Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Lagana pat situacija, ceka se BDI, nitko ocito ne želi prodavati sada kad je uzlet ali je i kupnja oprezna, tj. zeli kupovati jos na ovim razinama…. moje misljenje…
BDI još uvijek raste +1.6% 715
Rate($/Day) Change
BCI
Average of the 4T/C routes $8374 (UP 428)
Average of the 5T/C routes $9170 (UP 381)
BPI Average of the T/C routes $5618 (DOWN 111)
BSI Average of the T/C routes $5987 (UP 88)
BHSI Average of the T/C routes $5138 (UP 48)
BDI još uvijek raste +1.6% 715
Kako mislis “jos uvijek raste”? Pa zar ima netko koga moze zadovoljiti ovih 715, no trend je dobar 🙂
I još bi trebao rasti. A ako probije 750 bodova, moglo bi bit ludilo 😀
da, peak svake godine sve niži, a ludila sve više 🙂 prošlogodišnji rally je išao negdje od 600 do 1200, ove godine od 300 do 700-750. posebno zabrinjavajuće je ako je ovo bilo sve od panamaxa. ovogodišnji vrh tamo gdje je bio prošlogodišnji prosjek. i to usprkos tome što je argentina bacila dodatne volumene žitarica na tržište, bez toga vrh ne bi bio ni 5000 dolara. i uz sve to opet se ponavlja priča od prošle godine, skreping posustaje, uskoro ionako dolaze monsuni, očito ni ove godine ništa od smanjenja flote dapače mogli bismo opet završiti na nekih +2%.
da, peak svake godine sve niži, a ludila sve više 🙂 prošlogodišnji rally je išao negdje od 600 do 1200, ove godine od 300 do 700-750. posebno zabrinjavajuće je ako je ovo bilo sve od panamaxa. ovogodišnji vrh tamo gdje je bio prošlogodišnji prosjek. i to usprkos tome što je argentina bacila dodatne volumene žitarica na tržište, bez toga vrh ne bi bio ni 5000 dolara. i uz sve to opet se ponavlja priča od prošle godine, skreping posustaje, uskoro ionako dolaze monsuni, očito ni ove godine ništa od smanjenja flote dapače mogli bismo opet završiti na nekih +2%.
[/quote]
Ne bih se složio da skreping posustaje, po prvi put od kad pratim tonažu, a pratim je prilično dugo, uočio sam da je ukupna tonaža dry bulk flote pala, nije puno, ali je pala. To znači da je skreping premašio tonažu novopreuzetih brodova. Naravno, ne treba biti euforičan i očekivati skok cijena chartera,ali je makar nešto pozitivno u moru crnih vijesti. Ako sagledamo big picture, postojeća dry bulk tonaža je grozno velika i postavlja se pitanje kada će nekakva X godišnja stopa rasta prijevoza uhvatiti nabujalu flotu. IMO, to je jako teško predvidjeti jer su rasuti tereti specifična kategorija, da je npr. kontejnerski prijevoz u pitanju ne bih sumnjao u opstanak ATPL, ovako dvojim što će biti. lp.