Sa druge strane Grci što imaju amortizirane brodave stare 25 goidina i više sasvim solidno prolaze i sa vozarinama 6000 dnevno.
takvih baš i nema, bulkeri od 25 i više godina čine samo 2% flote, a i ako im pribrojimo sve one od 20 i više nismo puno dobili jer je i njih svega 5%.
odličan primjer da ne postoje niske vozarine, samo visoki troškovi. s opexom kakav ima recimo SBLK bi se i s vozarinama od 6000 dalo dugo preživjeti.
[/quote]
Problem ATPL jesu niske vozarine i činjenica da su panamaxe skupo plaćali, pa na njima sad "puše" ozbiljne novce. Sa druge strane Grci što imaju amortizirane brodave stare 25 goidina i više sasvim solidno prolaze i sa vozarinama 6000 dnevno. Ipak, pomalo se ide ka nekom balansu ponude i potražne za brodskim prostorom u bulk segmentu samo da Kina ne uspori previše, te da se konačno "probudi" Indija jer ima potencijal.
[/quote]
problem atlantske je puno dublji i da se ovo događa u nekoj od pravih zemalja unije vec bi se odavno znalo sto je sa izvjecsem soe koje stoji vec godinu dana i ocito je pometeno pod tepih.par likova iz uprave uhljebilo je svoju nesposobnu djecu na vitalne funkcije u firmi i sad usporedno sa krizom i to dolazi na naplatu.u zadnje vrijeme njihova nesposobna djeca bjeze na brodove kompanije nakon prekida navigacije od nekoliko godina i to za zapovjednike ?! a i onda kad su bili pomorci nisu se imali s cim za pohvaliti.pitam se koja bi to kompanija uzela pomorca i to za kapetana koji to nikada nije bio a jos ima i prekid u navigaciji od dosta giodina.takva firma ne moze imati zdrav temelj i prosperitet.
Bilbija kupuje i dalje. Prošli tjedan 1330 novih dionica u portfelju.
Kupuje pametno. Očito mu je apetit vrlo veliki, ali ne želi dizati nepotrebno letvicu. Kupuje gotovo isključivo na bidu, iznimno nisko postavljene velike naloge na asku.
Vjerujem da je njegova ambicija ovjde izbiti na 3.mjesto u top10.
On u biti igra trenutno vrlo pozitivnu ulogu jer ‘imobilizira’ dionice sa kojima se spekulira na trzistu.
Stvarna količina tih dionica je bila možda 40-60.000. To su one koje stalno mijenjaju vlasnika. Na to treba dodati izlazak jednog iz top 10 (sa cca 25.000 kom) i dobiva se cca 60-90.000 dionica koje čine oko 5-6% ukupno izdanih koje rade volatilnost u cijeni.
Bilbija je već imobilizirao jedno 25.000 takvih, a vjerujem da ima još jačih malih dioničara koji pojačavaju portfelj, tako da je sigurno već barem pola navedenog broja ‘u čvrstim rukama’ (nešto i kod mene)
ja bi procijenio da treba još jedno 40.000 dionica preselit u čvrste ruke i da će tada cijena puno manje fluktuirati i da će se pojačati pristisak na ask.
Bilbija kupuje i dalje. Prošli tjedan 1330 novih dionica u portfelju.
Kupuje pametno. Očito mu je apetit vrlo veliki, ali ne želi dizati nepotrebno letvicu. Kupuje gotovo isključivo na bidu, iznimno nisko postavljene velike naloge na asku.
Vjerujem da je njegova ambicija ovjde izbiti na 3.mjesto u top10.
On u biti igra trenutno vrlo pozitivnu ulogu jer 'imobilizira' dionice sa kojima se spekulira na trzistu.
Stvarna količina tih dionica je bila možda 40-60.000. To su one koje stalno mijenjaju vlasnika. Na to treba dodati izlazak jednog iz top 10 (sa cca 25.000 kom) i dobiva se cca 60-90.000 dionica koje čine oko 5-6% ukupno izdanih koje rade volatilnost u cijeni.
