ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 18:12
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Je li ovdje moguć dokap u narednome razdoblju s obzirom na gubitke bivše, sadašnje i buduće ss obzirom na budućnost vozarina i višak brodskoga prostora?

Lp

pa gle, budimo optimisti. ako se sutra pronađe neka dosad nepoznata sirovina koju će svi htjeti imati u velikim količinima i ako bude odmah lako dostupna pa se počne prodavati na drugi kraj svijeta po 400-500 milijuna tona godišnje, onda sigurno neće trebati dokapitalizacija. ah da i ako zbog tog buma potražnje ne prestane skreping, inače smo na istom.

a ako se tako nešto ne dogodi postavljat ćemo si tvoje pitanje sigurno još nekoliko godina.

Realist, nemam niša sa komentarom na koji se pozivaš, a držim da je Kulaš napravio neke sjajne stvari za komapniju. Prvo, rješio se Dubrovnik Airlines uz gubitak od 15-20 miljuna kuna, po sistemu stop loss inače bi gubitak bio puno veći, drugo, odlično je “utopio” hotele jer danas ni slučajno ne dobio te novce, i konačno održao je kompaniju na površini solidnim dugoročnim ugovorima sa Rusima za 5 brodova. Još da mu se poklopi malo sa BDI up i na konju smo, sve će ovo patnje biti lanjski snijeg.


Realist, nemam niša sa komentarom na koji se pozivaš, a držim da je Kulaš napravio neke sjajne stvari za komapniju. Prvo, rješio se Dubrovnik Airlines uz gubitak od 15-20 miljuna kuna, po sistemu stop loss inače bi gubitak bio puno veći, drugo, odlično je "utopio" hotele jer danas ni slučajno ne dobio te novce, i konačno održao je kompaniju na površini solidnim dugoročnim ugovorima sa Rusima za 5 brodova. Još da mu se poklopi malo sa BDI up i na konju smo, sve će ovo patnje biti lanjski snijeg.

Makalu, ispričavam se. Komentar na koji sam odgovorio napisao je truth, a koji nema veza sa istinom.
Slažem se s tobom da je uprava povukla dobre poteze i u ovakvim okolnostima u stvari jedino sto se je i moglo napraviti. Pitanje za pljuvace ap-a je sto bi vi pametnjakovici bili napravili u ovakvim okolnostima.

necu u detalje jer bi poslo u dugo.vjerujem da ce vrijeme ipak pokazati tko je u pravu i sto ima veze sa istinom a sto ne,naravno nista od toga dok ne proradi pravna drzava i vjerujem da je pravda spora ali ipak dostizna.sto se tice uhljebnistva u firmi to zna i malo dijete u dubrovniku tko je sve usao u firmu u zadnjih 10.tak godina i slucajno su ta prezimena ista kao i onih koji su ih uvalili u firmu.zadnji slucaj je sa kulasovim bratom.ja na kraju ipak zelim svako dobro ap ali sa nekim drugim vodstvom i navikama,ako ovo ne bude dovoljno mozemo i o konkretnim imenima uhljeba ali mislim da bi to bio poduzi spisak.
lp



Realist, nemam niša sa komentarom na koji se pozivaš, a držim da je Kulaš napravio neke sjajne stvari za komapniju. Prvo, rješio se Dubrovnik Airlines uz gubitak od 15-20 miljuna kuna, po sistemu stop loss inače bi gubitak bio puno veći, drugo, odlično je "utopio" hotele jer danas ni slučajno ne dobio te novce, i konačno održao je kompaniju na površini solidnim dugoročnim ugovorima sa Rusima za 5 brodova. Još da mu se poklopi malo sa BDI up i na konju smo, sve će ovo patnje biti lanjski snijeg.

Makalu, ispričavam se. Komentar na koji sam odgovorio napisao je truth, a koji nema veza sa istinom.
Slažem se s tobom da je uprava povukla dobre poteze i u ovakvim okolnostima u stvari jedino sto se je i moglo napraviti. Pitanje za pljuvace ap-a je sto bi vi pametnjakovici bili napravili u ovakvim okolnostima.
[/quote]

Mislim da sadasnji predsjednik uprave nije rijesio Dubrovnik Airlines nego je to bio ako se dobro sjecam pok kap Jerkovic.
Sta bih ja napravio ? Sigurno ne bih izjavio onu jednu recenicu u Atlant Bulletinu sto ju je ispucao sadasnji predsjednik uprave. Nakon sto sam to procitao sam prestao pratiti ovu dionicu. Nazalost.

