ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Treba ovo treba ono, bla bla!
Ajte vi objasnite upravi da si trebaju smanjiti place sa 40, 50 tk mjesecno na 20.
Pa smijat ce vam se u facu. Ljudi su se navikli na ta primanja, navika je zahebana stvar.
Ajde objasnite im zenama da nece vose moci voziti X5 ice nego nesto slabije, ili da nece moci putovati prvom klaso…. To su zivotne tragedije. A vi ste naivcine sto to ocekujete od njih.

Naivcine ili ne, ionako ce ostati uskoro bez x-5 i s.-klase. Trziste je nemilosrdno i tko se ne prilagodi, propada. Doduse oni se sad zele prikazati kao drzavna kompanija i traze garancije od nje za refinanciranje dugova, iako je drzava navodno odlucila pomoci Jadroplovu. Vidla zaba kako potkivaju konja, pa i ona nogu podigla. Ja im ih ne bi odobrio dok ne bi svi zavrsili na minimalcu, ukljucujuci kapetane i upravu.


problem je kad imamo vecinskog vlasnika u nekoj firmi koji gleda ili moze gledati samo svoje interese na stetu malih dionicara , a opet je veliki problem kad nemamo vecinskog nego neku upravu koja gleda svoje interese , i mozda si misli dokle ide ide 🙁

dal netko zna kolike su place u upravi atpl a kolike place pomoraca ?

nemam pojma sta je gore ili bolje 🙂

Nemate vecinskog vlasnika, ali imate kontrolnog. Nekoc su uprava, NO, pomorci i povezani drzali 40-tak posto kompanije, a mislim da ni danas nije bitno drugacija situacija. E vidis, to je najgore, jer im skoro pa nitko nista ne moze, a oni mogu skoro pa sto hoce. Medjutim i tu su se stvari promijenile jer doticni nisu bas sigurni da ce to tako i ostati.

Bilbija +2215 komada.
Svaka ovakva “korekcija” je izbijanje dionica. Ne samo na ovoj dionici nego i na svim ostalima, Trend je rastući i možete pisat do sutra objašnjavati sebi i drugima kojekakve teorije, ali cijena će i dalje rasti. Mogla bi čak i malo jače potegnuti s obzirom da su počele stizati dobre vijesti iz ekonomije koje će sigurno još dodatno poduprijeti bullis sentiment.

http://www.shippingherald.com/bimco-dry-bulk-recovery-will-be-multi-year-effort/

Otprilike komentar naručene brodogradnje i dalje ne dopuštaju oporavak.

Hoće li minus i 2016 biti ogroman zbog toga kao i prošlih godina?

I u konačnici hoće li ivdje doći do dokapitalizacije?

Jel radi danas Atlantska? Mislim ovi na kopnu.

Izgleda da samo Bilbija radi. Čovjek će kupiti Atlantsku za milijun Eura. Skuplja po bidu i po asku, ovo je definitivno nečiji igrač koji kontrolira cijenu i sve ostalo u firmi.

bdi -3% 682
pnmx -4.1% 5109 usd
supre 0.2% 6097 usd

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Manu
Moze link za to, ja na svojem vise ne mogu nista dobiti?

Rate($/Day) Change
BCI
Average of the 4T/C routes $7604 (DOWN 555)
Average of the 5T/C routes $8309 (DOWN 582)
BPI Average of the T/C routes $5109 (DOWN 217)
BSI Average of the T/C routes $6097 (UP 13)
BHSI Average of the T/C routes $5194 (UP 2)

BTW ako koga zanima, ja u rastu prepolovio svoju ionako neveliku poziciju.


Otprilike komentar naručene brodogradnje i dalje ne dopuštaju oporavak.

kako ne dopuštaju, pa lijepo kaže: 3 godine skrepanja po 40m dwt godišnje i nakon toga imamo oporavak.

naravno teško da bi se taj oporavak odnosio i na one koji misle zadržati breakeven panamaxa i supramaxa iznad 10k. za njih bi trebalo da se 3 godine skrepa najmanje 50m odnosno tri godine iz tjedna u tjedan po milijun dwt.

Rekao bi Lopina “teći će ovdje med i mlijeko” ako prežive ovu recesiju, treba opstati dok vozarine za panamaxe ne budu na razini od 10.000.

New Report

Close