Bilbija je već imobilizirao jedno 25.000 takvih, a vjerujem da ima još jačih malih dioničara koji pojačavaju portfelj, tako da je sigurno već barem pola navedenog broja 'u čvrstim rukama' (nešto i kod mene)
ja bi procijenio da treba još jedno 40.000 dionica preselit u čvrste ruke i da će tada cijena puno manje fluktuirati i da će se pojačati pristisak na ask.
mudro
Bilbija kupuje i dalje. Prošli tjedan 1330 novih dionica u portfelju.
Kupuje pametno. Očito mu je apetit vrlo veliki, ali ne želi dizati nepotrebno letvicu. Kupuje gotovo isključivo na bidu, iznimno nisko postavljene velike naloge na asku.
Vjerujem da je njegova ambicija ovjde izbiti na 3.mjesto u top10.
On u biti igra trenutno vrlo pozitivnu ulogu jer 'imobilizira' dionice sa kojima se spekulira na trzistu.
Stvarna količina tih dionica je bila možda 40-60.000. To su one koje stalno mijenjaju vlasnika. Na to treba dodati izlazak jednog iz top 10 (sa cca 25.000 kom) i dobiva se cca 60-90.000 dionica koje čine oko 5-6% ukupno izdanih koje rade volatilnost u cijeni.
Bilbija je već imobilizirao jedno 25.000 takvih, a vjerujem da ima još jačih malih dioničara koji pojačavaju portfelj, tako da je sigurno već barem pola navedenog broja 'u čvrstim rukama' (nešto i kod mene)
ja bi procijenio da treba još jedno 40.000 dionica preselit u čvrste ruke i da će tada cijena puno manje fluktuirati i da će se pojačati pristisak na ask.
Da bi riječ rekao!
Je li ovdje moguć dokap u narednome razdoblju s obzirom na gubitke bivše, sadašnje i buduće ss obzirom na budućnost vozarina i višak brodskoga prostora?
Lp
je, eto neki mudro dokapitalizirali sa preko 40.000 komada zadnjih par mjeseci :))))
al moći će i drugi kroz koju godinu kad budu odkapitalizirali ovi koji sada kapitaliziraju 😉
Je li ovdje moguć dokap u narednome razdoblju s obzirom na gubitke bivše, sadašnje i buduće ss obzirom na budućnost vozarina i višak brodskoga prostora?
Lp
Kolega,
To je jedno od dva ključna pitanja koja ovdje postoje.
1)Da li će tvrtka opstati
2)Ako opstane da li će to biti uz dokap koji će skroz razvodniti postojeće dioničare
Kad bi se znali odgovori na ova pitanja, ljudi bi (zavisno od odgovora) ili hitno prodali sve što mogu ili bi pokupovali sve što mogu.
Upravo iz razloga što ne znamo kako će ovo završiti smo tu gdje jesmo.
Svatko od nas po svom sudu prosuđuje i zato jedni prodaju, a drugi kupuju.
problem atlantske je puno dublji i da se ovo događa u nekoj od pravih zemalja unije vec bi se odavno znalo sto je sa izvjecsem soe koje stoji vec godinu dana i ocito je pometeno pod tepih.par likova iz uprave uhljebilo je svoju nesposobnu djecu na vitalne funkcije u firmi i sad usporedno sa krizom i to dolazi na naplatu.u zadnje vrijeme njihova nesposobna djeca bjeze na brodove kompanije nakon prekida navigacije od nekoliko godina i to za zapovjednike ?! a i onda kad su bili pomorci nisu se imali s cim za pohvaliti.pitam se koja bi to kompanija uzela pomorca i to za kapetana koji to nikada nije bio a jos ima i prekid u navigaciji od dosta giodina.takva firma ne moze imati zdrav temelj i prosperitet.