Atlantska plovidba je privatna firma i netko sa 60 000 dionica zaslužuje npr mjesto u nadzornom odboru ili da predloži netkog tko će zastupati njegove interese. Naravno da će svoje glasove prilikom izbora na skupštini dati sebi ili nekome koga on predloži. Utjecaj te skupine ljudi je velik i sigurno će zapošljavati na neka mjesta ljude od povjerenja a to mogu biti i članovi obitelji ako imaju kvalifikacije i sposobnosti za ta radna mjesta a ako nemaju nanose štetu i društvu i sebi. Kod nas još nije sazrelo u glavama da je ovo stvarno vlasništvo a neka zajeban..ja i shodno broju dionica imate pravo odlučivanja na skupštini. Ako se dogodi da netko uspije homogenizirati skupinu izvan prvih deset, taj može promijeniti sve i postaviti sebe na čelo firme i članove svoje obitelji u nadzorni odbor od djeda i bake do oca i majke. Drugi je problem što se sa svim dionicama, pa i ovim, na burzi manipulira da bi se steklo većinsko vlasništvo i izbacilo male dioničare iz igre tj da ih se opljačka jer podjela dividende je način kako se kapitalizira dobit firme i lova podijeli vlasnicima. Ako oni imaju 95% firme sva lova njima a ako imaju 50% toliko im pripada prilikom podjele dividende, dakle pola manje. Regulator ne radi svoj posao i ovdje se preslažu portfelji prema interesima velikih dioničara (44%) a ne prema interesima ostatka od 56%. Sve se radi na izbijanju ovih 56% i zbog toga je cijena tu gdje je ali ako igdje bude velikih iznenađenja onda će to biti upravo ovdje i to vrlo skoro. Strpljen spašen.

polako se nada iz 2018 seli u 2019.

The dry bulk market could become profitable again in 2019 – but only if a series of extremely tough and sustained measures are taken by shipowners, year on year

http://www.hellenicshippingnews.com/zero-supply-to-fuel-growth-in-the-dry-bulk-market-says-bimco-president/

doduše izgleda da te bolne mjere ne mogu izdržati ni do druge polovice 2016 a kamoli sve do 2019, zadnja dva tjedna skreping opet presušio.


polako se nada iz 2018 seli u 2019.

The dry bulk market could become profitable again in 2019 – but only if a series of extremely tough and sustained measures are taken by shipowners, year on year

http://www.hellenicshippingnews.com/zero-supply-to-fuel-growth-in-the-dry-bulk-market-says-bimco-president/

doduše izgleda da te bolne mjere ne mogu izdržati ni do druge polovice 2016 a kamoli sve do 2019, zadnja dva tjedna skreping opet presušio.


kada je scrapping visok, a kada nizak?

Panamaxi danima down, moram priznati da nisam ocekivao gledati vozarine za panamaxe ponovo na ovim razinama ovako brzo. Trziste je uvijek u pravo, ma sto god mi mislili o tome.


Panamaxi danima down, moram priznati da nisam ocekivao gledati vozarine za panamaxe ponovo na ovim razinama ovako brzo. Trziste je uvijek u pravo, ma sto god mi mislili o tome.

Tržište je uvijek u pravu.
Ipak, čini mi se da brodari sami sebi stvaraju probleme. Kada bi njihov zajednički interes bio podizanje vozarina vrlo lako bi dogovorili zaustavljanje viška brodova i postavljanje realnih vozarina.
Ovako, čini mi se da se radi o namjerno izrežiranoj krizi da bi se neke uništilo i preuzelo njihove pozicije.
Stalne krize i ljuljanja tržišta donose mnogo više nego stabilan rast i globalno blagostanje.
Treba se prilagoditi tom “novom” kapitalizmu.




Realist, nemam niša sa komentarom na koji se pozivaš, a držim da je Kulaš napravio neke sjajne stvari za komapniju. Prvo, rješio se Dubrovnik Airlines uz gubitak od 15-20 miljuna kuna, po sistemu stop loss inače bi gubitak bio puno veći, drugo, odlično je "utopio" hotele jer danas ni slučajno ne dobio te novce, i konačno održao je kompaniju na površini solidnim dugoročnim ugovorima sa Rusima za 5 brodova. Još da mu se poklopi malo sa BDI up i na konju smo, sve će ovo patnje biti lanjski snijeg.

Makalu, ispričavam se. Komentar na koji sam odgovorio napisao je truth, a koji nema veza sa istinom.
Slažem se s tobom da je uprava povukla dobre poteze i u ovakvim okolnostima u stvari jedino sto se je i moglo napraviti. Pitanje za pljuvace ap-a je sto bi vi pametnjakovici bili napravili u ovakvim okolnostima.
[/quote]

Mislim da sadasnji predsjednik uprave nije rijesio Dubrovnik Airlines nego je to bio ako se dobro sjecam pok kap Jerkovic.
Sta bih ja napravio ? Sigurno ne bih izjavio onu jednu recenicu u Atlant Bulletinu sto ju je ispucao sadasnji predsjednik uprave. Nakon sto sam to procitao sam prestao pratiti ovu dionicu. Nazalost.
[/quote]

O kojoj se izjavi radi ako nije problem da napisete?…..

Ovu dionicu na životu drži Igor ili bilo tko da je. Jedno je sigurno a to je da će uništiti burekdžije na ovoj dionici.

New Report

Close