blizu 400
http://www.dryships.com/pages/report.php
… vezano za prodaju hotela Lapad:
ne znam je li netko postavio pitanje po kojem je ključu prodan hotel Lapad ( koji vrijedi minimalno 150 mil kn) za prodanih cca 20 mil kn, i da li je bila neki javni natječaj ili direktna prodaja ?
također me interesira da li će ( ili je već) kod ovog slučaja reagirati i država kao jedan od većinskih vlasnika firme i postaviti ovo pitanje , barem što se cijene tiče.
novinar sd je u novinskom članku od 12.11.2015 je navao da je hotel prodan za 20mil kn. Za te novce se u Dubrovniku prodaju kuće na boljim pozicijama a ne hoteli s 4*. Istina, pogodio je cifru ali nije valutu, tako se ovdje radi o eurima..
Kaze gospar platio malo više od tržišne cijene, ajd barem to
da, kolega, ali vozarine najprije moraju dogurati do 1000!! prilično dalek put!
[/quote]
pa ne znam baš, ako se ništa nepredviđeno ne dogodi ne vidim što bi zaustavilo daljnji pad vozarina u sljedećih 18 mjeseci. uz očekivane padove prometa trebalo bi se skrepati 1000000 dwt tjedno samo da bi se preko ljeta mogle održati razine BDI-a iznad prošlog dna. a ne skrepa se ni toliko.
Vani opet padanje.
Gdje je dno?
Višak brodskoga prostora je unazadio ovaj sektor.
pa ne znam baš, ako se ništa nepredviđeno ne dogodi ne vidim što bi zaustavilo daljnji pad vozarina u sljedećih 18 mjeseci. uz očekivane padove prometa trebalo bi se skrepati 1000000 dwt tjedno samo da bi se preko ljeta mogle održati razine BDI-a iznad prošlog dna. a ne skrepa se ni toliko.
U prvih 11 tjedana je izrezano 11,8 mil DWT bulkera (Allied statistika). To je preko 1,0 mil DWT tjedno
K-pax
I dalje je veliki višak brodova, a dolaze i novogradnje, zato je bdi tu gdje je.
U ovome sektoru slijedi preživljavanje do daljnjega.
K-pax
I dalje je veliki višak brodova, a dolaze i novogradnje, zato je bdi tu gdje je.
U ovome sektoru slijedi preživljavanje do daljnjega.
Pa to je svima jasno, pitanje je više outlook-a za dalje.
Ja držim da smo dno prošli u 2/2016, ako se ne desi nova svjetska kriza i usporavanje.
Mislim da više nećemo vidjeti vozarine iz 2/2016 niti cijene dionica kvalitetnih drybulk firmi (DSX, NM, NMM, SB, SBLK i sl.) na nivou 2/2016.
Ne kažem da je kriza prošla i mislim da će do Uskrsa 2018 biti teško i mnogi će se boriti za opstanak, ali mislim da je točka dna bila 2/2016, sad će vrlo polako ići na bolje
za sve koji su out 😀
http://www.dryships.com/pages/report.php