Hm ovo već postaje interesantno.
Kakvi se FI očrkiva za I kvartal 2016 s obzirom na vozarine?
Hoće li doći do prodaje nekih brodova?
Ovaj analitičar bimcoa dao je poprilično jasnu sliku trenutnog stanja. Navodno je iskorištenost flote ispod 75%, što bi značilo da je barem 15% flote,odnosno oko 125m dwt, višak i to ne računajući OB od preko 100m dwt. Kad se još uzme u obzir da je današnji OB oblikovan računajući na razine rasta potražnje veće od 5%, nikako za rast oko 0 ili čak pad, jasno je da je neravnoteža ogromna. Bez većeg rasta potražnje koji je vrlo malo vjerojatan agonija bi mogla trajati godinama.
http://www.hellenicshippingnews.com/dry-bulk-shipping-fleet-will-grow-by-1-3-during-2016/
Nije li neko polovinom 2 mjeseca kada smo bili na cca 100kn prognozirao oštar pad? Što sada misli o svojoj kvaliteti “Čitanja” grafova? Hvala.
fino bdi raste. fino fino
http://www.dryships.com/pages/report.php
Panamaxi ubrzavaju, a i cape se pridružuje.
Osim ako ta 2-3 losa kvartala vec nisu uracunati u cijenu sto je vrlo lako moguce s obzirom da ni nakon godisnjeg izvjesca cijena nije bitnije promjenjena….ako budu samo 2-3 losa izvjesca na konju smo…
Preko bare zeleno, DSX preko 9% rasta, DRYS preko 4%, e sad ili reagiraju na rast BDI ili su tu neke druge stvari u igri…
BDI se opet zeleni, dobar smjer…
Zeleni se on već mjesec dana.
http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND