www.seebiz.eu/atlantska-plovidba-raskinuta-dva-ugovora-o-gradnji-brodova-u-kini/ar-138408/
za ovo su neki izgleda imali info puno prije ove objave


http://www.seebiz.eu/atlantska-plovidba-raskinuta-dva-ugovora-o-gradnji-brodova-u-kini/ar-138408/
za ovo su neki izgleda imali info puno prije ove objave

ima li itko info koliko nas je koštao taj sporazum?

Treba slati upite upravi da objave na zse vise detalja u vezi novogradnji,jer ovo su presture obavijesti.
Nekad su bili puno transparentniji.
Nema sumnje da je ovo dobar potez jer se sad mogu brodovi naruciti dosta jeftinije i moze se birati datum isporuke.

I najveci evropski bulk brodar,njemacki Oldendorff,je nedavno u istom brodogradilistu–Qingshan,raskinuo 6 ultramax novogradnji.
Imao je 12 narucenih ultramaxa,a 13. i 14. su bili od atpl-sto se vidi na atlant.hr



http://www.seebiz.eu/atlantska-plovidba-raskinuta-dva-ugovora-o-gradnji-brodova-u-kini/ar-138408/
za ovo su neki izgleda imali info puno prije ove objave

ima li itko info koliko nas je koštao taj sporazum?
[/quote]
Prema dosadašnjim izvješćima uplaćeni iznos bio je oko 3m usd. Kad se uzme u obzir da se potpuno novi brodovi na tržištu prodaju za 30% nižu cijenu u odnosu na narudžbe iz brodogradilišta plus ne baš optimistične najave za skori oporavak tržišta, odluka mi se čini sasvim na mjestu. Otkazivanjem su zapravo smanjili gubitak.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Na stranici http://www.oldendorff.com pise da su im vraceni SVI UPLACENI PREDUJMOVI za raskinute novogradnje pa tako i za 6 otkazanih ultramaxa u Qingshan Shipyard.
Stoji u novosti od 1.3.2016.

Vozarine su zadnjih 5-6 dana narasle preko 10 %,a ljeto je.To je dobar znak.


Vozarine su zadnjih 5-6 dana narasle preko 10 %,a ljeto je.To je dobar znak.

Zvuci mazohisticki, ali nije nam u interesu da vozarine rastu.
Bolje je da barem jos 1god. Vozarine budu jako lose i da se sto vise starijih brodova izreze.
Atlantska toliko moze izdrzati.
U tom slucaju bi vozarine mogle u 2.pol.2017 trajno jace potegnuti
Ako sad jace vozarine porastu dosta starijih brodova ce ostati u upotrebi i u biti rusiti trajno ostalima vozarine.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

I danas veci rast vozarina,zadnjih 7 dana preko 15 %,a panamaxi i 20-ak %

Bilbija opet u akciji?

http://www.dryships.com/pages/report.phpkreće se….

New Report

Close