Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Lijepo ide BDI, svaka čast.. Iskreno volio bih da se nastavi svaki dan jer imam ATPL u portfelju.. Ali dok BDI ne dođe bar do 1000 bodova ili preko, ja se neću nešto pretjerano veselit
ideš milka to su već opaki koraci,,nekako bi raže da ide po par %,, al dobro šta je tu je 🙂
Cape +892 7076$
Kad cape dođe na 30000$ možemo odahnuti, prije ne, no trend je dobar
BDI UP 38, sad je na 635, lijepi koraci…
http://www.dryships.com/pages/report.php
Rate($/Day) Change
BCI
Average of the 4T/C routes $6100 (UP 977 )
Average of the 5T/C routes $7076 (UP 892)
BPI Average of the T/C routes $5796 (UP 219)
BSI Average of the T/C routes $5494 (UP 120)
BHSI Average of the T/C routes $4639 (UP 147)
Kad cape dođe na 30000$ možemo odahnuti, prije ne, no trend je dobar
[/quote]
eh tebi nikad dosta. bilo bi super da sljedećih godinu i pol vozarine za supramaxe i panamaxe ostanu tu oko 6000 i da BDI ne padne opet na 300, to bi već omogućilo preživljavanje za neko vrijeme.
Kad cape dođe na 30000$ možemo odahnuti, prije ne, no trend je dobar
[/quote]
eh tebi nikad dosta. bilo bi super da sljedećih godinu i pol vozarine za supramaxe i panamaxe ostanu tu oko 6000 i da BDI ne padne opet na 300, to bi već omogućilo preživljavanje za neko vrijeme.
[/quote]
To bi znacilo da ATPL mora prodati jos 2-3 broda te staru upravnu zgradu za preziviti. Srecom to se nece dogoditi, najgore je iza nas, no atpl nije prosla bez oziljaka, dobro se zagrizlo u supstancu
Kad cape dođe na 30000$ možemo odahnuti, prije ne, no trend je dobar
[/quote]
eh tebi nikad dosta. bilo bi super da sljedećih godinu i pol vozarine za supramaxe i panamaxe ostanu tu oko 6000 i da BDI ne padne opet na 300, to bi već omogućilo preživljavanje za neko vrijeme.
[/quote]
To bi znacilo da ATPL mora prodati jos 2-3 broda te staru upravnu zgradu za preziviti. Srecom to se nece dogoditi, najgore je iza nas, no atpl nije prosla bez oziljaka, dobro se zagrizlo u supstancu
[/quote]
ako su capeovi u 2015 vozili na spotu za prosječno čini mi se između 6 i 7k, svaka će tisuća dolara iznad toga u sljedećih nekoliko godina morati biti krvavo izborena nemilosrdnim skrepanjem sve mlađih brodova. jer rasta major bulkova više nema a i orderbook je veći od nule. onome tko želi vidjeti vozarine od 30000 jedini mogući savjet glasi: jako zdravo živjeti.
a sa 6000 za svoje brodove bi ATPL mislim nekoliko godina mogla preživjeti, naravno ako se ne ponaša rasipnički, čemu se mnogi drugi u ovom biznisu teško mogu nadati.
Kad cape dođe na 30000$ možemo odahnuti, prije ne, no trend je dobar
[/quote]
eh tebi nikad dosta. bilo bi super da sljedećih godinu i pol vozarine za supramaxe i panamaxe ostanu tu oko 6000 i da BDI ne padne opet na 300, to bi već omogućilo preživljavanje za neko vrijeme.
[/quote]
To bi znacilo da ATPL mora prodati jos 2-3 broda te staru upravnu zgradu za preziviti. Srecom to se nece dogoditi, najgore je iza nas, no atpl nije prosla bez oziljaka, dobro se zagrizlo u supstancu
[/quote]
ako su capeovi u 2015 vozili na spotu za prosječno čini mi se između 6 i 7k, svaka će tisuća dolara iznad toga u sljedećih nekoliko godina morati biti krvavo izborena nemilosrdnim skrepanjem sve mlađih brodova. jer rasta major bulkova više nema a i orderbook je veći od nule. onome tko želi vidjeti vozarine od 30000 jedini mogući savjet glasi: jako zdravo živjeti.
a sa 6000 za svoje brodove bi ATPL mislim nekoliko godina mogla preživjeti, naravno ako se ne ponaša rasipnički, čemu se mnogi drugi u ovom biznisu teško mogu nadati.
[/quote]
Ja mislim bas da bi dionicari Atlantske mogli biti medju prvim zrtvama ove dugorocne krize i to skupo platiti osim mozda ovih koji su to tek nedavno postali. Cak i prije nekih drugih kompanija koje su forumaski “superanaliticari”, vec odavno otpisali. Vrijeme ce pokazati.
Kako mislis dionicari zrtve krize,,, pa ovaj pad cijena je nesto najbolje sta se moglo desiti i postojecim dionicarima, uz uvjet da imaju još keša