makalu, komentar ti je bs. prvo, da se ovo događa u nekoj od pravih zemalja unije ne bi se uopće izlazilo u javnost sa nekakvim insinuacijama i pretpostavljenim optužbama prije nego se sve dobro provjeri i istraži, što samo govori u kakvoj državi mi živimo. uostalom soa nikad nije službeno ni potvrdila o kome se radi a i da jest mislila na ap zar misliš da da je ap toliko politicki jaka da se nesto tako ozbiljno gurne pod tepih da je tu doista nesto smrdilo. ne bi me čudilo da ovo politicki nije bilo namjesteno da se ionako poljuljanu firmu zbog katastrofalnog brodarskog tržišta zadnjih 7-8 godina jos dodatno oslabi te kao posljedica toga da joj padne vrijednost kao sto i jest, te da je netko onda pokuša pomalo preuzeti kupujući dionice po smiješnim cijenama.
drugo, da li osobno poznas ikoga od ‘nesposobne’ djece koje su ‘likovi’ iz uprave zaposlili u firmi. koliko ja znam ta ‘nesposobna’ djeca su svi zavrsili najmanje visu pomorsku skolu i navegavali na brodovima ap do najmanje 1. časnika palube (znaci barem 3-4 godine navigacije) sto je mislim i vise nego dovoljna kvalifikacija za zaposlit se na kopnu, a nevidim razloga zašto se netko tko je radio u na kopnu i bio pretpostavljeni zapovjednicima na moru sto je jednostavno tako jer je takav posao, a zadovoljava sto se tice navigacije kao 1. časnik palube da se može ukrcati kao zapovjednik i da nespomijem sve potrebne brevete i dokumentaciju, nemože ukrcati na brod iste firme kao zapovjednik??a ako su smanjili place zaposlenicima na kopnu 30% kao sto se priča, a čovjek ima kredit i 2-3 djece, zar i ti prvi nebi mozda odlucio poci na brod zaradit kruh. molim da provjeris malo informacije prije nego pises takve stvari.
po meni uprava ap s obzirom na okolnosti radi ok posao, smanjuju troskove, prodali su hotele jer su ih jednostavno banke stisle i cekaju oporavak trzista koji se neminovno mora dogoditi jer ce doci do balansiranja ponude i potraznje brodskog prostora, narudžbi novih brodova skoro da vise i nema a sto se tice skrapiranja trebala bi biti rekordna godina.
nemojete molim vas zbog nekih vasih frustracija pljuvat firmu koja je opstala toliko godina, koja zaposljava toliko pomoraca, koja je toliko dala Dubrovniku od sponzorstva Juga, nabavljanja opreme za pomorsku skolu i fakultet, mnogobrojnih donacija za bolnicu i druge, koja je obucila toliko pomoraca koji sad plove po raznim svjetskim brodarskim kompanijama,i danas u ova teska vremena redovno isplacuje place i pomorcima i zaposlenicima na kopnu. Naprijed AP!
BDI up!
@ REALIST
taj komentar nije napisao makalu, nego truth. a slažem se s tobom da je bs. uostalom evo tu je u slobodnoj dalmaciji još tada sve bilo rečeno:
Da skratimo priču. Gospoda tajni agenti i ostali istražitelji moraju reći bave li se “Atlantskom plovidbom” i zbog čega. Ako nastave šutjeti o svom velikom (neslužbenom) pothvatu raskrinkavanja pohlepnih menadžera, mogli bismo zaključiti da nije posrijedi borba protiv korupcije, nego udar na “Atlantsku” iz tko zna kojih razloga.
Neslužbeno, “Atlantska” se zamjerila Vladi i jednom krupnom poduzetniku. Ali, pazite, to je neslužbeno.
brzo nakon toga je i državni odvjetnik u saboru na izravno pitanje rekao da on zna za taj slučaj i da ne smije o njemu govoriti ali da smije reći da ga čudi što se u medijima s tim u vezi spominje ATPL. i s tim je završilo. naravno kao i obično u hrvatskoj bez ičije odgovornosti.